.
❍❍❍❖ 25. ❖❍❍❍
Dacă luna și stelele se alinează, profeția se va arăta de îndată.
Căutând peste mii și mii de locuitori simpli, alesul așa cum îl numesc ei e defapt la fel de simplu ca și ei.
" Busola indică calea.. Dar e-eu nu credeam în vreo profeție!" se sperie Jeongguk făcând ochii mari la vederea acelui semn
Cu mâna dreaptă tremurând își trece degetele peste acel însemn.
Așa i-a fost scris.
" Eu nu cred că nouă ne-a fost scrisă soarta iar acum din cine știe ce profeție aiurită noi trebuie să facem ce ne zice! " se întoarse Taehyung spre acesta gesticulând nervos. " Dacă tu știai și vrei să continui nu ai de cât."
" Nu înțelegi! Totuși e scrisă pe corpul tău.. De ce a trebuit să fi fix tu?! Nu știam absolut nimic! Voiam și eu să-mi trăiesc viața de atâtea sute de ani și peste ce dau?! Peste naibii de profeție!" Taehyung se îndepărtă văzând ieșirea nervoasă a brunetului
Nu știa dacă era în siguranță, dacă să se apropie. Jeongguk astfel își avea mâinile în păr. Își aduse picioarele la piept stând așa câteva clipe.
" Jeongguk.. " îl privi Taehyung cu tristețe
Nu voia să-l învinovățească iar acum mai mult decât orice îl credea.
" Ce este..?" își ridică acesta capul dând cu ochii de Taehyung, ce se înfioară dintr-o dată făcând pași cu spatele până în perete
" A-ai coarne..iar ochii tăi-"
Jeongguk fugi imediat la baie știind deja la ce se referă.
" Nu, nu, NU! A-asta nu se întâmplă iar! " își atingea fața văzând cum pielea îi e roșie ca sângele și uscată
Își atingea crepături ale feței scâncind de durere. Ochii îi erau în totalitate negri iar cele două coarne ce îi ieșeau din cap îl făceau să pară în elementul său rău pur.
" S-sunt un monstru.. Nu te uita!" strigă când îi văzu reflexia lui Taehyung în spatele său
" Aripile tale... Sunt albe." zise Taehyung vrând să le atingă dar la contactul cu ele Jeongguk se retrase repede de parcă l-ar arde
Vrând să treacă pe lângă acesta să plece nu putea să se uite la Taehyung. O lumină albă orbitoare îl gonea. Se simțea prea expus și avea nevoie de acele injecții pe care i le administra și Soo-Yun.
Urcase sau mai bine zis zburase până la etaj. Locul secret unde le ținea ascunse.
Corpul îi ceda la fiecare mișcare făcută simțindu-se din ce în ce mai obosit.
Cu greu ajunse în acel loc.
" Aghh, urăsc acele..." era gata să cadă la pământ dar simți cum două brațe îl prind la timp
"Ce idiot ești. De ce nu mi-ai zis să te ajut?" întreabă surâzând Taehyung
" S-sunt inutil acum.." ochii și simțea tot mai grei ajungând să adoarmă din cauza acelei injecții care și-o făcuse
Toate părțile urâte i-au dispărut lăsând în urmă doar mici cicatrici pe față sa adormind într-un somn liniștit. Îl secase de puteri.
Nici nu realizase că Taehyung îl duse înapoi în camera sa. S-a dus să facă apoi ceva de mâncare în bucătărie. Nici aceea nu prea păruse să fi fost vizitată în ultima vreme.
" Ce făcea defapt în bibliotecă? Dacă nu prea își petrecea timpul în camera sa și nici în bucătărie.. " se întrebă Taehyung
Într-un loc atât de mare, totuși deschis pentru oricine ar vrea să cunoască mai mult prin ideea lecturii.
Jeongguk a păstrat de-a lungul timpului cărți despre diferite teme. Le colecționa de pe vremea în care a început să construiască acel loc.
El fiind mereu cel de cuvânt, înainte trebuia să facă tot ceea ce i se spunea ajungând să primească o coroană care reprezenta recompensa pentru faptele sale. A ajuns să fie lacom vrând să fie el la puterea supremă așa că a fost dat afară. Păstrându-și coroana a mai primit și un bici pe care îl folosea pe cei răi. Ajungând ca familia să fie printre cei mai importanți călăuzi au ajuns la putere. Partea întunecată avea noi conducători.
Dar mulți ajungând acolo unde nu mai răsare soarele, iadul era plin de oameni răi de la criminali la violatori. Se încăierau zi de zi, toată lumea voia să conducă.
Nu au fost proclamați rege și regina niciodată pentru că se schimbau foarte des aceste locuri.
Trecând ceva timp după decăderea părinților lui, Jeongguk s-a urcat singur la conducere fie că era sau nu pe placul cuiva.
De atunci au apărut alte pedepse și traiul era schimbat.
Demonii nu erau ținuți în lanțuri sau doar la munci grele dar în funcție de comportamentul fiecăruia aveau unele facilități.
De aceea Jeongguk avea dreptul să de plimbe așa ușor între lumi, având și o casă pe Pământ. Nu a interzis nimănui să nu stea înger și demon împreună, dar încă mai existau unii care se revoltau.
E nevoie de pace și armonie pentru a trăi în liniște și fără războaie.
Jeongguk era încă destul de tânăr față de alții, de abia avea aproape 2000 de ani.
Nu voia să creadă prea mult în profeții dar când se adeverau încerca să nu le dea prea multă dreptate.
Când și-a asumat faptul că va merge să-l găsească pe Jimin, știa deja unde să caute dar cineva avea să-și învețe o lecție. Jimin încă era imatur, nu gândea limpede. Sau cel puțin nu voia să își i-a asupra sa niște responsabilități. Fie el demon dar asta nu înseamnă că trebuie să-și bată joc de ceilalți.
Jeongguk știa că Hoseok s-a implicat grăbind momentul întâlnirii lor.
A prevăzut asta. Schimbările datorate corpului său i-a arătat că avea să se întâmple ceva ce să-l afecteze. Iar acum faptul că ei doi își petrec timpul împreună înainte devreme față de dată scrisă pot exista consecințe.
De aceea însemnul din spatele urechii lui Taehyung semăna cu o busolă.
Pentru că direcția era doar una spre destinul lor, dacă este forțat atunci vor exista schimbări drastice.
Ce vor putea fi împiedicate?
Taehyung e special, pentru că e cel ales de profeție ca el să-l întâlnească pe Jeongguk. Stele sunt aliniate, zona uscată căutând pe nicăieri ca într-un deșert fără scăpare avea nevoie de o lună să-l îndrume iar acum că a găsit-o avea să devină mai puternic.
Neștiind de ce e capabil avea să afle pe parcurs. Dar doar împreună făcând acești pași vor ieși pe rând la iveală. Pentru că dacă acum vor fi despărțiți iar, prea multe schimbări drastice ar avea loc și cursul normal al vieții e în joc.
Hoseok poate a făcut rău ce a făcut dar acum l-a provocat pe Yoongi să meargă să se convingă singur.
" Baia e stricată altceva nu ai nevoie?" recunoștea acea voce oricând și să o vadă acum după atâta timp prima reacție ar fi
" Să îți amintești cine erai înainte Park Jimin." când cei doi și-au întâlnit ochii, Jimin era confuz
" Iar tu ești..."
CITEȘTI
ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️
أدب الهواةE ʙɪɴᴇ să ғɪ 𝕽 Ă 𝖀 sᴀᴜ... 𝕭 𝖀 𝕹 ?! ❗Cᴀʀᴛᴇᴀ ᴄᴏɴțɪɴᴇ : - ɢʀᴇșᴇʟɪ ɢʀᴀᴍᴀᴛɪᴄᴀʟᴇ -ʟɪᴍʙᴀᴊ ʟɪᴄᴇɴțɪᴏs -sᴄᴇɴᴇ ᴠɪᴏʟᴇɴᴛᴇ -sᴄᴇɴᴇ ᴅᴇsᴛɪɴᴀᴛᴇ ᴀᴅᴜʟțɪʟᴏʀ Nᴜ ᴇ ᴀᴄᴇʟᴀșɪ ʟᴜᴄʀᴜ/ ᴘᴏᴠᴇsᴛᴇ ᴄᴜ ʙɪɴᴇʟᴇ ɪ̂ɴᴠɪɴɢᴇ ʀăᴜʟ DAR... ᴀʀ ᴘᴜᴛᴇᴀ ғɪ ᴜʟᴛɪᴍᴜʟ ʟᴜᴄʀᴜ ᴄᴀʀᴇ ɪ̂țɪ ᴛʀᴇᴄᴇ ᴘʀɪ...