⊶5⊷

154 13 0
                                    

❍❍❍❖ 😇😈 ❖❍❍❍

Cel mai greu lucru e să alegi, să iei acea alegere potrivită pentru fericirea altuia și împăcarea ta.

E mai greu să dai drumul cuiva decât să îl ți lângă tine...

Dacă ai iubit acea persoană ști ce greu îți va fi dar dacă a fost doar o joacă suferința nu va fi atât de mare.

Namjoon a privit-o zile în șir pe Soo-Yun. Nu a intrat cu intenții rele în visele ei dar voia să o revadă să o simtă.. Dar prea târziu și-a dat seama ce monstru a devenit.

Acum i-ar fi atât de greu să se apropie ca să nu o sperie. Ultima dată s-a lăsat copleșit de emoții dar a făcut-o pe ea să sufere și să se sperie.

Atât de îngrozită a fost Yun când s-a trezit din acel coșmar că faptul că l-a văzut pe Namjoon lângă patul ei i-a creat un disconfort și o teamă încât a făcut o criză. S-a distrus pe ea însuși de aceea a fost în halul acela când a ajuns la Jeongguk.

Namjoon nu putea decât să stea și să privească dacă se apropria avea riscul de a o speria mai tare iar acum pedeapsa lui pentru toate câte îi făcuse era exilul într-o viață în întuneric văzând persoana iubită trăindu-și viața cu bune și cu rele.

Jeongguk simțise de la început o aură ciudată în preajma fetei iar când Yun îi povestise tot a vorbit cu Namjoon fără știrea ei.

Credea că bănuiește, gândea Yun că Jeongguk ar ști dea dreptul ceva dar nu voia să deschidă iar rănile trecutului.

" Hyung ce a fost în capul tău? De abia a trecut peste coșmaruri. Acum tu iar te apropii și ce faci?" vorbi cât de în șoaptă putea

Yun adormise pe canapea iar Jeongguk merse la subsol și chiar dacă ea nu putea să îl audă prefera să vorbească cât de încet ca să nu își piardă cumpătul și să facă vreo prostie.

" Nu...am avut intenția de a o speria... Vreau să îmi repar greșeala... Cred acești ani mi-au fost de ajuns să îmi dau seama cât am greșit și știu că nici un scuze nu ar putea repara trecutul dar aș fi...mai împăcat că am încercat.."

Jeongguk putea să observe regretul și umbra în care trăia Namjoon parcă dispărea din ce în ce mai mult. Era un demon rău ce își plătea pedeapsa dar Jeongguk avea inimă și voia totuși să îl ajute.

Închise ochi oftând lung încercând să găsească o soluție.

" Încă nu e timpul. Când va venit îți voi spune până atunci ai grijă și nu te mai băga în belele... Nu voi fi mereu aici să te ajut."

Zise Jeongguk apoi îi întoarse spatele urcând înapoi unde o lăsase pe Soo-Yun.

Nu era obișnuit să fie sentimental și făcea lucrurile și mai grele.

" Oare ar trebui să stau lângă ea? Nu par un iubit prea bun.. Încă nu îmi vine să cred că suntem împreună." gândi Jeongguk ducându-și o mână la ceafă

Ajungând în camera unde o lăsase pe Yun aceasta dormea ca o prințesă. Atât de liniștită și inocentă.

Expiră ușurat văzând că nu mai plânge dar asta nu înseamnă că nu poate să înceapă iar.

Jeongguk nu stătu mult pe gânduri că înaintă în încăpere și o luă de pe canapea și o duce în camera lui unde o lasă ușor pe pat. Decise să rămână lângă ea în cazul în care se trezește și are nevoie de ceva.

După ce s-a așezat mai bine în pat lângă ea, Yun se mișcă ajungând să  se ascundă în pieptul lui Jeongguk.

" Oh, ești trează?" întreabă Jeongguk mirat strângând-o mai bine la pieptul său

" Mhm.. M-am trezit de puțin timp... Jeongguk..îți mulțumesc.." zise Yun iar inima lui Jeongguk se inmuie imediat

Atât de drăguță putea fi doar rostind câteva cuvinte. O sărută apăsat pe frunte făcând-o să se simtă protejată. Știa că în brațele lui nu avea cine să îi facă vreun rău.

" Voi fi aici pentru tine oricând...nu te mai îngrijora pentru Namjoon hyung..am.....vorbit eu cu el." îi zise Jeongguk pe un ton calm

Poate nu era momentul să o spună dar nu putea să îi ascundă ceva în care era implicată sentimental.

" Jeongguk...faci atâtea pentru mine chiar dacă ști că eu încă am sentimente pentru el tu tot ești aici. De ce? "

Acea întrebare nu se aștepta la ea acum. Tăcu câteva secunde apoi îi răspunse.

" Poate pentru că nici eu nu știu ce simt dar știu și....simt că am nevoie de cineva lângă mine iar dacă tot ești tu aici.. " zise Jeongguk cu o voce perversă ridicându-se și ajungând deasupra ei

" Jeongguk tu..."

Dar Jeongguk nu mai voia să aștepte ce avea de spus așa că îi acapară buzele într-un sărut lent. Își coborî mâinile pe corpul ei până pe talia subțire. Soo-Yun gemu în sărut când acesta o mușcă de buză. Și-a pus mâinile pe după gâtul lui intensificând sărutul. Jeongguk își băgă mâinile pe sub bluza ei prinzând-o de un sân și strângându-l în mână provocându-i plăcere. Yun îi prinse tivul tricoului și i-l dădu peste cap scăpând de el făcând la fel și cu bluza ei.

Îi atacă gâtul mușcând și sugând părți din piele lăsând niște semne de-a lungul gâtului până pe claviculă. Coborî cu săruturile până pe sâni ei pe care îi devora cu atingeri. Soo-Yun era în culmea plăcerii ajungând să își mute mâinile pe abdomenul lui cu pătrățele. Avea ceva corp de invidiat. Puse mâna pe cureaua de la pantaloni apoi să îi deschidă stângaci fermuraul pantalonilor.

" Entuziasmată?" o întreabă Jeongguk surâzând iar Yun doar își retrase mâinile roșind " Te ajut eu prințesă." adaugă el și își dădu pantalonii jos scăpând și de ai ei

Se ridicată amândoi în șezut continuând cu un sărut flămând. El strecurându-și mâinile la închizătoare sutienul și i-l desfăcu imediat scăpând de el aruncat undeva pe jos.

" Cineva are experiență." zise Yun văzând că și el era la fel de nerăbdător

" Shh...acum doar taci.." zise el apropiindu-se amenințător de ea scăpând de lenjeria intimă a amândurora

Scotoci în noptiera de lângă pat găsind ceea ce căuta. Rupse micul pachețel cu dinții apoi își rulă protecția pe membrul său întărit. Yun aproape că râse de erecția lui Jeongguk.

Yun începu să îi depună săruturi moi pe gât lăsând și câteva semne coborând până pe pieptul lui făcându-l pe Jeongguk să geamă. Mârâi puțin văzând că ea doar se juca cu el. O prinse puternic de talie punându-și greutatea corpului peste al ei și începu să o sărute flămând în timp ce o pătrunde încet cu un deget pentru a o pregăti. Yun începu a geme iar corpul i se încordă. Acesta mai introduse încă un deget făcând mișcări din ce în ce mai brutale până când simți că e pregătită.

Își scosese degetele făcând-o pe Yun să expire ușurată dar totodată să se plângă din cauza lipsei așa că Jeongguk doar rânji și o pătrunse brutal făcând mișcări haotice înăuntrul ei.

Amândoi gemeau necontrolat până ce au simțit că sunt aproape de extaz.

Mai făcând câteva mișcări apoi iese și se aruncă extenuat lângă Yun dându-i un sărut pe buze.

" Ști, pare că de fiecare dată e la fel dar defapt e diferit și mai bine ca ultima dată." zise ea și se făcu mică în brațele protective ale lui Jeongguk

Acesta doar scăpă un oftat de mirare.

" Deci tu mă ți in evidență, ha? Dar dacă sunt mai bun de fiecare dată atunci cred că știu ce fac. " zise el cu o voce groasă și o cuprinse într-un sărut până când amândoi au adormit din cauza oboseli

ᴀɴɢᴇʟ/ᴅᴇᴠɪʟ_𝖋𝖋 ᴊ.ᴊᴇᴏɴɢɢᴜᴋ + ᴋ.ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ✔️ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum