1.Bölüm

10.5K 447 45
                                    

Jeon sürüsü yine bir deney üzerinde çalışıyordu. Yeni proje çok önemli bir değere sahipti. Eğer bu projede başarılı olurlarsa inanılmaz bir dönüm noktası olacaktı dünya için.

Jungkook'un ağzından:
   Sabah uyandım ve hazırlanıp toplantı odasına indim. 1 saat sonra Kim sürüsü ile bir toplantımız olacaktı. Yeni proje için maalesef sürümüz tüm koşulları sağlayamıyordu. Bu sebeple de en çok güvenebileceğimiz sürü Kim sürüsüydü.
   Toplantı odasında Yoongi,Seokjin ve birkaç omega vardı.
Odaya girince herkes ayağa kalkıp;
-Hoş geldiniz Bay Jeon, dediler.
-Hoş buldum, buyurun oturun lütfen.
Hep birlikte masada yerlerimizi aldık ve ben söze başladım.
-Bildiğiniz gibi, babam ve Bay Kim'in dostlukları sayesinde bugünkü projemizde Kim sürüsü ile ortaklık edeceğiz. Yaklaşık bir saate burada olacaklar. Onları elinizden geldiğince iyi ağırlamanızı emrediyorum.
Ve bu ortaklıktan diğer sürülerin hiçbirinin haberi olmayacak. Anlaşıldı mı?
-Anlaşıldı Bay Jeon.
-Pekala, toplantı bitmiştir. Şimdi herkes gitsin işlerini halletsin. Hiçbir eksiklik çıkmasını istemiyorum.
-Emredersiniz Bay Jeon.
  Herkes çıktıktan sonra ben de kahvaltı için Jeon ailesine özel hazırlanmış salona geçtim. Burada ailemi kaybedeli beri tek başıma yerim bütün yemeklerimi.
Yine yalnız başıma geçen bir yemekten sonra hazırlanıp toplantı odasına gidecektim ki kapıdan gelen misafirlerimizi görmem ile oraya yöneldim.
Öncelikle daha önce birkaç toplantıda karşılaştığımız sürünün lideri olan Taehyung ile selamlaştım.
-Hoş geldiniz Bay Kim.
-Hoş bulduk Bay Jeon. İyisinizdir umarım.
-Sağ olun, sizler gördük daha iyi olduk. Buyurun geçelim isterseniz toplantı odasına.
-Tabi.
Bay Kim yürüdüğünde arkasında yine birkaç kez gördüğüm Kim sürüsünden bir alfa ile karşılaştık. Ona da selam verip içeri buyur ettiğim. Daha sonrasında bir dakika ne? Tanrım bu da neydi böyle. Bu bir şaka olmalıydı değil mi?

****
1 saat önce, Jimin'in ağzından:
- Ya öf Tae ben gelmesem olmaz mı, canım sıkılır benim orada.
-Jimin saçmala istersen. Sen de bu sürüdensin, topluma karış biraz kimse seni tanımıyor. Bizim sürüden değilsin sanıyorlar yan yana gelsek. Lütfen beni kırma.
-Uf iyi ya, peki madem çıkalım toplum içine!
-Aferin hazırlan şimdi.
-Emredersiniz Bay Kim.
Sırıtarak gitmişti Taehyung. Ben de duş alıp hazırlandım. İçimde bir heyecan vardı. Resmi yerlerde bulunmayı pek sevmezdim ben. Genelde görüşmelere Tae ve Namjoon Hyung giderdi.
Biz Hoseok Hyung ile sarayda kalırdık.
Sarayda her hafta çarşamba ve cuma günleri engelli ve yetim kalmış omega,beta veya alfa çocuklar için gösteri düzenlenirdi.
Biz de Hoseok Hyung ile bu gösterilere katılır, onlarla oyunlar oynardık.
Yine öyle yapmayı düşünüyordum ama sevgili liderimiz beni zorla toplantıya götürmeseydi.Gözlerimi devirip en sevdiğim vanilya kokulu parfümümü sıktım. Telefonumu da alıp aşağı indiğimde Hoseok Hyung ile karşılaştım.
-Jimin hadisene, gösteri başlayacak.
-Sen git Hyung. Ben gelemeyeceğim maalesef. Sevgili liderimiz beni çağırdı, toplantıya gitmemiz lazımmış,dedim ve gözlerimi devirdim.
Bu halime kıkırdayıp elinle omzuma hafifçe vurup peki o halde sen sosyalleşmene bak, ben de çocuklarla ilgilenirim.
-Peki Hyung, görüşürüz,dedim ve bahçeye doğru yürüdüm. Arabaların olduğu kısımda beni bekleyen Tae ve Namjoon ikilisine selam verip arka koltuğa geçtim.
Konuşan Namjoon Hyungtu.
-Seni de toplantılarda görmek ne güzel Jimin.
-Duygularımız karşılıklı değil maalesef Hyung. Çok mutsuzum şuan.
Önümdeki ikili kıkırdayıp yola devam edince ben de gidinceye kadar dışarıyı izledim camdan.
Vardığımızda ise büyük, gösterişli bir saraya gelmiştik. Girişte ışıklarla süslenmiş Jeon Sürüsü Sarayı tabelası göz kamaştırıcıydı.
Kapıda bizi birçok beta ve omega karşıladı. Kapıya geldiğimizde ben en arkada kalmıştım. Duyduklarıma göre Jeon sürüsünün lideri ile karşılaşmıştık. Tae ve Namjoon ikilisi selamlaştıktan sonra sıra bana gelmişti, içim kıpır kıpırdı. Yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Lidere selam vermek için gözlerimi onun gözlerine sabitlemeyi planlarken, karşımdaki manzara karşısında donup kaldım. Tanrım bu bir rüya olmalıydı....

  Evet arkadaşlar ilk bölümüm böyleydi. Hatam olduysa çok özür diliyorum.
Sizce nasıl bir bölümdü lütfen görüşlerinizi belirtin. Sizin görüşleriniz benim için çok önemli.
Sizleri seviyorum, sağlıcakla kalın. 💜💜💙💙

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin