29.Bölüm

2K 157 26
                                    

Keyifli okumalar 🤗
.
.
.
  Yazarın ağzından:
Jimin ile Jungkook bebekleri için alışverişe çıkmıştı. Mağazadaki eşyaları gördükçe daha da heyecanlanıyordu ikili. Jungkook'un isteği üzerine ilk odayı dizayn edeceklerdi.
-Jimin bak bu beşik nasıl?
  Kızları için pembe bir beşik gösteriyordu Jungkook.
-Güzel de çok pembe bu Jungkook. Bence biraz daha sade bir şeyler bakalım.
-Sade mi? Jimin farkındaysan onların birisi prens diğeri de prenses.
-Ne yani prens veya prenses olmaları gösterişi sevmeleri anlamına mı gelecek? Belki bana benzeyecekler ve sade şeyleri sevecekler.
-Sevmeyecekler. Onlara layık şeyler almalıyız.
-Yani benim beğendiklerim layık değil öyle ki Jeon? Peki tamam, alışverişime yalnız devam ediyorum. Sakn peşimden gelme!
  Jimin gözden kaybolunca Jungkook sıkıntı ile oflayarak mağazada gezindi. Amacı 5 10 dakika Jimin'i yalnız bırakıp sakinleşmesini beklemekti.
Aradan 5 dakika geçince Jungkook mağazada eşini aramaya koyuldu. Ve gördükleri ile gözlerini sonuna kadar aralayarak sinirle karşısındakilere baktı.
  Jimin ve yanında bir tane adam gülerek bir şeyler konuşuyor ve adam arada sırada Jimin'e temas ediyordu. Tam yanlarına gidecek ve Jimin'i o adamın elinden kurtaracaktı ki adamın elini Jimin'in karnına koyması ile iki kat daha sinir ve hızla yanlarına uzandı. Adamın kolundan tutup iktirerek Jimin'i kendine çekti. Tam Jimin bir şey demek için ağzını aralamıştı fakat eşinin dehşet saçan yüzünü görmesi ile anında geri kapattı.
-Eşime dokunma sebebinizi öğrenebilir miyim?
-Ben sadece bebekleri sevmek-
-Kimden izin aldın da bebeklerimi seviyorsun!
-Ben şey özür dilerim, Jimin Bey'e sormuştum dokunabilir miyim diy-
Jungkook hışımla Jimin'e dönerek bakar ve Jimin anında başını yere eğer.
-Bir daha Jimin izin verse bile kimse dokunamaz benim bebeklerime ve eşime.
-Jungkook.
Jimin dakikalar sonra cılız sesi ile eşine seslenmişti. Jungkook öfkesini hala daha dindirmediği için eşini kolundan tutarak arabalarına götürdü. Jimin arabaya binmeden kendisini çekiştiren eşinin kolundan asılarak dönmesini sağladı.
-Jungkook ben-
-Bebeğim bin şu arabaya saraya gidince konuşalım tamam mı?
-Ama Jungkook-
Jungkook eşinin beline sarılıp alnına bir öpücük kondurdu ve arabaya binmesini sağladı.
Eve geldiklerinde de eşini belinden destekleyerek odalarına çıkardı ve üstlerini değiştirip yatağa uzandılar.
-Jungkook özür dilerim.
-Bak birtanem seni üzmek istemiyorum ama etrafımızdaki insanlara güvenemeyiz. Sen şuan dünyadaki ilk hamile erkeksin ve buna karşı çıkan bir topluluktan birisi bize oyun oynamak isteyerek sana yanaşır ve bebeklerimize zarar verebilir. Biliyorum o adamın dokunmasına izin verirken kötü niyeti olduğunu düşünmedin belki de doğruydu bu düşüncen ama dikkatli olmalıyız.
-Haklısın.
Jungkook eşini kendisine çekerken dudaklarına bir öpücük kondurdu. Bir elini eşinin karnına atarak bebeklerini de sevdi.
-Hımmm peki o halde bu bebeklerin canı bir şeyler istiyor mu?
Jimin hevesle kafa sallayarak konuştu.
-Şeyyy Jungkoooook
-Jimiiiiin?
-Kar var mı?
Jungkook kahkaha atarak kalktı ve eşini kucakladı.
-Var tabiki olmaz olur mu hem de halis muhlis kutup karı. En güzelinden.
İkisi de gülümseyerek sarayın mutfağına gittiler.
  ******
-Bebeğim hadi gel sana bir sürprizim var.
-Yiaaa Jungkook! Ne sürprizi?
-Hadi gel bakalım.
  Jimin eşi ile birlikte odalarından çıktıktan sonra hemen karşıdaki odaya girdiler. Jimin karşısındaki manzarayı görünce gözleri dolu dolu eşine sarıldı.
-Jungkook bu. Bu çok güzeeel.

Jimin eşinin zevkine bayılmıştı. Bebeklerinin odası gerçektende muhteşem görünüyordu.
-Seni seviyorum Jungkook.
-Ben de seni seviyorum birtanem.
İkili birbirine sımsıkı sarılarak odalarına geçti.
.
.
.
.
   Merhabalaaaar👋🏻👋🏻
  Kısa bir bölüm oldu fakat sınavlar nedeni ile bölüm atmayabilirim. O yüzden kısa da olsa bir şeyler yazmak istedim.
  Sizleri seviyorum ve sınavı olan arkadaşlara başarılar dilerim💙

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin