24.Bölüm

2.6K 172 12
                                    

Yazarın ağzından:
   Jungkook sabah uyandığında kolları arasındaki bedeni izlemeye koyuldu. Minik olan sevdiğinin kollarında huzurla uyurken sevdiği adam ona tekrar ve tekrar aşık oluyordu.
Jungkook, Jimin'in uyanmayacağını anladığında onu uyandırmak için yanaklarına, alnına, burnuna ve en son dudağına minik buseler kondurdu.
-Güzelim, hadi uyan.
Jimin hafif kıpırdanıp tekrar uykusuna devam etti. Jungkook artık dayanamayarak Jimin'i kucakladı. Jimin aniden havalanan bedeni ile gözlerini sonuna kadar açarken Jungkook sırıttı.
-Günaydın bir tanem. Şimdi seninle duş alıp güzelce kahvaltımızı yapıp bir yere gideceğiz.
-Nereye gideceğiz?
Jimin uykulu sesi ile konuşurken Jungkook çoktan banyoya gelmişti bile.
-Sürpriz, gidince görürsün.
Jimin ısrar etmeyip kafasını salladı. İkili duşlarını aldıktan sonra Jeon ailesinin kahvaltı salonuna indiler.
Jungkook yıllar sonra bu salonda yalnız değilde Jeon ailesinin bir ferdi ile kahvaltı yapmanın mutluluğunu yaşıyordu.  
         Kahvaltılarını yaptıktan sonra odalarına çıkıp hazırlandılar ve yola çıktılar. 40-45 dakikanın sonunda bir dağ evine geldiler. Jimin sorar bakışları ile Jungkook'a bakarken Jungkook arabadan indi ve Jimin'i elinden tutup eve doğru sürükledi.
-Ya Jungkook neden buraya geldik?
-Sana ait bir şey var bu evde.
Jimin'in merakı iyice artarken içeri girdiler. İçerisi normal döşeli bir salondu.
-Jungkook burada bana ait ne var? Koltuklar değildir herhalde?
Jungkook göz devirerek
-Hayır bebeğim şu masa sana ait. Nasıl güzel mi beğendin mi?
  Jimin Jungkook'un koluna vurarak mızmızlandı.
-Yah! Dalga geçmesene!
-Tamam tamam gel hadi benimle.
  Jimin Jungkook'un arkasından içerideki odaların birisine girdi. Gri tonlarında döşeli oda da pencere önündeki komodine ilerleyen Jungkook'a dikkat kesildi.
   Komodinin çekmecesinden bir kutu çıkartıp Jimin'e döndü yüzünü.
Siyah zarif bir kutuydu bu. Jungkook kutuyu açtığında içinden bembeyaz incileri ile göz kamaştıran kolye çıktı. Jungkook kolyeyi eline alıp Jimin'in boyuna yerleştirdi. Kolyeyi takıp eşinin yüzünü elleri arasına aldı ve konuşmaya başladı.
-Bu kolye annemindi. Ona da babannem vermişti. Jeon sürüsünün Kralının eşine takılır bu kolye. Sen de bir Jeon Kralının eşi olduğun için bu kolye senin. Ama şimdilik.
Jimin son söz üzerine kaşlarını çattı.
-Neden şimdilik? Geri mi vermem gerekiyor?
-Evet geri vermen gerekiyor. Ama uzun süre sen de kalacak.
Jungkook eşine biraz daha yaklaştı ve cümlesini devam ettirdi.
-Bir oğlumuz olup kral olunca ve evlendiğinde sen de onun eşine teslim edeceksin bu kolyeyi.
  Jimin oğlumuz kelimesini duyduğunda içi bir hoş olmuştu. Oğlumuz. Jungkook ve benim oğlum. Bizim oğlumuz.....
******
(2 hafta sonra)
Jimin'in ağzından:
Sabah yine midemin bulanması ile uyanmıştım. 3 gündür midem çok kötüydü yemek yiyemiyordum ve halim yoktu. Jungkook ile konuşmam gerekiyordu. Hamile olabilirdim. Kararımı netleştirdim ve Jungkook'un yanına gittim. Kahvaltı salonunda betalara bir şey diyordu.
- Jungkook bakar mısın bir?
Jungkook hemen yanıma geldi.
-Noldu güzelim? Bir sorun mu var?
-Yani aslında evet ama emin değilim.
  Jungkook anlamsız bir şekilde bakarken konuşmaya devam ettim.
-Jungkook ben hamile olabilir miyim?
-Tabiki olabilirsin bebeğim o nasıl soru öyle? Hem rahim vücuduna uyum sağladı dedi doktor. Sen neden takıldın buna?
  Beni yanlış anlamıştı. Sözlerimde bunu kastetmedim ki ben.
-Hayır onu biliyorum da.
-Da?
-Ben şimdi şuan hamile olabilir miyim acaba diyorum. Midem çok bulanıyor iki üç gündür ve aşırı halsizim.
Jungkook'un gözleri birden parladı ve hızla beni kucağına alıp yukarı çıkmaya başladı.
-Jungkook ne yapıyorsun dursana!
-Bebeğim doktora gidiyoruz. Hemen test yapmalılar.
  Hazırlanıp doktora gitmiştik. Sıramız geldiğinde içimi bir heyecan kaplamıştı. Jungkook'un elini sıktığımda o da anlamış olacak ki heyecanımı elimi daha sıkı tutup içeri girdik.
  Doktor birkaç teste gönderdi ve sonuçlar için tekrar sıra bekledik. Sıramız geldiğinde hiçbir şey hissetmiyor gibiydim. Odaya girince doktor beni sedyeye yatırdı. Karnıma soğuk jeli sıktığında ürpermiştim. Pür dikkat karşıdaki ekranı izliyorduk.
Jungkook dayanamayıp sordu.
-Doktor Bey, eşim iyi mi? Bebeğimiz olacak mı?
  Doktor yüzüne hüzünlü bir ifade takındı ve konuştu.
-Maalesef bebeğiniz olmayacak....
.
.
.
   Merhaba canlar, öncelikle sınavlarımdan dolayı bölüm atamadım. Ve bugün boştum kısaca bir şeyler yazdım. Ve okulum başladı birkaç hafta daha yeni bölüm atamayacağım maalesef 😔. Kendinize dikkat edin, sizleri seviyorum...
💜💙💜💙💜💙
  
    Bu arada sizce Jimin hamile mi değil mi?

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin