(2 saat önce)
Jimin'in ağzından:
Tae ile aşağıya indik. Jungkook ve Seokjin'i görünce gülümsedim.
-Toplantı odasına geçsek iyi olur, orada rahat konuşuruz, dedi Tae.
Herkes onu onayladı ve toplantı odasına geçtik. Tae söze başladı.
-Şimdi sizinle bir plan yapmalıyız, dün Namjoon'u birisiyle konuşurken dinledim. Jungkook ve Jimin'in düğününden bahsediyordu. Ve karşısındaki kişi bir şey söyledikten evet efendim iyi oldu dedi. Daha sonra beni sordu peki ya Taehyung'u napacağız, duyduğum kadarıyla Jin'i doktora götürecekti eğer Jin hatırlarsa tüm planlarımız ortaya çıkar, dedi. Benim aklımda bir fikir var.
-Nedir o fikir, diye sordu Jungkook.
-Şimdi sizin nikahınız kıyıldıktan sonra Jimin lavobaya gidiyorum diye aramızdan ayrılacak, bir yarım saat sonra da Jungkook tüm sarayı aradım ama Jimin ortalarda yok diyip bizim masaya gelecek. Biz de Jimin'i aramak için dağılacağız, Namjoon'un bizimle birlikte arama yapacağını sanmıyorum, efendim dediği kişiye haber vermek için bizden ayrılacaktır. Biz de onun zıttı yönünde hareket edip aslında onu takip edeceğiz. Eğer tahmin ettiğimi yaparsa orada konuştururuz.
-Çok mantıklı bir plan, dedi Seokjin.
-E hadi o zaman hazırlanalım düğüne az kaldı, dedi Tae de.
*****
(Şuan)
Yazarın ağzından:
Namjoon panikle ismini söyleyen kişilere döndü. Konuşmayı duyup duymadıklarını anlamak için sorusunu yöneltti.
-S-siz ne zaman geldiniz? Ve Jimin'i bulmuşsunuz.
Jimin söze atlayarak
-A yok ben kayıp değildim ama bir şey bulunduğu doğru. Aramızdaki yüzümüze gülüp arkamızdan iş çeviren ajan.
-Bakın siz yanlış anladınız, ben bir arkadaşımla konuşuyordum, diye toplamaya çalıştı Namjoon.
-Hımm arkadaşın Jimin'in medeni haline çok düşkün galiba, düğününü falan biliyor ya, dedi Jungkook sinirle.
Taehyung Namjoon'a söz düşürmeden konuşmaya başladı.
-Hiç boşuna uğraşma Namjoon, yolun sonuna geldiniz. Şimdi sen bir odada uslu uslu duracaksın ve biz düğünümüze devam edeceğiz. Düğünden sonra da sen ve şu meşhur arkadaşını konuşuruz. Nasıl fikir?
-Harika, diye söze atladı Seokjin.
Namjoon'u bir odaya kilitleyip telefonunu aldılar. Onlar düğüne devam ederlerken Namjoon ne yapacağını düşünüyordu.
(Düğüm sonrası)
Törenden sonra Taehyung, Seokjin, Jimin, Jungkook, Hoseok ve Yoongi Namjoon'un yanına geldiler.
-Evet Namjoon Bey, kimin ajansınız dökülün bakalım,dedi Taehyung.
-Kimsenin, dedi Namjoon.
-Kimsenin ajanı değilsin de ne diye Jimin'in hakkında, Taehyung ve Seokjin'in hakkında bilgi aktarıyorsun başka birisine,diye öfkeyle çıkıştı Jungkook.
Jimin sakin olması için Jungkook'un elini tutarken Seokjin konuştu bu defa da.
-O notları gönderen sendin değil mi?
-Evet, bendim.
-Peki ya neden, ne istiyorsun bizden?
-Hiçbir şey hatırlamıyorsun değil mi Seokjin. Riddle sürüsünü, beni, Tom Riddle'ı.
-Ne saçmalıyorsun sen Namjoon, Tom Riddle kim?diye sordu Taehyung.
-Babam. Hani yıllar önce Kral Kim ve Kral Jeon'un öldüren adam.
-Sen? Hani babam göndermişti seni, savaş alanından geliyordun? Ne haltlar yiyorsun sen en başından anlar çabuk, dedi Taehyung öfkesini saklamayarak.
-Babamın sürüsü ve Jeon sürüsü bir proje yüzünden savaştılar. Jungkook'un şimdi başarılı olduğu proje. Erkeklerin hamile kalması. Kral Jeon da çalışmalar yapıyordu bu konuda. Ve başarı elde etmeye başlamıştı da. Fakat babam bunu kabullenmedi, bu şehirde en üstün sürü bizim sürümüz olacaktı. Eğer Jeon sürüsü bu projede başarılı olursa şehrin en iyi sürüsü onlar olurdu. Savaş oldu işte. Jeon sürüsü yenilmek üzereydi. Sonra birden bir haber aldık yenilen taraf biz olmuşuz. Araştırdık ve Kral Kim'in yardım gönderdiğini öğrendik. Çok geçmeden babam ve ben savaş meydanına indik. O zaman vurdu babam Kral Kim ve Kral Jeon'u. Ama yenilmiştik bir kere. Telafisi olmadı. O gün babam bana yemin ettirdi. Kim ve Jeon sürülerinden intikam alacaktım. İşte o gün Kim sarayına geldim, o günden sonra da sizin hep güçsüz anınızı kolladım. Seokjin'in Jeon sarayında yaşadığını duyunca bu sefer not yollamaya başladım. Sizi birbirinize düşürüp ortalığı karıştıracaktık fakat uyanık çıktınız.
-Seokjin ile ne alakan var lan senin, diye üstüne yürüdü Taehyung.
-Taehyung dur.
Seokjin Taehyungu sakinleştirdi ve Namjoon'a dönerek
-Benimle ne alakan var? Diye sorusunu yöneltti.
-Sen de bizim sürümüzdendin. Küçük yaşta aileni kaybetmiştin. Beraber büyüdük seninle ve ben zamanla sana bağlandım, seni sevdim. Ama sen bana aynı duygu ile bakmıyordun. Sen liseye geçtin ve o günden sonra hiçbir şey aynı olmadı. Sürekli yanına oturduğun çocuktan bahsediyordun. Seninle konuşmak için yaptıklarından, sana kendini kanıtlamaya çalışmasından. Gözlerinden okunuyordu ona olan hislerin. Sevmiştin o çocuğu. Beni fark etmeni bekledim. Yıllarca yanı başındaki beni fark et diye bekledim. Fakat olmadı. Sen birgün eve neşe dolu geldin. Sebebi ise o çocuk sana hislerini söylemiş. Sevgili oldunuz sonra tabiki ben o çocuğun Taehyung olduğunu Kim sarayına gidip gelirken öğrendim. Sen düşmanıma aşık olmuştun. Engellemeye çalıştım seni, ondan ayrılman için her şeyi yaptım. Olmadı. Lise bitince zaten savaş çıktı. Sen üniversiteye gittin. Yine de görüşüyordun Taehyung ile. Başka çare bulamadım ve sana elektrik vererek hafızanı sildirttik. Sadece adını hatırlamanı sağladık. İki gün sonra elimizden kaçtın. Her yerde aradık ama bulamadık seni. Jeon sürüsüne sığındığını öğrenince seni bu oyunlardan uzak tutmak istedim, kaçıracaktım seni fakat olmadı. Engel oldu bir şey mutlaka.
Jungkook söze atıldı.
-Seokjini betalar bulmuştu. Sarayın önünde baygın bir haldeyken. O günden sonra da sürümüzde yaşadı.
-Neden babana efendim diyorsun o halde?diye sordu Jimin.
-Babam.
Bir süre bekledi Namjoon, derin bir nefes alıp sözlerine devam etti.
-Ona baba dememi hiç istemezdi. Sadece bir kez baba dedim ona ve o gün de beni dövmüştü. Ona baba dediğim için. Sevmezdi istemezdi kendisine efendimden başka bir şey denmesini.
Odada derin bir sessizlik oluştu. Şimdi herkes ne olacağını düşünüyordu. Namjoon'a güvenmeyeceklerdi hiçbir zaman peki serbest bıraksalar Namjoon ve sürüsü duracak mıydı? Kafalarda türlü sorular ile herkes odasına çekildi. Sabah karar verilecekti.
.
.
.
Helloooo canlarım, ajanı da ortaya çıkarmış olduk. Namjoon'un kötü karakter olmasını istemiyordum ama başka karakter bulamadım. Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum😘💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Deneğim🌼
Fanfiction~Buldum, işte bu kadar. Hazır ol Jeon Jimin. Bebeğimizi doğuracaksın. . . .