26.Bölüm

2.3K 186 31
                                    

Uzunca bir aradan sonra tekrardan merhabalar. Sizi çok beklettim kusura bakmayın. Sizleri seviyorum, keyifli okumalar... 💙
*****
(3 ay sonra)
Yazarın ağzından:
Jimin ile Jungkook'un bebekleri üç aylık olmuşlardı bile. Jimin'in karnı belli olmaya başlamıştı. Her gece yatmadan önce Jungkook babaları onlara şarkı söyler, onları severek eşinin ve bebeklerinin uyumasını sağlardı.
  Yine bir gece Jungkook, şarkısını söyledi, eşi ve bebekleri uyudu ardından kendisi de uykunun kollarına teslim oldu. Fakat yarım saat geçti ya da geçmedi kendisine seslenen eşi ile uyanmak zorunda kaldı.
-Jungkook.
Jungkook hadi uyan.
Jungkook uyku mahmurluğu ile Jimin'e daha çok sokuldu.
-JUNGKOOK DEDİM!
Eşinin birden bağırması ile yerinden sıçrayarak uyanan Jungkook, korku dolu gözler ile Jimin'e baktı.
-Günaydın sevgilim😊.
Jimin'in tatlı şirinliği karşısında Jungkook hala şaşkın şaşkın bakıyordu. Gözleri dışarıya baktığında etrafın zifiri karanlık olduğunu gördü.
-Bebeğim ne oldu? Bir yerin mi ağrıyor? Neden bu saatte uyandın?
Jimin hala daha gülümseyerek Jungkook'a bakıyordu.
-Kar istiyorum.
  Jungkook duydukları ile gözlerini biraz açarak eşine baktı.
-Kar mı?
-Evet kar. Bebeklerimiz ve ben kar yemek istiyoruz. Üzerine pekmez döküp kar yemek istiyoruz.
Jungkook duyduklarına hala daha inanamıyordu. Jimin aşermişti ve aşere aşere gidip kar mı aşermişti?
-Jimin...
Jungkook bir şey demek için ağzını açmıştı ki eşinin masum bakışlarına odaklandı.
-Jimin yaz mevsimindeyiz, ben karı nereden bulabilirim ki?
Jimin dudaklarını büzüp ağlamaya başladığında Jungkook hemen eşine sarıldı.
-Şşşşş, ağlama ama. Başka ne istiyor canın, söyle onu getireyim.
Jimin hışımla eşini ittirip konuşmaya başladı.
-KAR İSTİYOR, CANIM KAR İSTİYOR. Bİ-ZİM CA-NI-MIZ KAR İS-Tİ-YOR JEON JUNGKOOK!!!
Jimin üstüne bastıra bastıra konuştuğunda Jungkook ne diyeceğini ne yapacağını bilemez bir halde Jimin'e bakıyordu.
-A-Ama ben nasıl bulacağım karı?
Jimin gözlerini sonuna kadar açıp işaret parmağını Jungkook'a savururken konuştu.
-Valla kutuplara mı gidersin ya da yarım küre mi değiştirirsin ne yaparsın bilmiyorum ama O KAR BURAYA GELECEK VE BEN ONU YİYECEĞİM!
Jungkook korku ile ne yapacağını düşünüyordu.
-Dondurma getirsem, o da kara benziyor. Hatta vanilyalı getiririm nasıl fikir?Kar diye yersin o da soğuk sonuçta.
Jungkook bir umut eşine baktı fakat daha sonra keşke söylemeseydim diye geçirdi içinden. Çünkü şuan tam karşısında kendisine her an öldürecekmiş gibi bakan bir Jimin vardı.
-JUNGKOOOOOOOOOK!
Jungkook anında odayı terk etmişti. Şimdi kara kara düşünüyordu koridorun ortasında. Nereden bulacaktı ki karı?
Aklına Taehyung gelince hemen onu aradı.
-Hımmm? NE VAR GECE GECE BEE, BİR UYUTMADINIZ!
Telefonun diğer ucunda cırlayan Taehyunga aldırmadan konuştu Jungkook.
-Taehyung bana kar lazım.
-NEEEEE KARI MI LAZIM! SENİ AHLAKSIZ SENİ PİSLİK SENİ HAİN SENİ DOLANDIRICI SENİ SENİ SENİ SENİ bir şey bulamadım neyse. NEY NEY BİR DAKİKA BİR DAKİKA SEN BENİM GÜL GİBİ KARDEŞİMİ, DOSTUMU, CAN YOLDAŞIMI ALDATACAK MISIN? SENİ VARYA JEON JUNGKOOK, DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDERİM SENİ. DUYDUN MU BENİ!!!
Jungkook Taehyung'un yerli yersiz anlamaları yüzünden yarım saattir lafını bitirmesini bekliyordu.
-Hayır aptal bir susta beni dinle. Karı değil kar öncelikle. Ve ben Jimin'i asla aldatmam. O benim her şeyim. Ve asıl sorun Jimin aşerdi ve bil bakalım ne aşerdi?
-Karı?
-TAEHYUNG!
  Jungkook sinirle ofladı.
-Seni beyinsiz kar aşerdi karı değil!
-Ayyyy öf ben de bir şey sandım. Kutuplarda var işte aylarca ve tonlarca kar var orada. Git al gel.
-SEN ŞAKA MISIN?
-Yo gayette ciddiyim, başka nereden bulacaksın kar yaz mevsiminin ortasında?
- Ben de seni o yüzden aradım zaten.
-Beni neden arıyorsun be, kutuplar benim sarayımda mı?
-Hayır geri zekalı, sen de benimle geleceksin.
-Yok yiaa, git kendin al gel. Benim eşim mi aşerdi? Seninki aşerdi. Şuradan şuraya gitmem...
  Jungkook o gece zorla kim sarayına gidip Taehyung'u da yanında alarak düşünmeye başladı. Daha sonradan Jungkook'un aklına bir şey geldi. Yıllar önce sefer sırasında bir gence yardım etmişti ve onu kutuplara göndermişti. Onu her ne kadar sarayda konuk etmek istese de kendisi ailesinin ona ihtiyacı olduğunu ve gitmek istediğini söylemişti. Jungkook hemen sarayına gidip o çocuğun numarasını bularak aradı ve çocuk açtı. Kendisini tanıtıp ondan bir iyilik istedi
Çocukta seve seve kabul etti. Jungkook isteğini söyleyince çocuk ilk şaşırsa da kabul etti.
   Yaklaşık bir hafta geçmişti. Jimin Jungkook'a küsmüş katiyen onunla konuşmuyordu. Yine bir sabah kahvaltı ederlerken bir beta gelip Jungkook'a seslendi.
-Bay Jeon, sizi dışarıda bekleyen bir genç var.
Jungkook dışarı çıktığında elinde bir kutu ile(bu organların soğuk durması için konulduğu kutu benzeri şeyden. Umarım anlatabildim)  kendisini bekleyen Chan'i gördü.
-Buyur Jungkook hyung. İstediğini getirdim.
Jungkook sıkıca Chan'a sarıldı ve onu sarayına konuk etmek için içeri buyur etti.
İçeri geçtiklerinde onlara sinirli bakan Jimin'i görmeleri ile Jungkook kutuyu bir betaya verip Chan'i ağırlamalarını emretti.
Jimin'de Jungkook'u kolundan tutup terasa sürükledi.
-Demek istediğini getirdi Jungkook he. Organ mafyacılığına mı başladın sen yoksa neydi o kutu?
Jungkook eşinin bu haline gülerken onu belinden tutup içeri sürükledi.
-Gel bakalım neymiş o kutu?
Jimin şüpheli şüpheli kutuya bakarken sonunda açtı. Vee açınca gördükleri karşısında şok oldu. Jungkook kar getirmişti.
Sevinçle eşinin kucağına atladı.
-Jungkookieee çok teşekkür ederim, çok teşekkür ederim. İyi varsın, teşekkür ederim.
Jimin teşekkürlerini ve öpücüklerini Jungkook'a bahşederken Jungkook'ta miniğinin mutluluğunu izliyordu.
    Bir tabağa biraz kar koyup üstüne pekmez dökerek terasa geçtiler. Jimin afiyetle kardan yerken ara sıra Jungkook'a bakarak gülümsüyordu. Bir tabak kar yedikten sonra Jungkook'u elinden tutarak odalarına götürdü. Bir elini karnına koyarak eşine döndü.
-Hadi uyuyalım, biz seni çok özledik babası.
Jungkook eşini yatağa uzandırırken kendi de yanına uzandı. Jimin'in t-shirt'ünden elini içeri soktu ve karnını okşamaya başladı.
-Ben de sizi çok özledim, dedikten sonra eşinin alnına da bir öpücük kondurdu ve kendilerini uykunun kollarına bıraktılar.
.
.
.
.
   Umarım güzel bir bölüm olmuştur. Kontrol etmedim hatalarım varsa affedin lütfen. 💙

Bu arada nasıldı birinci sınavlar ve 3 Mayısta 2.sınavların yapılacağını düşünüyor musunuz?

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin