4.Bölüm

5.1K 329 48
                                    

 '' O akşam bu parfümü sıkmanı istiyorum Jimin;senin için hazırladım. ''
    Bay Jeon'du. Gönderen Bay Jeon'du. Benim için mi yapmıştı. Parfüm şişesinin kapağını açtım ve bileğime sıktım. Biraz bekledikten sonra kokladım. Tanırım bu çok güzel kokuyordu. Vanilyalıydı. En sevdiğim kokuydu. Ama nereden bildi vanilya kokusunu sevdiğimi. Bunu daha sonra düşünmek için aklımın bir köşesine not aldım. Parfüm şişesini komodinin üzerine koyup üstümü değiştirdim. Vücudumu yatağa bıraktığımda gün içindeki koşuşturmayı bir kenara bırakıp bileğimi burnuma yaklaştırarak uykuya daldım. Sabah üzerimde gezinen bir çift gözle uyanmayı beklemiyordum.
-Günaydınlar Jimin Bey. Aaa yoksa bekleyeni olan Jimin Bey mi diyeyim? Ya da dur şey diyeyim. Size özel hazırlanan parfümü o akşam sıkmanızı isteyen ve sizi bekleyen gizli bir hayrana sahip Jimin Bey. Nasıl ama bence mükemmel oldu.
-Sen benim eşyalarımı mı karıştırıyorsun?
-Yoo sadece seni uyandırmak için gelmiştim ama hediye paketi dikkatimi çekti sonra da yanlışlıkla notu okudum. Sonra sana baktım bileğini burnunla bir bütün haline getirmiş bir şekilde uyuyordun hatta birkaç tane ifşanı da almış olabilirim.
-Seni hamam böceği kılıklı çabuk sil onları.
-Hii terbiyesiz sen liderin ile nasıl konuşuyorsun.
-Niye geldin sen odama?
-Hee şey Bay Jeon mektup göndermişte sana ilanı aşk mektubu yazmış.
-Nee? Ne diyorsun sen? Nerede o mektup?
-Hayırdır Jimin Bey çok sevindiniz.
-Ne sevineceğim canım Allah Allah merak ettim sadece ne yazmış verir misin?
-Dur ben okurum.
Arkasından bir kağıt çıkardı ve boğazını temizledi.
-Sevgili Park Jimin;
Yoksa sevgilim mi demeliydim. Seni gördüğüm andan beri aklımdasın. Sana gönderdiğim hediyeyi kullanmanı istiyorum. Kullanırsan beni çok mutlu edersin. Seninle bir gün randevuya çıkmak isterim.
Sevgilerim ile
Bay Jeon.
-Bu- bunları Bay Jeon mu yazmış?
-Aaaa Bay Jeon deme alınır sevgilim desene Jimin.
-Tae kapa çeneni. Ver şu kağıdı ben okuyacağım.
-İyi al be.
-TAE! BU KAĞIT BOŞ. ŞAKA MISIN SEN YA!
-🤣🤣🤣, ne sandın paşam. Garibim nasıl da sevindi ilanı aşk mektubu aldım diye. Pis ergen seni.
-Kapa çeneni be, ne ergeni. Sensin ergen. Bir de dalga geçiyor benimle pislik.
-Ama yüz ifaden çok güzeldi. Merak ettim sadece ne yazmış diyor bir de ya 🤣🤣.
-Çık git şu odadan seni pislik.
-Sen beni benim sarayımdaki odadan mı kovuyorsun. Çok ayıp. Tekrar düşün derim.
   Yanındaki yastığı alıp Tae'ye fırlattım.
-Hah ıskaladın. Atışların çok kötü Park Jimin.
-Diğer yastığı alıp tam kafasına atınca sızlanarak
-Ahh, insan dostuna bunu yapar mı? Darıldım gücendim kırıldım yıp-
Elimdeki kağıdı buruşturup kafasına attım ve
-Peki insan dostuna bunu yapar mı. Vatan haini pislik seni. Bir de darılmışmışta gücenmişmişte miş miş.
-Hıh küsüm sana. Sevgili Park Jimin o kıymetinizi bir zahmet kaldırıp aşağı toplantı odasına gelirseniz memnun olurum.
-E kahvaltı?
- Siz sevgili flörtünüz Bay Jeon'un sizin için hazırladığı parfümü sıkıp camış gibi uyurken kahvaltı süresi doldu maalesef. Tüh ne şans oda servisi de yok sarayımızda aç kaldınız Jimin Bey.
-Ya hiç mi ayırmadınız ya. Tabağa iki üç bir şey koyup kıyıya köşeye koysanız olmaz mıydı?
-He Bay Jeon'un flörtün olduğunu kabul ettin yani. Cümlede tek dikkat ettiğin kısım kahvaltı oldu ya.
-Seni pislik hain. Çabuk bu odayı terk et!
-Aşk olsun kalbimi kırıyorsunuz Jeon Jimin Bey.
-TAE!!
-Tıh tıh tıh, arkadaşlık ölmüş bitmiş yok olmuş tarihe karışmış. Kafanızı 90 derece sola döndürürseniz komodininizin üzerindeki sizin için hazırlanan parfümün yanında kahvaltı tepsisi olacak. Ben burada seni düşüneyim. Ama geldim geleli ölümlerden döndüm burada ya. Gidiyorum.
Küsüm senle de haberin olsun.
-Ya Taetae en sevdiğim dostum, canım liderim seni çok seviyorum. Defol git odamdan be. Bir de küsmüşmüş. Ben küsüm sana asıl hıh.
Tae dudağını büzüp odadan çıkıyordu ki kapıdan kafasını çıkardı yeniden
-Kalbim kırıldı kalbim kırıldı
Jimin bana hiç inanmadı
- Defol!
Tae kalbim kırıldı diye diye gitti.
Harbiden nasıl böyle birisi lider olurduki.
Kalkıp Tae'nin benim için getirdiği kahvaltı tepsisini alıp kahvaltımı yaptım. Hazırlanıp aşağıya indim. Hoseok hyungu bulup sarayın tiyatro oyunlarının hazırlandığı büyük salona geçtik. Bugün Tae ve Namjoon bir görüşmeye gitti. Biz de Hoseok hyung ile yetim çocuklarla ilgilenecektik.
  Biz onlarla ilgilenirken Hoseok hyungu bir beta çağırdı mutfakta işi varmış. Ben de sen git ben hallederim gerisini dedim ve o gittikten sonra
-Evet çocuklar bugün bu kadar yeter. Hadi herkes odalarına.
Herkes gittikten sonra tam çıkacaktım dikkatimi bir çocuk çekti. 7 8 yaşlarında henüz bir hafta önce ailesini kaybettiğini duyduğum bir kızdı bu. Hiç görmemiştim onu bugün ilk kez görüyordum. Ağlıyordu. Galiba ailesi içindi.
Onun yanına giderek dizlerimin üzerine çöktüm.
-Hey küçük kız neden ağlıyorsun?
Bana cevap vermedi.
-Cevap vermeyecek misin?
-An- annem yabancılar ile konuşmamamı söyledi.
Hıçkırarak söylediği cümlenin ardından
-Haklısın küçük hanım. Kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Park Jimin. Sizin gibi bir güzellik ile tanışmayı çok isterim.
-Peki madem. Ben de Kim Sun.
-Hımm güzel isimmiş memnun oldum küçük hanım. Neden ağladığını öğrenebilir miyim?
-Annem ve babam beni bırakıp gittiler. Herkes melek oldu diyor. Gelecek diyorlar ama ben biliyorum gelmeyecekler, dedi ve tekrar ağlaması şiddetlendi.
Minik ellerini ellerim ile tuttum ve gözlerinin içine bakarak
- Evet canım gelmeyecekler ama biz birgün onların yanına gideceğiz. Bana inanabilirsin sana yalan söylemiyorum.
-Teşekkür ederim Jimin.
Onun bana Jimin demesi çok hoşuma gitmişti.
-Jimin dediğime kızdıysan
-Hayır küçük hanım diyebilirsin. Peki sen? Sana küçük hanım dememden memnunsun değil mi?
-Tabi ki de diyebilirsin. Ama şimdilik çünkü ileri de büyüyeceğim değil mi?
-Evet sen büyüyüp hanım hanım bir kız olacaksın. Ben de yaşlı huysuz bir dede olurum.
Sözlerim ile kıkırdayıp bana sarıldı.
Bir an afallasam da onun sarılışına karşılık verdim.
Tam ondan ayrılacaktım ki kapıya yaslanmış bizi izleyen bir siluet dikkatimi çekti.
-B-Bay Jeon?
.....
   Öncelikle bu bölümü hafta içi yayınlamayı düşünüyordum fakat priceles_2020 nin yorumu üzerine yazıp atmaya karar verdim. Desteği için kendisine teşekkür ediyorum. Hepinizin desteklerini bekliyorum. Oy ve votelerinizi eksik etmeyin lütfen. Sizleri seviyorum💜
Sağlıcakla kalın...💙
  Bir dahaki bölüm bol bol Jikook olacak.

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin