3.Bölüm

5.8K 372 24
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar💗
.....
  -Projemiz erkeklerin hamile kalması...
Birkaç dakika sessizlik oluştukdan sonra söze Bay Kim girdi.
-İlginçmiş Bay Jeon. Ve bir o kadar da zor. Evet bu proje başarılı olursa çok iyi yol kat eder fakat gerçekten bu çok zor.
-Anlıyorum, kulağa zor geliyor ama bulacağımıza inanıyorum. Diğerleri ne düşünüyor?
Namjoon söze başladı.
-Bay Kim'e katılıyorum Bay Jeon. Bu proje başarırız olursa çok şey kaybederiz başta itibarımız olmak üzere birçok şey.
-Peki, anlıyorum.
Jimin'in de fikrini merak ediyordum ama o bir şey söylemedi. Bunun üzerine ben de sordum.
-Peki siz ne düşünüyorsunuz, Bay Park.
Gözleri bir anda benim gözlerimi buldu ve sonrasında o mükemmel sesi kulaklarımı neşelendirdi.
-İlginçmiş cidden Bay Jeon. Evet Bay Kim sözlerinde haklıydı ama denemekten zarar gelmez bence.
Sözleri üzerine gülümsedim. İşte aradığım cevap ve doğru kişiden.
-Oylamalara göre 4 e ikisiniz.
Bay Kim iç çekerek
-Bakın Bay Jeon,Jimin sizin fikrinizi onayladı fakat o her zaman olaylara pozitif bakan birisidir. Bu yüzden biz bu konuyu derince bir düşüneceğiz. Size karar verince cevabımızı söyleriz.
-Peki Bay Kim. O zaman sizi bir akşam yemeğine davet etmek istiyorum. Hem kararınızı açıklarsınız.
-Peki Bay Jeon. Bu hafta müsait değiliz misafirlerimiz olacak. O yüzden haftaya birgün için ayarlarsak yemeği sevinirim.
-Tabiki de Bay Kim. Nasıl isterseniz.
-E o zaman biz gidelim artık. Hepinizle tanıştığıma memnun oldum. Sizleri de birgün bizim saraya bekleriz.
-Biz de memnun olduk Bay Kim. Elbet bir gün davetinize icap ederiz. İyi günler dilerim.
-Ben de Bay Jeon.
Bay Kim ve sürüsü çıkıyordu ki Jimin'i kolundan tuttum.
Diğerleri çoktan çıkmıştı oda da sadece o ve ben kalmıştık.Bana sorgular bir bakış attığında
-Siz de geleceksiniz değil mi yemeğe?
Gözlerime bakarak
-Hayır, demişti.
-Neden?
Bir süre düşündü ve
-Gelmek istemiyorum Bay Jeon. Hem benim gitmem gerekiyor. İyi günler dilerim size.
-Hey bi-
Gitti. Neden birden değişti ki?Kabul eder diye düşünüyordum. Rahatsız mı ettim acaba onu? Sonra aklıma gelen cazip fikir ile gülümsedim. Ve içimden
'' O yemeğe geleceksin Bay Park Jimin. O gece burada olacaksın. Kendin için, benim için, bizim için... ''
****
Jimin'in ağzından:
Bay Jeon'un yanında kaçarak uzaklaştım. O yemeğe gitmeyecektim. Eğer gidersem kendimi o endamına, güzel bakışlarına ve alfa feremonlarına kaptırırdım. Hem o benim gibi bir omegayı napsın ki.
Ben bu düşüncelerle boğuşuyordum ki Tae'nin sesi beni kendime getirdi.
-Jimin, neredesin sen?
-Eeee şey de.
-Ney de?
-Lavabodaydım canım nerede olacağım. Resmi ortamlar beni geriyor.
Namjoon söze girdi.
-İyi peki madem hadi gidelim. Dondum burada,deyip arabaya bindi.
Ben de tam Namjoon'a içimden teşekkürlerimi sunuyordum ki Tae kulağıma bir şey fısıldadı ve ben bunun üzerine öksürük krizine girdim.
-Resmi ortamlar mı seni gerdi yoksa Bay Jeon mu? Bütün toplantı boyunca gözleri ile yedi seni.
Bunun üzerine koluna bir tane geçirdim.
-Ne alaka ya
Namjoon içeriden
-Hey ne zaman gideceğiz?
-Geldik Namjoon, dedi Tae ve bana göz kırparak
-Sen de az değilsin ha, '' Olgonçmoş Boy Joon, ovot Boy Kom sozlorondo hokloydo omo donomoktom zoror golmoz bonco''(İlginçmiş Bay Jeon. Evet Bay Kim sözlerinde haklıydı ama denemekten zarar gelmez bence). Hah deneyin bakalım ne bekliyorsunuz acaba.
-Sussana ya Allah Allah ayrıca ben böyle mi söyledim.
-Evet aynen böyle söyledin. Kelimesi kelimesine.
-Hay-
Namjoon içeriden
-Gideceğim ama geliyor musunuz gelmiyor musunuz?
Tae ve ben
-İyi be geldik.
-Yürü bakalım Bay Park.
Göz devirip arka koltuğa yerleştim.
Onlar ön koltukta şu projeyi tartışıyorlardı ki ben de aklımdan düşünüyordum.
-Jimin sen ne diyorsun bu işe?
-Ha?
Namjoon'un neyden bahsettiğini bilmiyordum.
-Diyorum ki bu Bay Jeon'un dediği proje için ne düşünüyorsun?
-Hee, ilginç bence hyung.
Tae söze atladı
-Aynen aynen ilginç Jimin. Sen de denemek lazım. Ya da vazgeçtim sen yetip atıyorsun bir de Junior Jimin fazla gelir bize.
Namjoon ve Tae kıkırdarken saraya gelmiştik. Namjoon arabadan benim cevap vermemi beklemeden indi ben de Tae'ye
-Ne alaka ya. Belki diğer babasına benzeyecek.
-Bay Jeon'a diyorsun yani. İlginç.
-TAE!
-Tamam tamam. Jeon Jimin.
-Tae seni öldürür, liğme liğme doğar barınaklara hayır diye dağıtırım.
Tae eli ile ağzını kapatarak
-Aaa psikopat. Can güvenliğim tehlikede.
Onun bu haline gülmeden edemedim.
İkimizde saraya doğru giderken aklıma gelen soruyu ona yönelttim.
-Tae, bugün toplantıda ki o alfayı tanıyor musun?
Bir anda yüzü düştü ve bana döndü önce bir süre baktı ve iç çekerek
-Evet, dedi.
-O muydu?
Gözleri dolar gibi oldu ve
-Evet, dedi.
*********
Jungkook'un ağzından:
    Yaptığım hediyeyi paketlettim ve üzerine not yazdım.
'' Seni de bekliyorum.. ''
Adamlarımdan birisine verip ne yapacağını anlattım.
-Anladım, efendim. O sarayda benim bir arkadaşım var ona söylerim ve o kişiye iletir.
-Peki, beta. Çıkabilirsin.
Beta çıktıktan sonra koltuğa oturup düşünmeye başladım.
Toplantıya geldiğinde feromonlarını algılayamamıştım. Feromonlarını gizliyordu.
Ama bulacaktım. Senin kurdunu öğreneceğim Park Jimin.
******
Jimin'in ağzından:
Tae daha sonra konuşmak istediğini söyledi ve odasına gitti. Ben de üstüne gitmedim. Onun bu konudaki hassaslığını biliyordum.
Ben de odama doğru yürüyordum ki birisi omzuna kolumu attı. Hoseok Hyungmuş.
-Naber Jimin Bey. Nasıldı resmi toplantınız?
-Güzeldi. Tabi resmiyet açısından yoksa biliyorsun sevmiyorum resmi yerleri.
-Bilirim bilirim.
-E sen naptın bugün?
-Aynı, çocuklarla ilgilendim. Ha bir de sana birisi hediye göndermiş. Yatağının üzerine koydum.
-Tamam Hyung. Sağ ol.
-Önemli değil Jimin. Neyse hadi yorgunum ben yatacağım.
-İyi geceler Hyung.
-İyi geceler Jimin.
Odama geldim ve yatağımın üzerine bıraktıkları hediye paketini inceledim. Kırmızı düz bir paketti.
Açtım içinden bir parfüm ve iki tane not çıktı.
Büyük kartta yazan yazıyı okudum içimden.
'' Seni de bekliyorum...''
Kalbim küt küt atmıştı. Bay Jeon muydu bu hediyeyi gönderen. Yok ya Jimin saçmalama. Neden Bay Jeon olsun. İkinci not parfüm şişesine yapıştırılmıştı.
'' O akşam bu parfümü sıkmanı istiyorum Jimin;senin için hazırladım. ''

Minik Deneğim🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin