Yazarın ağzından:
Jimin sıkıntı ile oflayarak zorla da olsa yataktan doğrulamayı başardı. 2 ay öncesine kadar biraz daha rahat ederken şuan karnı onun hareketlerini kısıtlıyordu.
Bugün Jungkook ile bebeklerinin cinsiyetlerini öğreneceklerdi. Aklına geldikçe gülümsüyordu Jimin. Sahi Jungkook demişken bitmemiş miydi daha toplantısı onun?Sabahtan beri toplantıda, ne kadar uzun sürdü bu böyle diye düşündü.
Eşine bakmak için sarayın toplantı odasının bulunduğu yere inmeye başladı. Toplantı salonunun kapısına gelince içerideki sesleri dinledi.
Bir kadın konuşuyordu.'' Bay Jeon' un yanında iyi birisi çıkması lazım. Onun en ufak bir çıkmazlığında olayı devralacak birisi. Yani ben. '' diyerek sözlerini bitirdi.
Jimin kadının sesindeki tınıdan rahatsız olmuştu.
-Peki ya Jimin. O benimle gelsin, hem proje başlı başına onun üzerine kurulu. Bebeklerimizi o taşıyor ve üstelik eşim.
Jimin duyduğu tanıdık ses ve korunma iç güdüsü ile zaferle sırıttı. Biraz daha dinledikten sonra içeriden toplantının bitmiş olduğuna dair sesler geldi. Jimin hemen 2 metre öteye gidip bekledi. Çoğu kişi çıkıyordu ama o kadın ve Jungkook yoktu. Aklına kadının Jungkook'a yaklaşacağı düşüncesi geldiği gibi doğru odaya adımlarken elini karnına koyup şeytani bir gülümseme ile içeri girdi.
Karşısında dosyalarını toplayan eşi ve ona yanaşan iğrenç bir kadın vardı. Jimin kadını görmezden gelerek Jungkook'a ilerledi ve
'' Biz babamızı özledik, sabahtan beri bizimle ilgilenmiyor. O yüzden ona küstük ve bunu ona söylemeye geldik''dedi Jimin dudak büzerek.
Jungkook eşinin bu sevimliliği karşısında ona yaklaştı biraz daha ve bir elini karnına bir elini beline doladı. Kafasını da boynuna yaslayıp kokusunu derince içine çekti.
-Peki bu babanız sizi tatile götürse beni affeder misiniz?
Jimin anlamaz bakışlar sunarak yalandan bir merakla sordu.
-Ne tatili bu?
-Hani bizim seninle birlikte olmamızı ve bu miniklerin bizim ailemize katılmasını sağlayan projenin sunumu var haftaya ve benimle birlikte birisi daha gelmesi lazım. Bu kişi de benim güzeller güzeli eşimden başkası olamaz...
Jungkook arkasında kendilerini izleyen kadına hitaben konuştuğunda Jimin gülümsedi.
-Seve seve sana eşlik edeceğiz.
Odayı terk eden topuklu seslerini duyan ikili kısa süre oraya bakındı ve tekrar birbirlerine kenetlendiler.
Jimin Jungkook'un boynuna gömülürken Jungkook' ta Jimin'in saçlarına gömüldü. Kulağına doğru eğilip fısıldadı büyük olan.
-Kıskanınca çok çekici olduğunu biliyor muydun?
Jimin ani gelen bu darbe ile gerildi.
Nefesi düzenini terk edip depara koşarken konuşmak için dudaklarını araladı ki kapı aralandı ve içeriye bir beta ve beyaz önlüklü bir adam girdi.
-Bay Jeon doktor bey bu efendim.
Jungkook başı ile tamam işareti verip adama döndü.
-İsterseniz odaya geçelim efendim.
İkili ve doktor odaya geçtikten hemen sonra doktor makineleri ayarladı Jimin'e dönerek ve elini karnına atıp t-shirtini yukarı çekti. Bir jel döktü karnına.
Jungkook doktorun Jimin'e olan temasları yüzünden sinirleniyordu.
Doktor yavaşça aleti Jimin'in karnında gezdirdi. Ekranda beliren bebeklerine baktıklarında iki genç adam da kahkahaya boğuldu. Beklerden birisi diğerinin ağzına ayağını uzatmıştı. Diğeri ise eli ile onun ayağını tutmuş ve ortaya komik bir manzara sunmuştu. Doktor ekrana iyice bakıp bir şeyler not aldı ve genç çifte dönüp gülümseyerek konuştu.
-Kızınız galiba oğlunuzu doyurmaya çalışıyor. Baksanıza yoksa o ayağın başka açıklaması olamaz.
Jungkook ile Jimin mutlulukla doktorun sözlerini dinlerken ikisi de çok mesuttu.Bir kızları ve oğulları olacaktı.
Doktor elindeki aleti çekip Jimin'in karnına bir peçete koyup silmeye başlayacaktı ki Jungkook buna engel oldu.
'' Ben hallederim gerisini doktor bey, sizi yolcu etsin görevliler''diyerek resmen adamı kovmuştu.
Doktor gidince Jimin Jungkook'a sıkıca sarıldı. İkisinin de bir eli Jimin'in karnında diğer elleri ise birbirlerinin bedenlerindeydi.
Jimin Jungkook'un kulağına doğru fısıldadı.
' 'Kıskanınca çok çekici olduğunu biliyor muydun Jeon' '
.
.
.
.
Hellloooo.
Kısa oldu biliyorum. Boşlamak istemedim burayı da. O yüzden kısa bir şeyler yazdım ve attım.
Ve maalesef ki finale az kaldı. 2 3 bölüm falan. Belki daha sonra özel bölüm de atarım artık orası isteğinize kalmış.
Sizleri seviyorum, dikkat edin kendinize 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Deneğim🌼
Fanfiction~Buldum, işte bu kadar. Hazır ol Jeon Jimin. Bebeğimizi doğuracaksın. . . .