Arkadaşlar öncelikle uyarımı yapayım bu bölümde smut olacak, rahatsız olanlar veya sevmeyenler okumayabilir.
********
Yazarın ağzından:
(2 hafta sonra)
Jimin'in ilk günlerde biraz ateşi çıkmıştı ve halsizdi fakat 2 haftada toparlamıştı kendini. Tabiki bunda biricik eşi Jungkook'un da faydası çoktu. Ona bebekler gibi bakıp gerektiğinde kendini çabuk toparlaması için zorla yemek yedirmişti
Artık Jimin iyiydi, dün de kontrole gitmişti Jungkook ile. Doktor iyileştiğini,rahmin bünyesine uyum sağladığını söylemişti. İkisi de mutlu bir şekilde saraya dönerken geceyi düşünüyorlardı. Jimin her ne kadar tamamı ile bedenen veya ruhen Jungkook'a ait olmak istese de içinde anlam veremediği bir duygu vardı. Jungkook ise tamamen Jimin'e bağlıydı, o henüz hazır değilse asla onu zorlamayacaktı.
Jungkook yanındaki bedene dikkat kesilerek seslendi.
-Jimin?
- Efendim alfa.
Jungkook Jimin ne zaman ona alfa dese çok hoşuna gider, minik bir tebessüm hediye ederdi omegasına. Boğazını temizleyerek konuşmasını sürdürdü.
-Akşam için bir planın yok değil mi?
Jimin kafasını sağa sola sallayarak 'hayır' dedi.
-Güzel. Peki yemeğe gider miyiz birlikte?
Jimin çocuksu bir heyecanla konuştu.
-Oluuuuur gidelim. Nereye gideceğiz?
-Omegam nereye isterse, diye yanıtladı Jungkook.
Jimin kıkırdayarak konuştu.
-Deniz kenarında bir yerlere gidelim mi?
-Harika fikir, diye onayladı miniğini.
Saraya geldiklerinde Jungkook birkaç işini halletmek için çalışma odasına gitti. Daha sonra işlerini bitirince odalarına doğru çıktı.
Kapıyı açtığında Jimin banyoda telefonla konuşuyordu. Sesi çok az geldiği için Jungkook banyonun kapısına yaklaştı.
- Ya Tae sen beni dinliyor musun? Yemeğe gideceğiz diyorum ne giyeceğim ben?İddialı bir şeyler giymek istiyorum bordo takımımı mı giyeyim yoksa siyah düz takımımı mı?
Jimin'in telefonu hoparlörde olduğu için Taehyung'un da sesi duyuluyordu.
-Neden iddialı giyinmek istiyoruz bayım? dediğinde Tae, Jimin kızgın bir ifade takınarak
-Sanane, ister iddialı giyinirim, ister gri eşofman takımımı giyerim. Sanane. Belki adamı etkilemeye çalış-
Jimin dediklerinin farkına vararak hemen sustu ama biraz geç olmuştu. Derin bir iç çekerek Tae'ye seslendi.
-Kurtaramam değil mi?
Taehyung ona hayır cevabını verince Jimin dudağını büzdü.
-Peki cevabını ver o zaman bordo mu siyah mı?
-Hımm bence bordoyu giy. Onun için de daha bir çekici duruyorsun.
Jimin heyecanla teşekkür edip telefonu kapattı.
Jungkook ise bütün konuşmaları duymuştu. Jimin'in banyodan çıkacağını anladığında koşarak odadan çıktı. Birkaç dakika sonra hiçbir şey bilmiyormuş gibi geldi içeriye.
İkisi de bir saat içinde hazırlandıklarında hayranlıkla birbirlerine bakıyorlardı. Eşsiz bir görünüşleri vardı.(Jimin'in saçlarını mavi düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minik Deneğim🌼
Fanfiction~Buldum, işte bu kadar. Hazır ol Jeon Jimin. Bebeğimizi doğuracaksın. . . .