36| YENİ YIL

4.1K 159 368
                                    

Claire ile birlikte oturmuş, kendi halimizde takılıyorduk. Daha doğrusu o sevgilisiyle mesajlaşıyordu. Ben de salonlarındaki eşyaları kurcalıyordum. Yapacak daha iyi bir şeyim yoktu çünkü.

Dün gece Nick'in evinde kalmamın ardından bu sabah beni buraya bırakmıştı. Bazı önemli işlerinin olduğunu söyleyince ben de üzerinde durmamıştım. Bugün yılbaşıydı sonuçta, ailesiyle planları olabilir ya da onlarla vakit geçirmek isteyebilirdi. Bunu anlayabiliyordum.

Claire ile ben ise bu akşam yeni yıla nasıl gireceğimizi planlamayan taraftık. Annesiyle babası, büyükbabalarının yanına gitmek amacıyla sabah ayrılmışlardı. Nick bu sabah beni buraya bıraktığında evde yoklardı. Claire'e sorduğumda da bana sebebini söylemişti zaten.

Büyük ihtimalle beraber bir bara veya kafeye gider kız kıza takılırdık işte. Tıpkı geçen yıl yaptığımız gibi. Evde kalıp dizi veya film de seyredebilirdik. Tamamen ruh halimize bağlıydı bu durum...

Domenic'ten;

"Her şey planlandığı gibi değil mi, Sarah?"

"Evet, efendim. İstediğiniz yerden 2 günlük rezervasyon yaptırdım. Hazırlattığınız bavullar ve özellikle istediğiniz şeyler sizden önce gönderilmek üzere yola çıktılar. Birkaç saat içersinde orda olurlar."

Onu başımla onaylayıp eksik bir şey var mı diye aklımdan tek tek geçirdim. Şimdilik her şey tamam gibi duruyordu. Geriye sadece planımın en zor kısmı olan Nina'yı uyutmak kalıyordu...

Onu bu sabah Claire'in yanına bırakırken arkadaşına uyku hapı vermiştim. Önceden de durumu anlatıp planımın yolunda gitmesi için Nina'nın uyuyor olması gerektiğini söylemiştim. Zor da olsa ikna edebilmiştim arkadaşını.

Aksi takdirde Nina sürekli soru soracak, nereye gittiğimizi üsteleyip duracaktı. Yol boyunca da sürprizimi öğrenmek için elinden geleni yapıp beni darlayacaktı. Çünkü çok konuşuyordu. Ben de en makul yol olarak onu uyutmaya karar vermiştim.

Derin bir nefes alıp kolumdaki saati kontrol ettim. Şirketten çıkmam gerekiyordu. Claire çoktan planımızı halletmiş olmalıydı. Zaten eve varana kadar her şekilde Nina uykuya dalmış olurdu.

Odamdan ayrıldıktan sonra son kez her şeyin yolunda gittiğinden emin olmak için Sarah'a sordum. Bugün bilmem kaçıncı kez bana bir sorun olmadığını söylese de herhangi bir aksilik çıkmasından deli gibi korkuyordum.

Şirketin otoparkına geldiğimde arabamda yerimi alıp Nina'nın kaldığı eve doğru sürmeye başladım. Bir yandan da Claire'e bir sorun olup olmadığına dair mesaj atıyordum.

Yaklaşık bir yarım saatin ardından gelmiştim. Claire bir sorun çıkmadığını söylemişti. O yüzden rahatça apartmandan içeriye girip onların bulundukları kata doğru tırmandım merdivenleri.

Kapıyı hafifçe tıklattığımda çok beklemeden açıldı. Kapı açılır açılmaz arkadaki koltukta uyuyan Nina görüş açıma girmişti. Yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluşurken planımın en sıkıntılı kısmının hallolması beni rahatlatmıştı.

İçeriye girip onun yattığı koltuğa ilerledim. O sırada da Claire, Nina'nın giyeceği ceketi getirip bana vermişti. Ceketini üzerine giydirdikten sonra onu kucağıma aldım. Claire'e teşekkür edip evin çıkışına doğru ilerlerken kucağımda uyuyan Nina ile apartmanın çıkışına doğru ilerlemeye koyuldum.

deniz kızı ile sarhoşlar masalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin