26.

777 67 142
                                    

Summer'ı rüyamda görmüştüm.

Bundan sonra da göreceğim tek yer rüyalarımdı zaten.

Aptal Zayn. Aptal. Aptal.

Yediğin tokata kaldın işte öyle.

En azından benimle arkadaştı, onu bile  bitirmiştim ben. Yüzüme bile bakmayacaktı artık. Göz yaşlarımı yastığa akıtırken yatakta sola döndüm. Off.

Çık aklımdan artık çık.

Bunu yaptığıma inanmıyordum. Ama yapmasaydım ölecektim bunu da biliyordum. Şimdi çok mu mutluydum, tabii ki hayır. Fakat bunların olacağını öngörmüştüm. Artık yapacağım bir şey yoktu. Ben onun için uğraştım ama o kesin bir dille olmayacağını söyledi.

Yastığımın altından fotoğrafını çıkarıp yüzünü öptüm. O da haklıydı, benden korkmuştu ama daha küçük bir kızdı, verdiği tepkiler kendini savunmak içindi ve ben onu anlıyordum. Her şeyden öte ona ve abisine ihanet ettiğimi düşünüyordu. Belki kendine göre gerçekten haklıydı ama benim tarafımdan ben haklıydım. Seviyorum yani ne yapayım.

İki gündür hiçbir haber alamıyordum. Artık alacağımı da sanmıyorum. Ama Shawn'a söylememiş olmalı ki sabah onunla normal konuştuk.

Keşke söylemeydim, güzel yüzünü görürdüm en azından.

Kafamı yastığa vura vura ağlıyordum. Aptalım ben. Çok büyük bir aptalım.

Onu unutmam gerekiyordu iyileşmek için. Ama bu imkansızdı. Gözümü her kapattığımda onun gülüşü gözümün önüne geliyordu. Ve birde onu sevdiğimi öğrendiğinde ağlamaya başlaması.

Salak gibi ağlayıp dönmeye devam ederken telefonuma gelen bildirim sesiyle doğruldum.

Telefonu açtığımda Summer'dan mesaj gelmişti.

Siktir.

Heyecandan paniklemişken mesajı açtım.

summer: konuşmamız gerekiyor

summer: saat 4te aynı yere gel

Gelirim.

KOŞA KOŞA GELİRİM.

Summer

Sırt çantamı sıkı sıkı tutmuş banka otururken dizlerim istemsizce titriyordu.

Saçmaydı belki ama ben çok korkuyordum.

Hayatımda hiç böyle hissetmemiştim hiç böyle bir durumda bulunmamıştım.  Stresten parmaklarım buz kesmişti.

Ben geleli beş dakika olmuştu. Zayn de gelirdi herhalde.

Sahi ne konuşacaktım ben onunla? Gerçekten utanıyordum.

Derin bir nefes alıp yola baktım.

Eyvah.

Geliyor.

Yutkunup ona baktım.

Onu görünce heyecanla ayağa kalktım. Tam karşıma geçti ve durdu.

"Merhaba." dedim titreyen sesimle.

"Merhaba."

Birbirimizin yüzüne bakamıyorduk.

Banka oturduk. Ben ara ara ona bakarken Zayn önüne bakıyordu.

"Konuşmalıyız diye düşündüm." dedim.

"Peki."

"Ne diyeceğimi bilmiyorum ki.."

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin