34. || birthday boy🥳

728 70 114
                                    

Abimle kavgamızdan sonra babam bize kızmasın diye barışmak zorunda kalmıştık. Neyse ikimiz de odalarımızdan çıkmıyorduk da yüzünü görmüyordum bari gerizekalının.

Son sorumu da çözdükten sonra testimin cevaplarını kontol ettim.

Hepsi doğru.

Kendi kendime sevinirken hepsine kocaman kocaman işaret koydum. Hem bu kadar güzel hem bu kadar akıllı nasıl olabiliyordum bilmiyorum.

Kapım tıklandığımda kafamı oraya çevirdim. "Geel."

Abim kafasını uzatıp içeri girdi.

"Aa? Sen kapı çalmasını biliyor muydun?"

"Boş yapma."

Yanıma gelip yatağıma oturdu.

"Naber?"

Bir kere daha şaşırmıştım.

Sonra anlayıp kollarımı birbirine başladım. "Bir şey isteyeceksin değil mi?"

"Evet hatta paran hazır." dedi ve cebinen para çıkarıp masaya vurdu.

Paralara bak.

Gözlerim parladığında heyecanla masadan alıp saymaya başladım.

"İki yüzlük var burada?"

"Gece gelmiyorum evden gizlice kaçacağım."

Söylediği şeye kocaman bir kahkaha attım. "Kime kaçıyorsun?! Çeyizin haxır mı bari?" dedim gülmekten bayılacak bir halde.

"Aptal!" deyip kafama çok sert vurdu.

Anında gözlerim doldu ve anneme bağıracakken beni susturdu.

"Lan tamam sus ağlama."

"Bir yüzlük daha vermezsen ağlarım."

"Senden nefret ediyorum tamam mı pis soyguncu. Yeter ya ayrı eve çıkacağım şuna bak evden çıkmak için şantaja uğruyorum ulan." dedi kendi kendine.

"Sen önce kendine don al da öyle ayrı eve çıkarsın." dedim bilmiş bir tavırla.

Bu sefer saçıma yapışıp bir saat ördüğüm saçlarımı bozmaya kalktı. Deli gibi sinirlendim ve üstüne atlayıp vurmaya başladım. "Sana! Saçlarıma! Dokunma diyorum!"

Ben bas bas bağırırken elini ağzıma kapatıp engel olmuştu.

"İki yüzlük daha veriyorum ama sus."

Sakinleşip üstünden indim.

"Peki abiciğim." dedim ve avucumu açtım.

"Sen varya sen tam bir şeytan olmuşsun. Nasıl böyle paragöz oldun sen?"

"Sezon sonu indirimleri başlamıştı iyi oldu bu. Seni seviyorum abiciğim."

Paralarımı alıp tişörtümün içine soktum.

Bana iğrenç bir böcekmişim gibi baktı.

"Ee? Anlatmayacak mısın, niye gelmiyorsun eve?"

"Zayn'i doğum günü yarın. Akşam bara gideceğiz arkadaşlarla. Zaynde kalacağız."

İçim yanmıştı.

Zayn'in doğum günü olduğunu duyunca çok şaşırmıştım.  Bilmiyorum ben.

Abime bir şey belli etmemek için tepki vermedim. "Ne güzel, kutlarsın benim yerime Zayn abinin doğum günü."

Zayn abi...

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin