11.

1.1K 77 174
                                    

"Hadi Jess nerede kaldın?" dedim sinirle.

"Geldim işte. Hoca dersi geç bitirdi ne yapayım?"

Göz devirip Jess'in koluna girdim ve okul bahçesinde yürümeye başladık. Okulda çok yorulmuştum ama Jessica ile gezmeye gidecektik bugün. Yarın okul yoktu ve rahat rahat takılırdık.

Ve Jessica benim on sekiz yıllık hayatımdaki tek arkadaşımdı. Ondan başka kimseyle konuşmuyordum okulda. Ne yapayım? Sosyal bir kız değildim ve Jessica ise benim suratsızlığımı çeken tek kişiydi.

"Önce ne yapalım?"

"Açım ben yemek yiyelim." dedi Jess.

"Tamam..Sonrada mağazalara gidelim olur mu? İndirim varmış. Kendime bir şeyler alacağım." dediğimde güldü.

"Bu bir şeyler Martin'in beğeneceği şeyler olmasın?" dedi sinsice gülerek.

"Jessica!"

"Ne? Kaç zamandır konuşuyorsunuz, hala aranızda bir şey yok."

"Bu olmayacağı anlamına gelmiyor." dedim alayla.

İkimizde gülerek yürümeye devam ettik.

Okul kapısından tam çıktık ki Zayn kapıda bekliyordu.

"Aa, Zayn abi!" dedim ve gülümseyerek ona sarıldım.

"Naber?"

"İyilik sen?"

"Ben de iyiyim."

"Benim için mi geldin?" diye sordum.

"Evet. Yarın Shawn'ın doğum günüymüş, yeni hatırladım. Buradan da geçiyordum, belki birlikte hediye almaya gideriz diye düşündüm." diye sordu çekinerek.

"Evet. Ama ben abimin hediyesini almıştım zaten." dedim üzüntüyle.

Bozulmuştu aslında ama hemen toparladı. "Neyse, sonra konuşuruz o zaman."

"Buraya kadar da gelmişsin. Üzüldüm şimdi."

"Sorun yok ufaklık." dedi kahküllerimi karıştırıp.

Yanımda Jess'i fark edip hemen ona döndüm. "Şey, bu da arkadaşım Jessica. Bu da abimin arkadaşı, Zayn."

Onların ikisini tanıştırdığımda el sıkıştılar. Zayn geri çekilmek istediğinde Jessica'yı dürttüm. Dalmış ve ağzı açık bir şekilde Zayn'e bakıyordu. Dirseğimi karnına vurunca yerinden sıçradı ve elini çekti.

"Biz de gezmeye gideceğiz. Bugün izinliyim." dedim şirin bir şekilde.  Zayn ise gülüp yanağımı sıktı.

"Gelin sizi bırakayım arabayla." dedi arabasını gösterip.

"Aa araban mı var?" diye sordu Jessica şaşkın şaşkın.

Bu bakışından hiç hoşlanmamıştım.

"Evet." dedi Zayn havayla.

Hafiften sinirlenmiştim ama arkadaşımın koluna girdim ve Zayn ile vedalaştık.

"Biz gidelim artık, yarın görüşürüz Zayn abi." dedim ve ona el sallayıp uzaklaşmaya başladık.

Jessica sürekli arkasına dönüp ona bakarken koluna girmiş önüne dönmesi için çekiştiriyordum.

"Jess!"

"Ya! Ne itip duruyorsun!"

"Önüne dön."

"Nasıl döneyim? Çocuğu görmedin mi? Çok yakışıklı Summer."

Göz devirdim. "Yok artık. Kaç yaş büyük o bizden biliyor musun?"

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin