24.

803 84 117
                                    

Bir şeyler oluyordu.

İçimi huzursuz edecek bir şeyler oluyordu ama neden bilmiyorum.

Zayn garip davranıyordu. Daha doğrusu kötü davranıyordu. Aslında biri benden ilgisini keser kesmez bu bana kötü davranırmış gibi gelirdi.

Suratımı asmış bir halde zili çaldım ve beklemeye başladım. Zayn abiye geçen haftalarda getirdiğim keki kabını almaya gelmiştim. Annemin takımı eksilmemeliydi..

Of, neden açmıyordu kapıyı? Geleceğimi biliyordu oysaki.

Gözlerimi devirirken kapı açılmıştı. Ama..Zayn çok..Şeydi..Yorgun.

Saçı başı dağılmış, boş boş bakıyordu.

"Naber?"

Omuz silkti.

"İyi misin?"

"Kabı getireyim bekle."

Şok olmuştum.

Bu ne tavırlar böyle? Beni içeri bile davet etmemişti. Sinirle aralık bıraktığı kapıyı hızla açıp içeri girdim.

"Ne oluyor sana bu ne hal böyle?"

Hiç cevap bile vermedi ve mutfağa girip çıktı.

"Al." dedi kapı bana uzatırken.

"Zayn ne oluyor sana? Ben, ben sana bir şey yaptım? Kafama atsaydın bir de!"

"Bir şey yapmıyorum."

Sinirden ve şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilememiştim. Yani..Ne oldu ki?

"Ayıp oluyor ama şu suratına bak! Bak özel bir meselen varsa alanmaya çalışırım ama benimle mi ilgili bir şey? Sen bana böyle davranmazdın?"

"Evet. Seninle."

"Ne!"

Gözlerim dolmuştu. Ne diyordu bu adam böyle?

"Git Summer." dedi bıkkınlıkla.

"Öyle mi?!" dedim sinirle.

Burnumdan soluyordum çünkü bana şu an terbiyesizlik yapıyordu.

Elinden kabı aldım ve hızla uzaklaştım.

+

"Öyle işte."

"Niye sana öyle davrandı ki?"

"Bir bilsem. O kadar sinir oldum ki. Ben ona ne yapmış olabilirim?"

Jessica kolunu masaya koydu merakla beni dinlemeye devam etti. "Belki bir şeye kızmıştır, sen de o ana denk geldiysen, sana patlamıştır."

"Öyleyse neden daha sonra özür dilemedi?"

"Summer..Sana bir şey soracağım ama sakın hemen hayır deme."

Panikle ona yaklaştım ve dikkatle dinlemeye başaldım. "Tamam söyle."

"Zayn sana aşık olmasın?"

Gözlerim kocaman açılmıştı. İnanamiyorum böyle düşündüğüne! Telaşla onu susturmaya çalıştım. "Jessica sen ne diyorsun?" Şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım. Ciddi miydi?

"Niye bu kadar tepki veriyorsun? Asıl senin bu zamana kadar böyle düşünmemen saçma. Ben uzun zaman önce sezmiştim. Yanılıyorumdur belki ama onun sana bakışları hiç normal değil."

"Nasıl yani?

"Senin abinin onun kardeşiyle arası nasıl?"

Kaşlarımı çatıp ne sorduğunu anlamaya çalıştım. "Yani..Sadece gördüğünde selamlaşır. Hiçbir samimiyetleri yok."

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin