54.

464 64 87
                                    

Yatağın içinde uyumaya çalışırken onun tişörtünü koklayıp gözlerim kapattım. Gün içinde ne kadar iyiymiş gibi yapsam da onu özlemeden duramıyordum işte.

Islanan gözlerimle telefonuma gelen bildirimlere baktım.

Zayn'den mesaj vardı!

Heyecanla yerimden sıçradım ve yazdıklarını okumaya başladım.

zayn: summer

zayn: rahatsız ediyordum ama konuşmak istiyorum

zayn: bana kızgın olduğunu biliyorum ama emin ol ikimiz için de en iyisi buydu. seni çok üzdüm ve bana yaşattığın güzel günler için teşekkür ederim, ben seni çok sevdim summer ister inan ister inanma ama sen benim her şeyimdin fakat artık eski heyecanımı kaybettim ve sevgi artık yetmiyor..sorun olmaz diye düşünmüştüm ama aramızda yaş farkı var, abin var..şimdi mutlu olsak bile ben seni mutsuz ederim. çok üzgünüm.. seni çok üzdüğüm için daha da üzgünüm. lütfen kendine iyi bak.

Ne?

Bomboş bakışlarla ekrana bakarken göz yaşları içinde kalakalmıştım.

Bana uygun gördüğü veda konuşması buydu demek ki. Haftalar sonra..Gecenin bir yarısı..

Heyecanı bitmiş.

Sorun olmaz diye düşünmüş ama yaş farkı varmış..

Sorun olmaz..

Bu muydum? Çözülmesi gerek bir sorun muydum?

Telefonu yerine koyup hırslı hırslı nefeslendim.

Madem öyle beni üzdüğü için üzülüyordu, üzülmesin artık!

Yorganı itip yataktan kalktım ve giysi dolabımı açtım. Çok sinirliydim.

Bir yandan da artık tamamen kabullenmiştim.

Azıcık da olsa bana geri döneceğiyle ilgili umudum vardı. Hep o umuda tutunmuştum ben. Ama artık bitti. Son damlayı da damlamıştı ve bardak artık doldu.

En dibe sakladığım tişörtünü alıp yatakta bıraktığım tişörtün yanına attım. Çekmecenin içine sakladığım iki resmimizi de bir araya getirdim.

Masamda duran makası aldım ve tişörtleri kesmeye başladım. Parçalara ayırdıkça hafifliyordum sanki.

Resimlere de son kez baktım.

Bunları yırtınca o halime de veda etmiş olacaktım.

Onsuz öleceğimi düşünüyordum, onsuz eksik kalacağımı..Ama bu kendime söylediğim bir yalanmış.

Resmi elimle yırttım ve parçalar bir bir elimden kaydı.

Hepsini bir toplayıp poşete koydum ve ağzını bağlayıp odamdan çıktım. Herkes uyuduğu için rahatça evden çıkıp kapının önündeki konteynıra poşeti attım.

Bitti.

Yüzüme çarpan soğuk rüzgarla titrerken hemen eve girdim ve kapıyı kilitleyip odama çıktım.

Bütün izlerini silmiştim, bundan sonra o yoktu ve ben sadece kendimleydim.

Telefonu aldım ve gülümseyerek Zayn'e yazmaya başladım.

summer: peki

summer: iyi geceler

Beklediği cevap bu değildi belki de. Ağlayıp zırlamamı veya ona deli gibi kızmamı bekliyordu ki benim de kendimden beklentim buydu aslında. Ama ona vereceğim en ufak tepki bile ona değer veriyormuşum gibi gösterirdi.

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin