49.

526 68 145
                                    

arkadaşlar kitabı niye bu kadar uzattım bilmiyorum..sadece eğlenmek için yazıyordum ama konular kafamda ciddileşince baya kurguya döndü kitap..

en kısa zamanda final yapmak isterdim ama daha olayın yüzde yirmisine bile giremedim yani ne yapacağım bilmiyorum ani fina bile yapabilirim

öptüm

+++

Zayn ağzındaki pizzayı yuttuktan sonra aynı iştahla bana baktı. Kolukta uzanıp ona yer açtığımda beklemeden üstüme çıktı. Dudaklarımız buluştuğunda kollarımı sırtına sardım. Tenlerimiz birbirine değiyordu ve Zayn'in git gide yapılanan vücuduna dokunmak beni çok tahrik etmişti.

Gülümseyerek yüzüne dokunurken Zayn elini koltuğun başına koydu.

"Bende kal."

"Hayır Zayn."

"Neden hayır?"

"Zayn. Sanki bilmiyorsun."

"Bir kere yaptın, bir daha yaparsın. Lütfen, seni özlüyorum. Hem korkma, ben varım."

Öyle yalan söylediği belliydi ki ben de bu yüzden inanmıştım.

+

Jessica'ya beni idare etmesi için yalvarmıştım. Asla kabul etmemişti ama sonunda ikna edebilmiştim. Gece yarısı Zayn yine beni onun evinden alıp evine getirmişti.

İçimde bir huzursuzluk vardı ama neden bilmiyorum.

Aynada kendi yansımama bakıyordum.  Üstümde sadece onun bol tişörtü ve şortum vardı. Ve birazdan onunla uyuyacaktım. Neden bunları düşündükçe kendimden soğuyordum?

Hiç iyi şeyler yapmıyordum.

Ayrıca Zayn de bana uzak gelmeye başlamıştı.

Çok mu hızlı ilerlediğimiz için böyle olmuştu?

Elimi alnıma götürüp ovdum. Kalbim huzursuzca atarken içimde panik başlamıştı.

Ellerimi saçlarımdan geçirdim ve odada dönüp durdum. Tam şu an oturup ağlayabilirdim. Hiç huzurlu değildim. Ama düşünmekte istemiyordum çünkü düşünecek olursam hemen buradan kaçmam gerekecekti.

Zayn'i bulmak için odadan çıktım. Salona indiğimde mutfağın ışığı yanıyordu.

"Zayn?"

"Burdayım."

Mutfağa yanına gittiğimde su içiyordu.

Kollarımı beline sardım. "Uykum geldi."

"Geliyorum şimdi. Hadi yat sen."

"Yaa. Birlikte yatmak için geldim ben."

Sinsice güldü ve yanağımdan öptü. "Geliyorum dedim ya."

Bende güldüm ve o sırada masada duran telefonu birkaç saniye titredi. Zayn hemen benden ayrılıp telefonu göstermeden baktı.

"Ne oluyor?"

Cevap vermedi ama telaşını görebilmiştim.

"Zayn?"

"Yok bir şey."

Durup dururken beni terlemesine şaşırmıştım. Kaşlarımı çatıp onu inceledim.

"Neden telaşlandın o zaman?"

"Telaşlanmadım."

Sakinleşmek için bir nefes aldım.

"Bir arkadaşım mesaj attı, neyi soruyorsun?"

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin