SWEAT
🤤🤤🤤🔥🔥🔥💦💦💦👀👀👀
++++
Ellerimi yanaklarıma yaslayıp Zayn'i beklerken yanaklarımı şişirdim. Yemek almaya gitmişti ama sıra vardı.
Kendi kendime dizimi sallayıp etrafa bakınırken telefona bir sürü bildirim geldi.
Kaşlarımı çatıp hangimizden geldiğine baktım. Ama benimki değildi.
Zayn telefonunu masada bırakıp gitmişti.
Hala bir sürü mesaj geliyordu.
Meraklanıp telefonu açtım. Kilit ekranından gözüktüğü kadarıyla kayıtlı olmayan bir numara bir sürü fotoğraf atmış.
Çok merak etmiştim.
Neyse.
Kendi telefonumu açıp instagramda gezinmeye başladım. Of Zayn. Hadi ama acıktım.
"Geldim!!"
Zayn elinde tepsiye yanıma gelip oturdu. Gülümseyerek ona baktım ve kendi yemeğimi aldım.
"Çok sıra vardı." dedi içeceğini içerek.
"Gördüm."
Hamburgeri alıp kocaman ısırdım.
Zayn'e bakmamak için sürekli yemeye gömülmüştüm.
Tanrım.
Tutamıyorum kendimi bir şey olmuş ona.
Saçının aralarını grimsi bir renge boyamıştı. Doğum gününden sonra epey değişmişti zaten. Hem fiziksel olarak hem tavır olarak. Biraz daha olgunlaşmıştı.
"Telefonuna bir sürü mesaj geldi Zayn."
"Ne gelmiş?"
"Bilmem bakmadım.
"Baksaydın güzelim bir şey olmaz."
Ah.
Yapma ama yapma.
Ağlayacağım şimdi.
Keşke yine beni öpse şu an.
Elini peçeteyle sildi ve telefonunu eline alıp şifresini girdi.
Şifresi de doğum tarihimdi bu arada.
Beni çok seviyordu.
İç çekerek onu izledim sadece.
Gelen mesaja baktı. Bir şey olmuş olmalı ki telaşlandı, öksürmeye başladı.
"Zayn?"
Bana baktı. Kızardığını görünce şaşırarak telefonu elinden aldım.
"Bak açıklayabilirim.
O kayıtlı olmayan numara Zayn'e on beş tane resim atmıştı. "En kısa zamanda bir daha aynı şekilde eğlenelim😂🥰" Yazmış. Fotoğraflara baktığımda abim de dahil olmak üzere kendi grup arkadaşlarıyla ve kucağında bir kızla fotoğraf çektirdiklerini gördüm.
Ne?
Tanrım doğru mu okudum ben?
"Zayn bu ne?!"
Kalbim sıkışmaya başlamışken göz yaşlarım akıyordu bile.
Sandalyemi geri çektim ve sırt çantamı aldığım gibi yürümeye başladım.
Ayıp ama ya. Ben ona güvenmiştim.
Ağlaya ağlaya yürürken Zayn de arkamdan geldi. "Summer dur lütfen. Dinler misin beni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."