heyy!!
selam kuzularım
öncelikle kitaba gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim bu kadar sevileceğini düşünmezdim
🤗😊🥰vee artık bir bölüm günü belirledim her pazar yeni bölüm gelecek🤭😇
sizi seviyorum😘
+++
Saçlarımı çabucak iki yandan balıksırtı ördüm ve keyifle aynada kendime baktım. Beyaz okul tişörtümü de eteğimin içine soktum. Sırt çantamla montumu elime aldığım gibi koşarak merdivenlerden indim.
Bugün Zayn beni kahvaltıya çağırmıştı. İlk derslere girmeyip öğleye kadar okula kadar yetişmeye çalışacaktım.
Eşyalarımı yere bırakıp mutfağa koştum.
Ona kek yapmıştım.
Umarım beğenirdi.
Mutfaktan plastik kaplardan birini aldım ve dilimlediğim kekleri kaba koydum. Annemler gelirse diye de etrafı kolaçan ediyordum.
Böyle yalan söylemek kendimi kötü hissettiriyordu. Ben bu zamana kadar aileme hiç yalan söylemedim ki..Şimdi ise bir yalan makinesi olmuştum.
Kapı alıp çantama koydum ve üstümü giyinip evden çıktım.
+
Saçlarımı elimle düzeltip zili çaldım. Yerimde duramıyordum.
Birkaç saniye içinde kapı açıldığında Zayn gülümseyerek beni karşıladı.
"Hoşgeldin güzellik." dedi ve kolumdan tutup beni içeri çekti.
"Hoşbuldum."
Yanaklarımdan öptü ve beni beni salona yönlendirdi.
Şey, sakalları batmıştı.
Çok şey olmuştum.
Zar zor yutkunup yemek masasına yöneldim. Ne güzel şeyler hazırlamış. Çantamı ve montumu koltuğa bıraktım ve kek kabını çıkarıp Zayn'e uzattım.
"Sana kek yaptım." dedim heyecanla.
"Öyle mi..Ne güzel kokuyor."
"Hadi yiyelim." dedim ve masaya oturdum.
"Şey, zehirlenmeyiz değil mi?" diye sorduğunda sinirle kaşlarımı çattım.
"Ne!"
Kahkaha attı ve yanaklarımı sıktı. "Kızma güzelim." deyip karşıma oturdu.
Tamam..Kızmam..
Yumuşamış bakışlarla ona baktım. Şimdi biz neydik? Ona bakınca bir şeyler oluyordu bana ama adım kadar eminim ki bu onun fiziksel özelliklerinden kaynaklanıyordu. Yani bir de bu kadar havalı olması beni ona doğru çekiyordu.
"Bak sana ne yaptım." dedi ve büyük bardağı bana uzattı.
Çikolatalı süt..
"Yaa Zayn." dedim dudağımı sarkıtarak.
Gülüştük ve ben sütümü içerken Zayn de yemeye başlamıştı. Yemeğimizi yiyene kadar bir süre konuşmadık.
"Kek güzel olmuş..Şaşırdım."
Güldüm ve teşekkür ettim. Sonra koca bir yudum sütten içtim.
Zayn bana gülmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."