"Neden hala o kızla görüşüyorsun?!"
Rosie'ye göz devirip kendimi koltuğa bıraktım.
"Sana bir soru sordum Zayn!"
"Ya rahat bırak beni."
"Yoksa seni Shawn'a söylemekle mi tehdit ediyor? Bak gerçekten sinirleniyorum artık."
"Yeter!" Sinirle ayağa kalkıp karşısına dikildim. "Sevgilim falan değilsin sen benim. Hangi hakla bana karışıyorsun?"
"Öyle mi? Neden benimle yattın o zaman? Neden kandırdın beni?"
"Rosie saçma sapan konuşma. Tanrı aşkına git artık."
"Bak ben senin o aptal eski sevgiline benzemem tamam mı? Onu yalanlarınla kandırabilirsin ama beni kandıramazsın. Benimle sakın oynama Zayn."
Arkasından öfkeyle bakarken çantasını da alıp kapıya yöneldi.
"Sen ona aptal diyemezsin!"
Peşinden gittim ve kolundan tutup kendime çevirdim. "Rosalia bak beni sinirlendirme. Kapat o çeneni!"
"Shawn'a söylerim diye mi korktun?!" dedi gözlerini kısarak.
"Sen tam bir şeytansın!"
"Benimle böyle konuşamazsın."
"Sen benden ne istiyorsun? Niye karışıyorsun hayatıma?"
"Hala aklın Summer'da değil mi? Unutamıyorsun onu, terk ettiğin için pişman oldun o yüzden dün onunla konuşmaya gittin.."
"Bu seni hiç ilgilendirmez."
"Ne demek ilgilendirmez? Onu unutmadıysan neden benimle oldun?"
"Aptal mısın Rosie, seni sevdiğim için mi yattığımızı sanıyordun. Asıl beni kullanan sensin."
Öfkeyle bana tokat attığında başım istemsizce eğildi.
"Bunu sana çok ağır ödeteceğim Zayn. Benimle olmak için yalvaracaksın."
Göz devirdim ve onun gidişini izledim.
Gerizekalı.
Siktirsin gitsin.
Ellerimi saçlarımdan geçirip üzüntüyle koltuğa oturdum ve huzursuz bir nefes alıp verdim.
Ne yapmıştım ben böyle.
Pişmanlıktan kafamı duvarlara vurmak gelmişti içimden.
Gelecekten korkutuğum için Summer'dan ayrılmak istememiştim. İlk zamanlar çok rahat ve mutluydum da ama şimdi onu özlüyordum sanki. Ve bunu hissetmeye bile utanıyordum.
Summer'ın masumluğunu özlemiştim. Ona sevdiğimi söylemediğim günler nasıl da kıvranıyordum acıdan..Sanki onları yaşayan ben değilmişim gibi onun acımasızca kalbini kırmıştım.
Şimdi ona yaşattığımı yaşıyordum.
Ama buna son vermekte benim elimdeydi. Onun kırılan kalbini tekrar iyileştirebilirdim. Buna mecburdum, çünkü onun acı çektiğini düşündükçe ben daha da acı çekmeye başlamıştım.
Biraz uyumak için odama gittim ama yatağa girmeden önce dolabımı açıp sakladığım çerçeveyi elime aldım. Summer'ı yanağından öperken çekinmiştik ve o gün çok eğlenmiştik.
Ben tam bir gerizekalıydım.
Kalbime çöken ağırlıkla yatağıma oturdum ve resmimize tekrar baktım.
Onu hiçbir sebep göstermeden terk etmiştim ve şimdi kalbini tekrar nasıl kazanacağını düşünüyordum. Asla istemeyecekti ama en azından onunla konuşmam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."