10.

1.2K 73 58
                                    

"Düzgün oyna şunu."

"Oynuyorum ya lan."

Birkaç saniye sonra kocaman bağırdım. "Gool!!"

Oyun kolunu havaya kaldırıp güldüm. "Adama böyle koyarlar." dedim hırsla.

Shawn bana göz devirirken Summer yan odada hapşuruyordu. Minik kedim grip olmuştu ve ben üzgündüm.

"Sen oyuna başla tekrar, elimi yıkayıp geliyorum." dedim ve konsolu bırakıp ayağa kalktım.

Annesi babası uymuştur çoktan. Işıklar kapalıydı. Summer'ın odasının kapısı çok az aralık kalacak şekilde kapalıydı. Ve ışığının yandığı gözüküyordu.

Ses çıkarmamaya dikkat ederek odasına yaklaştım. Gözükmeyecek şekilde aralıktan ne yaptığına bakmaya başladım. Ama görür görmez panikleyerek hemen arkamı döndüm.

Siktir. Onu arkası dönük üstünü değiştirirken görmeyi ummuyordum. Tekrar baktım ve bu sefer yatağın için giriyordu. Cesaretimi toplayıp kapıyı tıkladım.

"Evet?"

"Gelebilir miyim Summer?"

"Aa gel tabii."

Yatakta doğruldu ve ben de yanına oturdum. Beni görünce gülümsedi. Yatağın kenarına oturup ona baktım.

Onu görünce ellerim titriyordu, kalbimin atışı değişiyordu. Bu kadar güzel olması bana haksızlıktı.

"Naber?" diye sordum.

"Kötü." dedi dudağını büzerek.

Ah.

"Neden?"

"Baksana halime hasta oldum. Boğazım ağrıyor."

"İlaç almadın mı?"

"Aldım..Sabaha iyileşirim herhalde. Ee, siz ne yapıyorsunuz?"

"Oyun oynuyorduk. Lavobaya gitmek için çıktım da ben, sana bir bakayım dedim."

"İyi yaptın Zayn abi." dedi kollarını boynuma sarıp bana sarılırken.

Yapma şunu ya. Yapma.

Hemen geri çekilip titredim.

"Hastalık bulaşır diye mi korktun?" diye sordu gülerek. Çocuk gibi bir gülüşü vardı.

Keşke ona korkmadan sarsılabilsem, dokunabilsem..Ama o benim için imkansızın da imkansızıydı.

Derin bir iç çekip üzüntüyle gülüşünü izledim. Ona her baktığımda kalbimdeki ağırlık her geçen gün daha da büyüyordu.

"Neyse, hadi uyu sen."

Tebessüm etti ve yorganı üstüne çekti.

"Tamam."

Sorup sormamak arasında kararsız kalmıştım. Sadece merak ediyordum.

"Birine hediye almıştın..Konuşmuyordu hani seninle..Şimdi durumlar nasıl?"

Anında yüzü düştü ve ellerini yanaklarına yasladı.

"Hiç sorma Zayn abi..Çok üzülüyorum o duruma."

"Neden?"

"Beni beğenmediği için yanıma bile yaklaşmıyor. Başka neden olacak ki? Oysaki ben..Ondan hoşlanmıştım."

"Bu seni çok mu üzüyor? Ona gerçekten değer veriyor musun?"

"Evet. Üzülüyorum, neden benden kaçıyor ki? Belki de hayatında başkası vardır." dedi somurtarak.

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin