ARKADAŞLAR KOŞUN
ya neden hep böyle şeyler benim başıma geliyor bilmiyorum ama sabah yayınladığım bölümün bir kısmı SİLİNMİŞTİ
NASIL OLUYO BU BİLMİYORUM
ben tekrar bulup ekledim ve baya uzun oldu LÜTFEN TEKRAR OKUYUN çünkü bazı şeyler daha net oturacak
YENİDEN YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM
ağlıcam ya yazıyorum hep siliniyo
neyse sizi seviyorum😘
+++
Defterimin arkasına karaladığım portreye bakıp gülümsedim. Sıkıntıdan yapacak bir şey bulamamıştım ben de onun resmini çizmeyi denemiştim. Onun kadar güzel resim çizemezdim ama bir şeyler karalamıştım işte. Yüzünü de çok özlemiştim zaten eğer çizersem bol bol bakardım. Geceleri onun resimlerine bakıp uyuyordum ama o bile yetmiyordu.
"Günaydıın."
Jessica sınıfa girince defterimi kapattım.
"Günaydın." dedim gülümseyerek.
Montunu çıkarıp astı ve yanıma oturdu.
"Bugün keyiflisin?" dedi gülerek.
"Öyleyim."
"Biyoloji ödevini bitirdin mi yoksa?!"
"Hayır. Ne ödevi vardı ki?"
Göz devirdi.
"Zayn ile konuşacağım Jess."
"Ne?"
Heyecanla ona döndüm. "Bütün gece çok düşündüm Jessica. Ben onsuz yapamıyorum. O da bensiz yapamıyordur biliyorum. Gurur yapıp ondan vazgeçmeyeceğim, çünkü onun da cesarete ihtiyacı var bence."
"Summer, yani bilemiyorum."
Onun bu çekimset tavrı beni kızdırmıştı.
"Neyi bilmiyorsun?! Bak bence, yani öyle, abimden korkuyor ki çok haklı. Bana zarar gelmesin diye uzak durmuştur belki?"
Ben ne karar hevesli anlatırsam anlatayım o yüzünü asmıştı.
"Summer..Şey, sen fotoğrafı görmedin mi?"
Anında kızarmıştım. "Ne fotoğrafı?!"
Telefonu açtı ve instagrama girdi. "Abin hikaye atmış dün gece."
"Biz abimle birbirimizi engellemiştik." dedim korkak çıkan sesimle.
Ne göstereceğini merak ediyordum.
Hiçbir şey demeden telefonu bana gösterdi.
Abim, Zayn ve neredeyse Zayn'in kucağına oturmuş bir kız vardı.
Görür görmez göz yaşları içinde kalakalmıştım. Zayn çok mutlu görünüyordu.
Şaşkınlıkla bakmaya devam ettim.
"Bence artık çıkar onu kafandan Summer. Sadece kendine acı çektiriyorsun."
Sinirle ayağa kalktım. O da ayağa kalktı.
Hırsla nefes alıp verirken elimi yumruk yapıp sıktım.
"Baksana adam resmen eğleniyor başka kızlarla. Sen de hala oturup ağlıyorsun onun için."
"Sana ne?!"
Ona bağırınca hayretle bana baktı. "Summer sen aptal mısın?! Adam seni unutmuş bir de üstüne sevgili yapmış. Sen bana mı bağırıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."