koca bir 60 bölümü geride bırakıyoruz ve ben bu zamana kadar olan destekleriniz için teşekkür ederim
umarım sizi eğlendirebilmişimdir çünkü tek amacım buydu :)
veda konuşması yapmayacağım çünkü birkaç hafta içinde yayınlayacağım 2. kitabımızda tekrar buluşacağız
şu an sadece biraz ara vermek istiyorum çünkü kafam dolu ve güzel olabilecek şeyleri de berbat etmek istemiyorum yani sırf uzatmak için saçmalayamam ama ikinci kitapla bomba gibi döneceğim
bölüm sonunda lütfen küfür etmeyin hissediyorum çünkü🥺
kemerleri bağlayın✈✈✈
💫💫💫💫
Mezun olmuştum artık.
Okulum bitmişti ve şimdi sırada tek bir şey vardı. Yarın sınavım da biterse artık tamamen özgür olacaktım.
Gergin değildim, içimde sadece tatlı bir heyecan vardı çünkü ben aylardır bu günü bekliyordum.
Öğretmenlerimizle vedalaştıktan sonra gülümseyerek Jessica'ya döndüm. "Sonunda bitti."
Diplomamı alıp kendime bastırdım ve uzakta bizi izleyen aileme el salladım. Okuldaki kutlama ayrıdı ve bizim yapacağımız parti sınavdan sonra olacaktı. Aslında onun için daha çok heyecanlıydım.
"Tebrikler kızlar." dedi abim yanımıza gelerek.
Gözlerimi kısarak ona baktım.
Jessica ile arasında olanları bildiğimi bilmiyordu. Bilsin de istemiyordum çünkü ilerde koz olarak lazım olabilirdi.
Jessica abime sırıtarak bakarken kolumla onu dürttüm.
"Teşekkür ederiz abi."
Ona sarıldım ve geri çekilip yerime geçtim.
"Ne yapıyorsunuz şimdi?"
"Bilmem, buralardayız şimdi. Birazdan eve yollarlar."
"İyi. Biz annemlere dönüyoruz. Siz tek gelirisiniz."
"Jessica evine gidecek ama-"
"Yoo önce size gelirim." diye atladı Jessica heyecanlı.
Aptal.
"Tamam." dedim sahteden gülerek.
Abim yanımızdan gittikten sonra Jess'e döndüm. "Bir de yatıya kal istersen."
"Kalıyorum zaten." dedi ve arsızca güldü.
Göz devirdim sadece.
Ailem gittikten sonra biz bahçede biraz daha takıldık. Arkadaşlarımla bir süre konuşup sohbet ettik. Fakat artık herkes gitmeye başladığında ben de sıkılmıştım.
Jessica ne yapıyor diye merak edip yanına gittim.
"Gidelim mi artık Jess?"
"Olur."
Sınıfa girip çantalarımızı aldık ve ben son kez sınıfıma baktım. Hayatımın en mutlu dönemine giriyor olabilirdim. Liseden kurtulduğum için hem mutluydum hem de bir tarafım buruktu.
Diplomamı çantama atıp sırtıma aldım. İlk defa boş çanta ile eve dönecektim ve mutluluktan zıplayabilirdim.
"Louis ile konuştun mu?"
"Dün akşam konuştuk, onlar da bugün diploma töreni yapacaklarmış."
"Anladım. Akşam arar seni o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."