38.

623 66 145
                                    

Jessica bir haftadır grip olduğu için okula gelmiyordu. Okula gelmediği için de olanları yüz yüze anlatmak istemiştim.

Matematikte yaptıklarımızı defterine geçiyordu ve ben bitirsin diye heyecanla bekliyordum. Kesin çok kızacaktı bana.

"Ne kadar kaldı?"

"Son iki sayfa..Koyduğumun herifi hayvan gibi yazdırmış..Kesin kalkmıyordur bu herifin şeyi."

Kahkaha atıp şaşkınlıkla ona baktım.

"Ne alaka?" dedim gülmeye devam ederken.

"Ne biliyim?! Bu yaşa kadar evlenmemiş saçma sapan şeyler yazdırıyor şu sorulara bak. İşi gücü yok mu bunun?!"

"İşi bu?"

Sinirle hırlayıp bana baktı. Gülmemek için dudaklarımı dişledim.

"Sen bitirene kadar çay alıp geleyim. Poğaça ister misin?"

"Olur."

"Tamam geliyorum."

Yerimden kalkıp sınıftan çıktım ve koridorda yürümeye başladım. Anında hüzünlenmiştim Zayn aklıma gelince.

Üç gündür konuşmuyorduk.

Yani ben bitirelim dediğimden beri.

Daha bir şey başlamamıştı ama ne biliyim, onun yanındayken mutluydum. Fakat bu mutluluk olmaması gereken bir mutluluktu.

Aileme, abime söylediğim her yalanda yerin dibine girmeye başlıyordum.

Zaten abim bile tavırlarımda bir şey olduğunu fark etmiş.

Kantinin katına geldiğimde telefonumu çıkardım ve whatsapptann Zayn ile olan konuşmamıza bastım.

En son gece üçte mi görülmüş?!

Ne yapıyor ki gece üçte?!

Sinir ve üzüntü beynimi ele geçirince gözlerim doldu.

Hırsla telefonu kapatıp cebime koydum. Kantinden iki çay ve iki poğaça alıp sınıfa geri döndüm.

Zayn'den başka bir şey düşünemiyordum. Nasıl böyle oldu bilmiyorum ama aklımdan çıkmıyordu.

Jessica'nın yanına oturdum ve elimdekileri masaya bıraktım.

"Bitti mi?"

"Dur şunu da yazayım. Sınavda soracak mıymış bunu?"

"Bugün konuyu bitirirse soracakmış."

Sinirle küfür etti ve yazmaya devam etti.

Çayımdan bir yudum alıp poğaçadan ısırdım.

"Bitir de sana bir şey anlatacağım."

"Hamile misin?!"

"Yeter ya! Komik değil artık!"

"Şuna bak ya. Çocukla her şeyi yapan benim sanki..Neyse..Keşke ben olsaydım.." dedi hayranlıkla.

Sinirle kafasına vurdum.

Gerizekalı.

"Bitti tamam." defterini kapattı ve çayından içti.

"Anlat hadi."

Çok paniklemiştim. Sınıfta kimse yok diye biraz rahattım ama çok utanıyordum.

"Sana dedim ya Zayn ile öpüştük diye.."

"Ee?!"

"Başka bir şey de yaptık." dedim titreyen sesimle.

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin