19.

824 61 77
                                    

"Abiii!!!! Hadi in artık!!"

Kapının önünde durmuş on beşinci Shawn'a bağırmıştım. Yarım saatte hala inememişti. Kırk yılda bir beni okula bırakacaktı anca iniyordu.

"Geldim, deli gibi bağırma." dedi merdivenlerden hızla inerken. Yanıma geldi ve ayakkabılarını giyinip ceketini koluna astı.

İkimiz birlikte evden çıkıp arabasına bindik ve o sürmeye başladı.

"Canım Summer'ım," Şaşkınlıkla abime döndüm.

"Ne oldu!? Yine ne işin düştü!" diye sordum gülerek.

"Akşam beni idare etsene." diye sordu yüzüme bakıp. Sonra yine yola döndü.

"Neden?"

"Zayn'ı dışarı götüreceğim. Ama babam akşam evde olun dedi ve ben olmayacağım." dedi sinsice.

"Hayır ya! Bu sorumluluğu alamam.." dedim masumca.

Sonra cebini karıştırıp elli dolar çıkarıp bana uzattı.

Kaşlarımı çatıp ona baktım. "Yapacağım ne kadar büyük bir şey biliyor musun sen? Bu mu yani karşılığı?" dedim bilmişçe. Önce şaşırdı ve bakakaldı.

"İki yüzlük alayım," dedim avucumu açıp.

"Yuh ya."

"Hadii.."

"Ya Summer saçmala." dedi sinirle.

"Asıl sen saçmalama. Hayatımı riske atacağım senin için."

"Sanki atomu parçala dedik!"

Söylene söylene cüzdanından parayı çıkardı ve avucuma bıraktı.

Yaşasın!

"Okuldan sonra da alışverişe giderim artık. Beni gelir alırsın." dedim havalı bir şekilde. Ama sonra bana öyle bir baktı ki hemen sustum. Şey, fazla kaşındım galiba.

"Ne diyeceksin babama?"

Omuz silktim. "Bilmem, arkadaşının halasının komşusunun kocası ölmüş abim de teselli etmeye gitti derim." dediğimde ikimiz de kahkalarla gülmüştük.

"Aptal."

Şirince gülümsedim.

Kızım Summer, beş dakika içinde zengin oldun!! Bir sürü alışveriş yapacaktım kendime.

"Ee, nesi var Zayn abinin? Hasta falan mı olmuş?"

"Ne biliyim ya, anlatmıyor. Var bir dedi ama ne anlamadım. Hiç böyle yapmazdı."

"Acaba özel bir şey mi?"

"Öyle herhalde. Geçen gün dedi bir şeyler, imkansızmış falan filan."

"Yaa..Yazık." dedim üzülerek. "Neyse. Sen de dön önüne. İyi alıştın dedikodu yapmaya." dediğinde şansımı daha fazla zorlamadan önüme döndüm ve telefonumu açıp oyun oynadım.

+

"Jessica!! Şuna bak!" dediğim askıda gördüğüm kazağı alıp üstüme tutarken.

"Bakayım,"

Yanıma geldi kazağı tuttu. "Rengi çok güzelmiş. Al bence çok yakışır sana."

Kazağı sepete atıp yürümeye devam ettim.

"Jessica o kadar güzel oldu ki bu. Baya rahatladım şu an."

"Sınav öncesi de moral oldu bana."

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin