14.

901 71 130
                                    

Shawn ile odasında takılırken elimdeki oyun koluyla ekranda ayarlama yapıyordum. İç çekip ona döndüm. "Bitti bu. Al." Ona verdikten sonra ayağa kalktım.

"Su içip geliyorum." dedim odadan çıkarken.

"Dolabın üstünde cips var getirsene yiyelim." dedi yatağa kendini atarken.

Sinirle göz devirdim. Yemediği bir bok kalmıştı. Bu nasıl boğaz ulan.

Odadan çıkıp merdivenlerden indikten sonra mutfağa giriyordum ki dış kapı açıldı. Merakla durdum.

Summer gelmişti.

Ah..Kalbim..

Onunla en sonki olaydan sonra hiç görüşmemiştim ve paniklemiştim açıkçası.

Eve girdi ve kapıyı kapatırken beni gördü.

Birkaç saniye bakıştık.

"Merhaba." dedi soğuk sesiyle.

"Selam." dedim ve mutfağa girip su içtim. Kalbim deli gibi atıyordu.

Shawn'ın cipsini de alıp odaya geri döndüm. Sikeyim onu görünce heyecandan titremiştim.

"Ne oldu?"

"Hiç."

+

Salonda oturmuş Shawn'ı bekliyordum. Birazdan dışarı çıkacaktık.

Onu beklerken dizimi sallayıp ıslık çaldım.

Bu eve en son geldiğimde büyük bir olay çıkmıştı. Aptal Summer. Tamam, belki ben de ayıp etmiştim ama tek istediğim ona zarar gelmemesiydi. Ayrıca o da yanlış yaptığını fark etmiş olmalı ki o tavukla görüşmeyi kesmişti.

"Hey.."

Duyduğum tatlı sesle arkamı döndüğümde Summer ayakta durmuş bana gülümsüyordu.

Ah..Summer'ım..Meleğim..

"Merhaba." dedim soğuk bir sesle.

"Gelebilir miyim?" diye sordu yanıma yaklaşarak.

"Tabiki."

"Şey, gidecek misiniz?" Yanıma oturdu ve ellerini kucağında birleştirdi.

"Shawn'ı bekliyordum." dedim.

Anladım dercesine başını sallayıp önüne döndü. Sonra tekrar bana baktı. Bir şey söyleyecek gibiydi.

"Geçen günki olay hakkında konuşmak istiyorum."

"Seni dinliyorum."

"Ben..Sana haksızlık ettim. Özür dilerim. Affetmek zorunda değilsin biliyorum ama yine de bilmeni istiyorum. Ona olan kırgınlığımın hırsını senden çıkardım. Özür dilerim."

Bütün üzüntüm yok olmuştu sanki. Bütün masumluğu ve iyi niyetiyle benden özür diliyordu. Seni affetmeyeyim de ne yapayım ben..

Boğazımı temizledim ve uzağa baktım. Kendimi ağırdan satacaktım.

"Lütfen, darılma bana. Çok pişmanım sana öyle davrandığım için." Parmakları koluma değdiğinde duraklarına baktım. Sonra bakışlarımı hemen çekip gözlerine döndüm.

"Darılmadım. Ben de anlamadan dinlemeden öylece saldırdım. Sadece seni rahatsız etti sandığım için korumak istedim. Ben de özür dilerim."

Gülümsedi. "Barıştık mı yani?"

Güldüm ve saçını karıştırdım. "Barıştık."

Çocuk gibi ellerini çırptı ve bana sarıldı.

"Teşekkür ederim." dedi.

"Tamam..Tamam." dedim onu uzaklaştırmaya çalışarak. Bana her yaklaştığında içim gidiyordu. Dayanamıyorum. En iyisi az da olsa uzak durmaya çalışmaktı.

Ama günlerdir perişandım onu görmediğim için. Yaşayıp yaşamadığımı bile bilmiyordum. Şimdi bir gülüşüyle tekrar canlanmıştım. Çiçeğim benim.

"Bu konu kapanansın artık. Yine eskisi gibi olalım."

Elimi yumruk yapıp ona uzattım. O da gülerek yumruklarımızı tokuşurduk.

O zıplayarak boynuma atladığında kıvrılan eteğini görünce kıpkırmızı olmuştum.

"Summer, dur kızım, dursana,"

Tanrım.

Çıkarıp vuracağım şimdi.

Ah.

"Yaa kaç gündür küsüz diye çok üzgündüm. Ben cidden aptalım.." dedi bana sarılmaya devam ederken.

"Lan..tamam dur."

Gülerek birbirimizden ayrıldık

Biz gülüşürken merdivenin başından gelen sesle donup kalmıştım.

"Ne oluyor orada?"

Shawn'ın sesini duyunca sıçtığımı hissetmiştim. Hassiktir.

"Zayn abiyle barıştık. Ondan özür diledim o da affetti." dedi Summer uçuşa uçuşa abisinin yanına giderken. Shawn onu kolunun altına alıp bana baktı.

"İyi bari." dedi Shawn da karşıma gelip.

"O zaman biz çıkalım." Dedim ve Shawn'a başımla işaret yaptım.

"Aynen geç kalacağız." dedi ve ayakkabılarını giyindi.

Summer da bana gülümseyip el salladı.

Zalimin kızı, daha ne kadar yanacağım ben senin için?

+++

Ya aylarca beklettim ama seri bölüm atmaya çalışacağım

Sizi seviyorum😘🥰

summer🍒malik [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin