zayn: naber
summer: iyilik senden
zayn: iyiyim napiyorsun
summer: sınav çalışıyorum):
zayn: ne zaman bitiyor bu amk sınavları
summer: haftaya son🤗
zayn: haftaya buluşuruz o zaman artık
summer: yaaa tamam tamam söz haftaya cuma buluşuruz
zayn: ne yapalım gezmeye mi gidelim
summer: olur fark etmez
zayn: bana da gelebilirsin
zayn: film izleseks mi
summer: yavaş ol amk
summer: ayı mısın
zayn: oha tamam kızma lgüwaşödxlvk
summer: delirtme adamı
zayn: bir daha kızsana🤤
summer: 😡🤬😠😠😠😡😡😡
zayn: 😂❤
+
"Şuraya da bakalım mı?! Sonra yemek yiyelim artık."
"Kızım iyi gezdin sende ha, acıktım ben."
"Yaa tamam, bakıp çıkarız hemen, indirim varmış bak!!"
Zayn göz devirirken koluna girdim ve ikimiz birlikte mağazaya girdik.
Hemen yepyeni kıyafetlerin arasına atmıştım kendimi. Ben reyonlara bakarken Zayn de boş boş yanımda durmaktan sıkıldı. "Bari ben de kendime bir şey bakayım." dedi ve erkek tarafına gitti.
Aman bana ne.
Şu elbiselerin güzelliği..
Gözüme takılanlardan bir tanesini alıp aynanın karşısında üstüme tuttum. O kadar güzelim ki daha giymeden her şey bana çok yakışıyordu.
Bir tane etek beğenmiştim, üstüne de bol bir kazak bulmuştum. Alıp almamak arasında öyle kararsızdım ki alırsam bütün hafta aç kalacaktım.
Ama ne yapayım.
Alacağım işte.
Şeytani bir gülümsemeyle aldıklarımı kucağımda tutup Zayn'e bakındım. Mağaza boştu ve erkek tarafında onu görememiştim. Kaşlarımı çatıp nerede diye bakarken kabin tarafına geçtim.
"Zayn?!"
"Burdayım."
En sondaki kabinden ses gelince oraya gittim. "Bir de bana diyene bak, hemen denemeye gitmişsin." dedim gülerek.
"Pantolon deniyorum Summer susar mısın?!" dediğinde utanıp başımı eğdim.
Zayn zaten azgın boğa gibiydi, iki lafıma azıyordu. Fazla zorlamamak lazım..
"Ya bu bol oldu." dediğinde kapıya yakalaşıp seslendim. "Söyle bedeni getireyim."
Bana söylediğinde hemen gidip aldığı yeri buldum ve getirdim.
E nasıl vereceğim şimdi.
"Getirdim Zayn." dediğimde hiç beklemeden kapıyı açtı ve az bir aralık bıraktı. Elimi uzattıp pantolunu atınca hemen oradan kaçtım. Gördüğüm hali beni çok utandırmıştı. Kıpkırmızı olmuş bir şekilde nefes aldım. Boxerı ile duruyordu öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."