"Ah Zayn."
Nefes nefese kalmış bir halde ellerimi yavaşça saçlarına sardım. Kalbim duracak gibiydi. Hem korkudan ağlayacaktım ama hem de çok mutluydum.
Bir elini belime koydu, diğer eli ise üstüme çıkmak için koltuğun kenarına koyup destek aldı.
Dudaklarımızı asla ayıramıyorduk. Ne kadar oldu biliyordum ama nefes almadan öpüşüyorduk.
Beni çok güzel öpüyordu. Canımı yakmıyordu, sadece zevk almamı sağlıyordu. Koltuğa uzanmak üzereyken o da ağırlığını üstüme vermiyordu.
"Seni seviyorum Summer." dedi ve biraz daha öptü beni.
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Onu sevmiyorum ama bunu yapmayı istiyordum.
Hayatımda bir erkeğin elini bile tutmamış ben neler de yapıyordum böyle..
Ayrılamıyordum ondan. Bu sefer tamam, duracağım diyordum ama dudaklarım tam tersini yapıyordu.
"Bana en güzel doğum günü hediyesini verdin."
Heyecandan duymuyordum bile.
"İyi ki doğmuşum valla."
Gülsem mi utansam mı bilemedim.
Ama utancım ağır bastığında daha fazla dayanamayıp yüzümü boynuna saklayıp kollarımı omuzlarına sardım.
"Zayn sus utanıyorum."
Kıkırdadı ve üstümden kalktı. Belimi kavrayıp beni kucağına aldı.
"İyi misin?"
Düşmemek için parmak uçlarımla omuzlarına dokundum.
"İyiyim."
Gülümsedi ve tekrar beni öptü. "Zayn ben kötü bir şey mi yapıyorum?" diye sordum ağlamaklı bir halde. Telaşlandı ve ağlamama engel olmak istedi. "Neden?"
"Ben abimin yüzüne nasıl bakacağım şimdi?"
"Güzelim bir şey yapmadık. Sakin ol, korkma."
"Ya öğrenirse?"
"Gel buraya,"
Beni kollarının arasına aldı ve sıkıca sarıldı. Başımı göğsüne yaslayıp kucağından indim ve yanına oturdum.
"Ne olacak bilmiyorum ama ben seni ne olursa olsun bırakmam Summer." dediğinde gülümseyip ona baktım.
Bir süre öyle sarmaş dolaş oturduk.
Konuşmuyorduk ama ben çok huzurluydum.
Elini belime sardı, içimde korku vardı ama bu tatlı bir korkuydu. Zayn'e güveniyordum o beni bırakmazdı.
"Zayn?"
"Hmm?"
"Sevmek nasıl bir şey oluyor?"
"Ne?"
Şaşkınlıkla başını çevirip bana baktı. "Ne ne?"
"Nasıl yani?"
"Sevmek nasıl bir şey diyorum? Ne hissediyorsun?"
Kolumu karnına sarıp gözlerine baktım. Düşünmek için etrafa bakındı. "Böyle pat diye sorulur mu kızım." dediğinde sinsice kıkırdadım.
"Hadi anlat."
"Ah Summer, nereden başlayayım ki ben şimdi?"
Merakla ona baktım. "Yıllardır o kadar yakınımdasın ki, sana her gün daha da yaklaştığımı düşünüyordum fakat uzaklaşmaktan başka bir şey yapmıyormuşum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."