"Ya rahat bırak beni diyorum rahat bırak!"
Evin içinde basbas bağırıyordum. Sinirle mutfağa gittim ve elime ilk geçen şeyi, tencereyi alıp abime attım.
"Saçıma dokunma diyorum ya!"
"Gerizekalı mısın lan?! Şaka yaptım şaka."
"Yapma işte yapma!"
Ne güzel ders çalışıyordum o ise tam on kere saçımı çekip saçma sapan şeyler yaparak beni rahatsız ediyordu.
Aranıyordu.
Kavga zamanımız gelmişti.
"Aptal herif!" diye bağırdım.
"Beyinsiz özürlü!" Bu sefer o da sinirlendi ve sehpadaki kumandayı bana atmaya kalktı.
"Hele bir at bak nasıl babama bütün pisliklerini anlatıyorum!"
"Lan sen şeytan olmuşsun." dedi şok içinde.
"Senin yüzünden ders yapamıyorum! Of!"
Neredeyse çığlık çığlığa yerimde tepindim ve çekmeceyi açtığım gibi bütün çatal kaşık bıçak ne buluyorsam abime attım.
"Bıktım senden bıktım. Yeter git artık evden."
"Sen sonradan geldin sen git." diye cevap verdi ve ona attıklarımı o bana atmaya başladı.
"Nefret ediyorum senden!!!"
"Aptal ben senden daha çok nefret ediyorum."
Abim bana doğru bir hamlede bulunduğunda saçıma yapıştı ve karıştırıp çekmeye başladı. Çığlık attım ve ondan kurtulmaya çalıştım.
"O attıklarının hesabını soracağım, pis cadı."
"Bırak saçımı aah!"
Elinden kurtuldum ve üstüne atlayıp koluna yapıştım. Kolunu tutup bütün sinirimle ısırdım.
Abim kocaman bir şekilde bağırdığında sinsice güldüm. Şerefsiz.
"Ne oluyor burada!" Annemin eve girmesini ve market poşetlerini yere bıraktığını görünce hemen abimin altına geçtim ve ağlamaya başladım.
"Anneciğim kurtar beni...Ahh..Vurma abi.."
"Ne?"
Shawn şok olmuş bir şekilde bir bana bir anneme baktı.
Hıçkırarak ağlıyorken annem hemen yanımıza geldi. "Anne kurtar beni."
"Kalk çabuk şurada, ne oluyor anlat."
Numaradan zar zor ayağa kalkıp ağlamaya devam ettim. Annemin arkasına sakladım.
"Sen utanmıyor musun kardeşine vurmaya?!" dedi annem Shawn'a bağırarak.
Sinsice gülüp elimi karnıma sürttüm ve ağzımı oynatarak "ooh" diyerek onu daha da kudurttum.
"Anne yemin ederim elimi sürmedim! Bak o da beni ısırdı, seni görünce numara yapıyor asıl o bana saldırdı.
Annem ısırık izini görünce şaşkınlıkla bana döndü. "Kızım sen niye abini ısırıyorsun?!"
"Saat yaptım anne." dedim saf bir şekilde.
"Bıktım sizden. Kedi köpek gibi kavga ediyorsunuz. Akşam babanıza söyleyeceğim. Baş edemiyorum ben sizinle. Hadi yiyin birbirinizi karışmıyorum ben!"
Annem daha önce hiç görmediğim bir sinirle poşetlerini aldı ve mutfağa girdi. Üzüntüyle abime baktım.
Gerizekalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
summer🍒malik [tamamlandı]
Fanfiction"Evde kalmalıydım, kendi başıma daha iyiydim. Sana merhaba dediğimde her şeyin bittiğini biliyordum."