2. Sezon 8. Bölüm

139 2 0
                                    

Görüşmeden önceki gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Görüşmeden önceki gece.

- Bu kabadayılar dediğiniz adamlar, tam olarak kim Amca ?

- Kabadayılar konseyi, bu memlekette nam salıp hayatta kalan son kabadayıların olduğu bir masa.

- Kimler var peki ?

- Tayfun Sipahi, Seyvan Baro, Abidin Yöreoğlu, Selim Tahtacı, Turgut Eraslan ve Bahri Yıldırım.

- Bahri Yıldırım mı, o da mı ?

Görüşme günü.

- Zeyrek, sen burada kimleri tehdit ettiğinin farkında mısın ?

- Bu alemde son kabadayılar olarak kaldıysak sebebi vardır Zeyrek efendi, düşmanlarımızı öldüre öldüre son kabadayı olduk biz.

- Şimdi sen bizi bitireceğini söylüyorsun ama bu kadar adamla tek başına nasıl savaş vereceksin ?

- Şimdi Abidin bey, siz öldürerek hayatta kaldıysanız ben de öle öle hayatta kaldım, ruhen ölerek, bedenen sapa sağlamım ama, içim çürüdü sadece.

- Sen biraz daha terbiye sınırını aşarsan senin burada yaşam sınırını çizerim !

- Ooo, güzel laf sayın Turgut Eraslan, ben bunu yazayım en iyisi birini tehdit ederken falan kullanırım ama merak etmeyin anonim yazmam, isminizi de belirtirim, yazara saygı değil mi ?

Ortam iyice gerilmişti, Zeyrek ne yapmaya çalışıyordu yine ? Orada, hiçbir şekilde müdahele etmeyen, tehdit etmeyen, terbiye vermeye kalkışmayan birisi Zeyreğin dikkatini çekmişti.

- Bahri Yıldırım, e siz hiç konuşmadınız, oysa ki kabadayılar arasında en nam salmış kişi sizsiniz.

Bahri konuşmamaya devam ediyordu, olanları süzüyordu sadece.

- Bahri Yıldırım da konuşmadığına göre asıl konumuza geçebiliriz. Şimdi, benim ölümüne savaştığım birisi var, Selim puştu, bilmeyeniniz yoktur.

Bu puşt, bana dayanılmaz acılar çektirdi, benim can dostlarımı, gardaşlarımı aldı, yetmedi orada onlarca masum insana kıydı. Bir ip ucu yakaladım, o katliamı yapan ekipten 2 isme ulaştım, yani biraz değişik isimler ama tam anlayamadım, siz anlatın biliyorsanız diye geldim.

- Kim o isimler ?

- Rosetta ve Reşid diye birileri, ya da tek bir kişi.

Oradaki kabadayıların hepsi anlamsızca Zeyreğe bakıyordu, 2 kişi hariç.

- Kim bu Rosetta ile Reşid, ne alakaları var bizimle ?

- Onu bize Bahri ve Turgut söyleyecek, şaşırmadıklarına göre biliyorlar bu isimleri.

Bahri Yıldırım nihayet lafa girmişti.

- Ben bu hayatta olabilecek her türlü şeyi gördüm Zeyrek, şaşırmayı bırakalı çok oldu.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin