Acılar, feryatlar, ağıtlar... hepsinin sebebi Selimmiş. Selime zaten bilenen bir Zeyrek varken can dostlarını katledenin de o olduğunu öğrenince Zeyrek iyice ortalığı kan gölüne çevirecekti. Fırtına öncesi sessizlik bitmişti, artık fırtına kopmuş, önüne geleni yerle bir edecekti. Zeyrek, katliama karşı katliam yapacaktı.
Zeyrek tarafında işler bambaşka yerlere giderken onun haberi olmadan yer altı dünyası da onun ismine büyük bir saygı duymaya başlamış ve onun tarafına geçmeye başlamışlardı.
Bozo ağa oğlu Dilovan ve Adar ile sohbet ediyordu Zeyreğin durumu hakkında.
- Ağam, son yaptıklarından sonra herkes konuşur olmuş, Zeyrek yeraltı dünyasının yeni patronu diye, herkes biat ediyormuş ona.
- Adarım, bu adam akıllı adamdır Allah için. Delikanlı çocuktur, hakediyor da.
- Baba ne haketmesi, bizim konseyimize saldırdı o bizim, yani bize saldırdı.
- Konseye gireceğinden haberim vardı.
- Ne ? Nasıl yani ?
- Zeyrek bana geldi, ben kardeşlerimin ölümüne sebep olanları yerle bir edecem diye, ya yanımda durun ya da sizi de benim canımı yakanlardan sayarım dedi.
- Sen de hemen tamam mı dedin Baba ?
- Tamam dedim, bu savaş benim savaşım değil.
- Baba ya bu adam kim ki bize racon kesiyor ? Koskoca Bozo Ağa bi yavşağın emrine mi girecek ?
- Dilovan dediklerine dikkat et, Ağa kimsenin emrine girmez bilmez misin sen.
- Sen sus Adar, zaten babamın aklını hep sen çeliyosun.
- Ne demek istiyorsun açık konuş.
- Babama yavşayıp yerime geçmede gözün var diyorum.
- Ağzını hemen toplamazsan yerlerden kazırsın o çeneni.
Adar ve Dilovan birbirine girecekken araya Bozo Ağa girmişti.
- Ikiniz de hemen susmazsanız sonsuza dek sustururum. Kimsenin kimsenin yerinde gözü yoktur, kimin nereye yerleşeceğine ben karar veririm, başkası değil !
Bozo Ağa Dilovan ve Adarı sakinleştirmeyi başarmıştı.
Imirza konağı.
- Seninle konuşmam lazım.
- Ne oldu Rüya ?
- Kaç gündür Affan evde yok, hiç mi garibine gitmedi ?
- Ben canımın derdine düşmüşüm o serseriyi mi düşünücem.
- Düşünsen iyi edersin yoksa o derdin tamamen yok olucak, seninle birlikte.
- Nasıl konuşuyorsun sen benimle ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILHUN ILE ZEYREK
Action+18 içerir. Ters köşeleri sever misin ? Hayat hep bir ters köşeden ibarettir. Sen başka şeyler planlarken hayat sana bambaşka hikâyeler yazar. Okurken hikâyenin sonunda " hadi canım " demeye hazır mısın ? Onca kötülüğün içinde aşk temiz kalabilir mi...