2. Sezon 9. Bölüm

103 1 0
                                    

Onca işkenceden sonra Turgut Eraslan bitkin bir şekilde konuşmamaya çalışıyordu ama artık tükenmişti, dayanacak gücü kalmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Onca işkenceden sonra Turgut
Eraslan bitkin bir şekilde konuşmamaya çalışıyordu ama artık tükenmişti, dayanacak gücü kalmamıştı.

- Evet Turgötcüğüm, seni dinliyoruz. Bizi gereğinden fazla yordun, anlat şu olayı.

- Ben.. sadece bana söyleneni yaptım. Sa.. sana bir düşmanlığım yok.

- Ulan piç madem bana düşmanlığın yok niye öldürmeye kalkıyosun niye gardaşlarımı, onca masum insanın canına kıyıyorsun ?!

- Başka çarem yoktu, yapmazsam beni yok edeceklerdi..

- Peki ben şimdi sen yok etmez miyim ? Racon sahibi adamsın diye dolanıyorsun bi de etrafta, tanımadığın, masum insanları neden katlediyorsun ? Kafana sık daha iyi !

Turgut susmuştu, kelimeler tükenmişti, onun için yolun sonuydu, fakat açıklaması gereken şeyler vardı.

- Bunu sana yapmanı kim söyledi ?

- Bilmiyorum, isimler değil sistem verir bilgileri. Biz kim, neden, bu işi yapmamızı ister bilmeyiz.

- Bilmediğin bir katliamı bilmediğin bir patron için işledin yani.

- Öyle denebilir, bu patron her kimse hiç kimse bilmez kim olduğunu, belki bi banka sahibi, belki bi döner ustası, belki de bir doktor olarak gizliyordur kendisini. Ya da hiçbiri.

- Hiçbiri ?

- Bir dağ evinde saklanmış izliyordur her şeyi belki de, bilemeyiz.

- Peki bu adamı yakakamak için bir iz, bir isim var mı ?

- Ben bilmiyorum ama bilecek olan birisi var.

- Kim o ?

- Beni yaşatacağına söz ver.

- Adam sözü, söyle.

- Mehran diye biri, aslen afgan ama yıllardır burada olduğu için çok iyi türkçe konuşur. Burada Mehran auto diye bi galerisi var orada bulabilirsin onu.

Zeyrek bilgileri aldıktan sonra belinden çıkardığı gibi Turgutun alnına tek kurşunu yemesi bir olmuştu.

- Ben yalnızca adam olanlara söz veririm !

Amca mekan.

- Gelin çocuklar, gelin.

- Amca, nasılsın ?

- Her zaman nasılsak öyleyiz, bizi iyileştirecek ya da kötüye götürecek haberler Zeyrekte, nasıl olduğumuzu o belirlesin bu gün Marsel.

- Yani iyi diyebilir Amca, Turgut artık yok, gardaşlarımın kanını dökenin kanını kuruttum.
Ama intikam onunla sınırlı değil, buna emri vereni bile bilmiyor.

- Bunlar için emri para verir evlat, para onlara her şeyi yaptırır.

- Bir isim verdi, Mehran diye biri, afganmış. Senin afganlarla aran iyiydi, senin şu Masin Rahman Hamidullah burada mı ? Hemşerisini görünce öter belki.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin