Zeyreğin konseye racon kesişinden 5 gün geçmişti. Selim hala hastanede, dikilemeyecek yarayı her doktora gösterip diktirmek için çabalıyor, Rüya, Affan, Afitab hanım ise Selime hem üzülüyor hem de intikam planları kuruyordu.
Affan o gün konseyin güvenliğini sağlıyordu, başarısız olmuştu. Bu kadar gizli ve girilmesi imkansız olan konseye Zeyreğin girip hem racon kesip hem de Selimi sakat bırakması güç dünyasında büyük bir ses getirmişti. Her baba yiğidin başaracağı bir şey değildi neticede. Zeyreğin ismi, şanı zaten vardı ama bu olayla birlikte çok daha büyüdü. Küllerinden geri doğdu Zeyrek, hem de çok daha güçlü bir şekilde.
Affan çok sinirliydi, bu adamı gözü tutmuştu ilk başta oysaki, gerçi babasına düşman olduğunu biliyordu, ablasıyla olan durumu da biliyordu ama Selimin Affandan gizlediği çok şey vardı. Affan babası hastanedeyken bir takım araştırmalar yapıp öğrenmişti her şeyi. O Amerikadayken, Istanbulda Selim - Zeyrek - Rüya arasında neler olduğunu, Zeyreğin bütün dostlarını kaybedişini, her şeyi öğrenmişti. Affan babasına çok kızmıştı, Zeyreğe hak veriyordu çünkü.
Rüya yorgun argın eve gelmişti, her gün saatlerce hastanede olmak onu çok yoruyordu. Onu en çok yoran ise şüphesiz Zeyrekti, zaten düşmanlardı babasını sakat bırakarak bu düşmanlığı daha da tırmandırmıştı. Rüya salonda oturup yorgunluğunu gidermeye çalışırken öfkeyle Affan girmişti içeriye ve vakit kaybetmeden soluğu Rüyanın yanında almıştı.
- Bana yalan söylediniz ! Hepiniz bana yalan söylediniz !!
- Ne diyosun sen ne yalanı ?
- Zeyrek diyorum Rüya, hani bizim için çalışan basit biriydi hani ihanet ettiği için kovulmuştu ?!
- Öyle zaten ne saçmalıyorsun.
- Her şeyi öğrendim Rüya, her şeyi ! Babamın adamı nasıl köşeye sıkıştırdığını, nasıl canını yaktığını, işkence ettirdiğini, ve senin ona olan oyununu !
Rüya şaşırmıştı, Affana karşı mahcup olmuştu. Yine de bilmemezlikten geliyordu.
- Ne oyunu Affan ne diyorsun sen.
- Hani bir zamanlar bu adamı sevmiştin ama ihanet ettiği için onu terketmiştin ?!
- Eve.. evet öyle oldu zaten.
- Yalan söyleme bana, adama nasıl sokulup aşık olmuş numarası yaptığını, babamla bir olup onu nasıl tuzağa çektiğinizi biliyorum !
Rüya susmuştu, bir şey diyemiyordu. Zaten ne diyebilirdi ki.
- Ama tüm bunların dışında, babamla sen.. ya nasıl bu kadar cani olabildiniz, nasıl katliam yapıp günahsız insanları öldürebildiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILHUN ILE ZEYREK
Action+18 içerir. Ters köşeleri sever misin ? Hayat hep bir ters köşeden ibarettir. Sen başka şeyler planlarken hayat sana bambaşka hikâyeler yazar. Okurken hikâyenin sonunda " hadi canım " demeye hazır mısın ? Onca kötülüğün içinde aşk temiz kalabilir mi...