1 Sezon 11. Bölüm

179 30 151
                                    

11.bölüm
Midesizlik

Istanbul, gülhane parkı

Derin düşünceler, içinden çıkılmaz durumlar, uçsuz bucaksız ihanetler, bitmeyen ve bitmeyecek olan acılar. Dilhun, sırtına çok ağır bir yük almıştı. Tek başına bir insan nasıl yüklenebilirdi ki bu kadar acıyı ? Zeyrek ona iyi geliyor aslında hem de çok iyi. Sahi Zeyreğe karşı ne hissediyordu ? Seviyor muydu ? Aşık mıydı ? Yoksa sadece hoşlanıyor muydu, henüz kendisine bile itiraf edememişti Dilhun. Daha önce yaptığı hataları yapamazdı bu kesindi. Emin olmadan atılamazdı bu sevdaya. Acaba napıyor şuan o karaktersizler diye düşündü. Koca 4 yılını verdiği o iğrenç adam, küçüklükten bu yana beraber olduğu can dostu Seyran. Ve en iğrenci ise katil Imirza bey. Acaba annesinin bunlardan haberi yok muydu ? Nasıl katlanabilirdi ki bunca yıl zaten. Bence bilmiyordur annesi, inşallah bilmiyordur diye geçirdi içinden.

Dilhun derin düşüncelere dalmışken, yanına birisi oturdu birden, Dilhun ilk başta bakmadı yanına kimin oturduğuna. Sonra kafasını hafifçe sol tarafa doğru çevirince gördü onu, aylar sonra. Aylar sonra göz gözeydi onunla. Kalbini söken, yüreğini dağlayan, Dilhun olmasında büyük rol oynayan Aras. Hangi yüzle gelip yanına oturabiliyordu ki ? Dilhun tek kelime etmeden oradan kalkıp gitmeye çalıştı. Aras onu kolundan tuttu, Dilhun var gücüyle iterek bağırmaya başladı. Dilhun aylar sonra sakladığı acılarıyla yüzleşiyordu.

- Sen hangi yüzle geliyorsun yanıma hala hangi yüzle ! Yapacağını yaptın daha ne istiyorsun ?
- Seninle işim bitmedi hala.
- Ne işi ne diyorsun sen ? Dünyanın en büyük ikinci kötülüğünü ettin bana, yıllar boyunca beni kullanarak, oyun oynayarak, çocukluk arkadaşımla aldatarak ! En büyük kötülüğü ise babamın katili, babam dediğim haysiyetsiz yaptı zaten. Sende ortak oldun daha istiyorsun benden ?
- Kendimi affettirmeye geldim.
- Bi siktir git ya bi siktir git. Dalga mı geçiyorsun ? Ne affetmesi ? Yaptıklarının bir affı var mı orospu çocuğu ?
- Beni dinlemelisin.
- Seni ömrüm boyunca affetmicem ve hakkım asla helal değildir. Şimdi siktir git buradan !

Aras, Dilhundan istediğini alamayınca şerefsizlik koleksiyonuna yeni bir şerefsizlik ekliyor ve Dilhuna zor kullanarak götürmeye çalıştı. Dilhun karşı koymaya çalışınca bir - iki sert tokat attı Aras. Allahtan orada Zeyreğin adamları vardı. Koşarak Dilhunun imdadına yetişip, hepimizin istediği o dayağı attılar Arasa. Yakışıklı belki ama karaktersiz bu piç. Dayak keyfi bittikten sonra yaka paça Arası tutup arabanın bagajına attılar. Zeyrek gelene kadar Aras evde hapis kalacaktı. Zeyreğin gelip Arasın yaptıklarını duyduktan sonra yapacağı şeyleri ben bile hayal edip kaleme alamıyorum şuan. Yediği bu dayak yiyeceği enfes dayak öncesi tadımlıktı resmen.

Aylar sonra neyin af istemesiydi bu ? Neler oluyordu. Madem af istiyordu niye zorla götürmeye çalışıp şiddet uyguluyordu. Arasın istediği af değil başka bir şeydi. Kokusu yakında çıkardı nasılsa.

11.bölüm, ön okuma.

Her taraf karanlık, saatlerdir burada elleri kolları bağlı bekliyorlardı. Çok fena işkencelere maruz kalmışlardı. Kim gelecekse gelsin artık, ne olacaksa olsun. Bu yola bilerek girdiler ama neyin gizemiydi bu. Birden kapı açılma sesi duyuldu. Gözleri bağlı oldukları için kimin geldiğini göremiyorlardı. Içeri gelen kişi, gür sesiyle lafa girmişti.

- Aradığınız kişiye ulaşacak kadar yürekli ama güçlü değilsiniz beyler. Siz kimsiniz yukarıya kafa tutuyorsunuz ? Bastığınız bu tırın içinde Ağrılı değilde yukarıdan birileri olsaydı ne yapacaktınız ? Ne yapabilirsiniz ki ? Hadi diyelim yaptınız sağ kalabilecek misiniz. Ağrılıya oyun oynayamazsınız, yukarıya kafa tutamazsınız. Kulağınıza küpe yapın diyecem ama son bir kaç saatiniz kaldı nasılsa. Kulağınıza küpe yapsanız ne yapmasanız ne.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin