1. Sezon 4. Bölüm

325 55 254
                                    

4.bölüm

Dünya bir güç dengesi içinde dönüyor. Kimin gücü kime yeterse hesabı. Güçlü olan güçsüze zalimlik eder egosunu tatmin eder. Ezilen ise mazlum olur ve Allah'ın adaletinin teccelli edeceği güne dek dûa eder.

Aşşağıdakiler; Balyoz gibi Kulaksız gibi ve Adsız gibi mafya babaları güç sisteminde en dipte olanlardır. Sokaklar onların ellerindedir ve yukarılara uşaklık eden kendisini dev aynasında gören zavallı varlıklardır. Zeyrek onlardan biri değil çünkü onun kendisine göre kuralları ve kırmızı çizgileri vardır. Asla kimsenin emrine girmez aklına yatan bir fikir varsa uygular. Ondan dolayı en aşşağıda zirvede olan kendisini en büyük sanmasın, ondan büyük ortadakiler var.

Ortadakiler; ne çok güçlü ne de çok güçsüzlerdir. Yukarıya göre çok zayıf, aşşağıya göre çok güçlülerdir. Yukarısının emirlerini aşşağıya iletmekle görevli elçilerdir aslında. Yukarısı ile aşşağısı arasında ki bağlantıyı sağladıkları için ortadakiler çok önemli bir konumdadır. Çok ön plana çıkmaz sadece görev geldiğinde sahalara girer ama çok dikkatli bir şekilde o görüşmeyi sağlarlar. Kimse onlara dokunamaz çünkü yukarısı tarafından korunur ve kendisini çok büyük olarak görür. Oysa ki onlardan büyük yukarıdakiler var.

Yukarıdakiler; her şey onların elindedir. Tek bir söz ile onlarca insanın ölümüne neden olur, kendisine rakip kimseyi görmeyen kimsenin bilmediği, kimsenin ulaşamadığı ve kimsenin tanımadığı gizli bir güçtür. Emirlerini ortadakiler ile özel bir telefon ile iletir ve verdiği emirlerinin uygulayışını izler. Yukarısı toplam 3 kişiden oluşur ve kim olduklarını bilen sadece 3 kişi vardır. Yani yukarısının kim olduğunu yine bir tek yukarıdakiler bilir ve dolayısıyla hayati bir tehlikeleri asla yoktur. Ama unutmasınlar ki, hepsinden de büyük Allah var !

Bu güç mekanizmasında ya güçlü kalırsın yada ölürsün. Ama toprağın altı kendini güçlü sananlarla dolu. Zeyrek, bu güç dengesini çok iyi çözmüştü. Nerede nasıl davranacağını çok iyi bilirdi. Bu yüzden herkes Zeyrek adını duyunca önce bir duraksar. Zeyrek zekasıyla en zor işleri bile çok kolayca bitirmişti. Yukarıya kadar ulaşmıştı ünü. Eğer en aşşağıdaki en yukarıdakinden onay alıyorsa, onun önünde kimse duramaz demektir.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin