1. Sezon 19. Bölüm

124 15 70
                                    

Insan dokunmadan da sevebilir, bir çift göz yeter sevmesini bilene.

1 gün sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 gün sonra

- Hala gören duyan olmamış mı Yasin ?

- Yok Mestan abi yok, ne Dilhunu gören var ne de Zeyrek abiyi.

- Lan Hadi Zeyreğin nasıl kaçırıldığını biliyoruzda, bu Dilhun niye evden kaçıyor sonra ortalıktan kayboluyor. Benim aklıma kötü şeyler gelmiyor değil.

- Bu kız hain olabilir mi diyorsun abi ?

- Olabilir Ismail, bilerek içimize sızmış olabilir. Bu saatten sonra kimseye güvenemeyiz.

- Güvenlik kamerasında Dilhun ağlamaklı kaçıyordu ama gardaşlar, hemen günahını almayın.

O sırada zil çalmıştı. Kapıyı çalan Dilhun ve Zeyrekti.

- Ohhh çok şükür abi çok şükür.

- Gardaş neredesin ya çatladık patladık kül olduk üflediler ya.

- Dilhun sen nerelerdeydin ya, seni en son evde bıraktık bi dahada bulamadık. Senide mi kaçırdı Selim.

- Yok ben kendim gittim, Zeyreği kurtarmak için.

- Sizin yapamadığınızı Dilhun tek başına yaptı yuh lan size.

- Dilhun hepimizden daha delikanlı çıktı yeminle.

Zeyreğin yaralarını sarmak için odasına yerleştirdikten sonra bir doktor çağırmışlardı. Günler günleri kovalarken Zeyrek bedenen, Dilhun ise ruhen iyileşiyordu.

Mestan ve Ağrılı eve gelmişlerdi olanları konuşmak için. Sabırsızdı oldukça ikisi.

- Vay gardaşım iyileşmişin.

- Yanımda Dilhun varken iyileşmemem olmazdı Mestan.

- Düğününüzde ortalığı inleticez var ya dünya böyle bir düğün görmeyecek.

- Ne düğünü la, yok öyle bir şey arkadaşız sadece.

- Siktir lo, yokmuş. Kimi kandırıyon la sen yüz kilometreden belli oluyor bakışmalarınızdan.

- Çok mu belli oluyor Ismail, katılıyon mu Ağrılıya ?

- Çok fazla abi.

- Ama Allah var nefis yakışıyosunuz ha.

- Lan ben daha kendime bile itiraf edememişken ne diyon ne.

- Önce kendine itiraf et sonra siktir git kıza itiraf et.

- He amına kodumun gündisi kolaydı o kadar. Neyse boşverin bunları şimdi.

- Aynen gardaş asıl konumuza gelelim. Seni ve Dilhunu kim kurtardı oradan de hele ?

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin