2. Sezon 7. Bölüm

86 2 0
                                    

- Kim bu Zeyrek ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- Kim bu Zeyrek ?

- Bu arkadaş bize Girift'i çözmemizi sağlayacak arkadaş Ceyhan kardeş.

- Girift mi ? O ne amına koyim.

- Ağrılı, bozma ağzını.

- Gardaş bizim ağzımız hep böyleydi, hiç bozmadık evelAllah ne isek oyuz.

- Girift dediğin şey ne Zeyrek.

- Girift bir oluşum, iç içe geçmiş çözümlenemeyecek bir oluşum. Baban hiç bahs etmedi mi Girift olayından Affan ?

- Hayır, biz zaten birbirimizden uzak bi hayat yaşadık, son 2 yıldır beraberdik, bi daha asla bir araya gelmeyecek şekilde uzaklaştık zaten birbirimizden.

- Bu Girift ne tam olarak anlatın bi.

- Evet, seni dinliyoruz Ariel anlat bakalım.

- Şöyle anlatayım Zeyrek, birbiriyle iç içe geçmiş onlarca halka düşünün, birisi bir şey yapıyor ve hepsi o olaya dahil oluyor bilerek ya da bilmeyerek.

- Birinin yaptığı bir şey nasıl hepsini bağlayabiliyor ki ?

- Işin orasını ben de tam bilmiyorum ama bunlar neticede bir oluşum ve gizlenmeyi çok iyi başarıyolar, bunun için adları Girift zaten.

- Bunları nasıl çözeriz peki ?

- Bunları çözmek neredeyse imkansız, ben onların içinde olmama rağmen çözemedim, gerisini siz düşünün.

- Sahi sen neden kaçtın onlardan ?

- Ailem zarar görmeye başlamıştı onlar yüzünden ve gitmek istediğimi söyledim, onlar da ihanet ettiğimi düşündüler ve dün gece saldılar işte o mekana.

- Ihanet ettiğini düşündükleri birini nasıl sağ bırakabiliyolar ki ? Çok saçma.

- " Madem gidiyorsun, son bir iyilik yap. Seni bi mekana götürecez ve orada 1 saat bekle " dediler, ben de bekledim işte sonra Zeyrek bey ve Marsel bey geldiler.

- Onlar seni bize bunları anlatasın diye salmışlar, onların izin verdiği kadarını anlatıyosun şuan bize.

- Aynen öyle Marsel, belliki senin üzerinden bize mesaj vermek istiyorlar.

- Ne mesajı gardaş.

- Bizi asla bulamazsınız, bizden olan birisi bile bizi bulamazken mesajı Ağrılı gardaşım..

Girift, adını sonuna kadar hak ediyordu. Çok güzel gizleniyordu.

Öte yandan Rüya, babasına olan öfkesini dindirmeye çalışıyordu. Bu kız vicdanlı bir yılan mıydı acaba ? Vicdanı olsa Zeyreğe onca şeyi nasıl yapabilirdi ki. Bu kız bir kara kutuydu adeta. Zeyreğe hiç ummadığı anda hiç ummadığı bir ip ucunu o verecekti ama.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin