- Ilk mermi, altında kemik doku bulunan bir alanda olduğu için kemiğe çarparak geri döndü ve ciltaltında kubbe gibi bir oluşum meydana getirerek giriş deliği cildi, dışa doğru yırtılarak yıldızvari bir görünüm almış durumda.
Ikinci mermi, sağ kolundan giriş-çıkış yaptıktan sonra vücuda ikinci bir giriş yapmıştır.
Üçüncü mermi çekirdeği ise vücuda girmeden teğet bir temas ile ciltte lineer sıyrıklar oluşturmuştur.Dr. Engin Toros, ilk izlenimlerimi sizinle paylaştım. Ne olursunuz kurtarın onu. Eğer ona bir şey olursa... eğer.... eğer Dilhuna bir şey olursa 1 kişiyi değil 2 kişiyi kaybetmiş olursunuz ! 2 kişinin hayatı sizin elinizde doktor, yaşatın bizi....
7. Bölüm
1 saat önce.
Ağva'da pusu vardı. Huzur arayan Dilhun ile Zeyreğe ölüm vardı. Hedef Zeyrekti, ama kader Dilhunu'da çekmişti pusunun içine.
Durumdan şüphelenen Zeyrek, Dilhunu alarak arabaya doğru hızlıca hareket etmeye başlamıştı. Ve şüphelenmesi doğru çıkmıştı. Bu adamlar yukarının adamıydı, üzerlerinde yukarının simgesi olan 3 başlı yılan simgesi vardı. Yukarısı 3 kişi, simgeleri 3 başlı yılan. Simgelerini gerçekten hakediyorlardı bu yılanlar.
Yaklaşık 14 kişilik bir grup harekete geçmişti. Zeyrek ve etrafındakiler hakkında verilen ölüm emrini yerine getirmek için. Zeyrek yalnızdı, oraya adamlarıyla gitmez tek başına takılırdı. Hızla önüne çıkan ilk adamın boynunu kırarak elindeki silahı aldı ve bir dönemler özel harekatın en yeteneklisi olduğunu gösterircesine 4 adamı daha indirmişti. Geriye 9 adam kalmıştı. Arabaya çok az kalmıştı ama etrafını sarmışlardı ikisinin, Zeyrek ve Dilhun köşeye sıkışmışlardı.
Tezgahın arkasına saklanıverdiler. Dilhun bembeyaz kesilmiş korkudan nefes bile alamıyordu. Zeyrek Dilhunun gözlerine bakarak;
- Merak etme, benim yanımda güvendesin demiştim değil mi hatırlıyorsundur ? Seni ne pahasına olursa olsun çıkarıcam buradan söz veriyorum !
- Sana güveniyorum Zeyrek..
Aylar sonra Dilhun birisine güvenmişti, hem de çektiği onca acıdan sonra. Bu çok anlamlıydı, anlayana.
Zeyrek bir kaç el sıktıktan sonra tezgahtan biraz çıkarak kendilerine doğru gelen adama tam sıkacakken sol kolundan bir merminin girdiğini hissetmiştin Yinede silahı bırakmayarak Dilhunu korumak için namlusunu düşmanına dikerek ateş etmeye çalışmış ama bu seferde sağ bacağından iki kurşun yemişti. Zeyrek yere yığılmıştı.
9 görev adamı birden Zeyreğin silahı doğrultmuş işi bitirmek için tetiğe davranmışlardı. Ama Dilhunun kendisini Zeyreğin önüne atmasıyla irkilmişlerdi. Bu cesaret şaşırtmıştı onları.
Adamlardan birisi yaka paça tutarak Dilhunu kaldırıp başka bir yere fırlatıvermişti. Ama Dilhunun pes etmeye niyeti yoktu, Zeyreği ölüme terk edemezdi. Ölünecekse, beraber ölünmeli. Ölünecekse eğer, Zeyrek gibi bir adam için ölünmeli !
Dilhun ilk adımını atıp ikincisine yeltenirken bir anda vücudunda inanılmaz bir acı hissetmişti. Gözleri kararmaya başlamış, ayakları uyuşmaya başlamış ve çok üşümeye başlamıştı. Tüm bunlar sadece 10 saniye sürmüştü. Dilhun 10 saniye içinde 3 kurşun yarası alarak yere yığılmıştı.
Zeyrek vurulduğu için yerlerde sürünerek ona varmaya çalışmış ama adamların tekmelerine maruz kalıp varamamıştı. Zeyrek delirmişcesine, vurulmasına rağmen, dayak yemesine rağmen kalkmaya çalışmış Dilhuna yetişmeye çalışmıştı. Ama nafile, insan bazen yetişemiyor... Zeyrek artık sıranın kendisine geldiğini anlayarak kelime-i şehadet getiriyordu. Tam o anda, onlarca silah sesi duyuldu. Silahlar Zeyreğe değil yukarının yılanlarına sıkılıyordu. Gelenler Yasin, Ismail ve Zeyreğin diğer arkadaşlarıydı. Her ihtimale karşı ağvanın etrafında bekliyorlardı, iyi ki beklemişler.
Silah seslerini duyunca hemen yardıma koşmuşlardı. Zeyrek hemen Dilhuna varmaya çalıştı sürünerek. Dilhunun nabzına bakarak yaşadığını fark edip kanamayı durdurmaya çalışmıştı var gücüyle. O sırada Yasin, Dr. Engin Torosu arayarak hemen bir ambulans isteyip hazırlanmalarını söylemişti. Zeyrek telefonu isteyerek ilk izlenimlerini doktora aktarmaya başlamıştı.
Şimdi.
Peki ama neden şimdi saldırmışlardı? Neden Balyoz ve Atilla beyin ölümünü duyar duymaz saldırmadılar'da 2 ay sonra, 01.08.2019 tarihinde ölüm fermanını imzalamışlardı ? Hem yanında suçsuz olan birisi vardı, ona neden zarar vermişlerdi. Dilhuna bir şey olursa Zeyrek yaşayamazdı, kimseyi de yaşatmayacaktı. Bilmedikleri bir şey vardı. Kader Dilhun ile Zeyreği boşuna bir araya getirmemişti. Yakında öğreneceklerdi gerceği, işte o zaman acılar katlanarak çoğalacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DILHUN ILE ZEYREK
Action+18 içerir. Ters köşeleri sever misin ? Hayat hep bir ters köşeden ibarettir. Sen başka şeyler planlarken hayat sana bambaşka hikâyeler yazar. Okurken hikâyenin sonunda " hadi canım " demeye hazır mısın ? Onca kötülüğün içinde aşk temiz kalabilir mi...