1. Sezon 6. Bölüm

274 45 301
                                    


" Huzur dediğin bir gün sonra da gelir 1 yıl sonra da. Sen yeter ki kalbini temiz tut, şüphesiz ki Allah adildir. "
ADEM ÖZDEMIR

6.bölüm

Aradan 2 ay geçmişti, yukarıdan henüz bir ses yoktu. Şimdiye kadar çoktan Zeyreğin ölüm emrini vermiş olmalılardı. Fırtına öncesi sessizlikti bu.

Zeyrek bu günlerde sebepsiz yere, durduk yere hep Dilhunu düşünmeye başlamıştı. Dilhunun konuşması, mimikleri, sözlerindeki samimiyet... Zeyrek hiç böyle biriyle karşılaşmamıştı. Belki karşısına çıkmıştır daha önce ama onun hedefleri başka olduğu için gönül kapısını çift kilitle kilitlemiş ardına duvar örmüştü ki kimse giremesin diye. Onu düşünmek istemiyordu, bunca işinin arasında sevgiye verecek ne zamanı ne de gücü vardı.

Kader böyle bir şey işte. Zeyrek zamanı oldukça bi kaç saatliğine kafasını toparlamak için Ağvaya gider tek başına düşünür dururdu.

Tarih; 01.08.2019. Ağva'da en kalabalık dönemlerdi ama Zeyrek o gün oraya geleceği için kimseyi kabul etmemişlerdi çalışma var diye. Zeyrek hep oturduğu yere oturmuştu yine. Yanında semaver çayı, demli bir şekilde düşüncelere dalıp gitmişti. Birden yanına birisinin oturduğunu fark etti, sağ tarafına dönüp bakınca irkilmişti Zeyrek. Herkese racon kesen, yargı dağıtan bu adam kimi gördü ki böyle irkilmişti. Yukarısı diyenler olabilir belki ama Zeyrek yukarısını görünce irkilmez, neler yapacağını göreceğiz. Yanına oturan kişi tabii ki Dilhundu.

- Ne işin var burada ?

- Beni gördüğüne sevinmedin sanırım.

- Ondan değil de, şaşırdım. Nasıl buldun beni ?

- Yasine beni Zeyreğe götür dedim, getirdi.

- Ben buradayken kimsenin yanıma yaklaşamayacağını bilir Yasin, nasıl böyle bir hataya düştü bu vadesi dolmuş arkadaş ?

- Beni görünce sevinir dedim.

- Biraz sevinmeye ihtiyacım olduğunu biliyor tabii. Bu günlerde hep seni düşünüyorum nedense.

- Neden ?

- Neden diye çok sordum ben de kendime, yanıtsızım. Sahi, sen niye geldin buraya ?

- Sanırım benimde huzur bulmaya ihtiyacım var, senin yanında güvende hissediyorum kendimi. Çok garip.

- Garip olan ?

- Belkide bu şehrin en tehlikeli mafya babasının yanında kendimi güvende hissetmem.

- Birincisi Rüya Imirza hanım, mafya değil kabadayı. Ikincisi ise benim yanım dünyanın en güvenli yeridir niye bilir misin ? Yanımdaki insanları canım pahasına korurum. E benim canımda o kadar ucuz olmadığı için henüz hiçbir baba yiğit zarar veremedi evelAllah.

- Bi dur ya, adımı soyadımı nereden biliyorsun sen ?

- Boş adamlar değiliz neticede.

- Başka neler biliyorsun.

- Bana iyi geldiğini.

Bu kadar sert görünümlü birisi nasıl olurda tek bir kelimeyle geleceğe umut verebilirdi. Demek ki dış görünüşe göre asla insanları yargılamamak gerekir. Hiçbir şey dışarıdan göründüğü gibi değildir. Hava güzel, çay nefis, manzara eşsiz. Dilhun geçmişini unutmaya mı başlıyordu yoksa ? Içinde daha önce tepişen Atlar bu kez temkinli davranıyordu. Ne olur ne olmaz diye beklemeye koyuldular, öyle hemen aşık oldum deyip sonrasında acı çekmek yoktu. Yeterince acı çekmişti zaten,

Dilhun ismi boşuna değildi. Zeyrek sevgisiz büyümüş birisi, sokaklarda dayak yiye yiye büyümüş, anne baba kardeş sevgisi nedir bilmeden yetişmiş birisi. Bildiği tek şey adamlarının ona olan sadakati, sanırım onun için sevgi böyle bir şeydi. Öyle karında tepişen Atları falan bilmezdi Zeyrek.

Bazen beklemediğin yerden mutluluk gelir ya hani. Eski pantolonunda 5 lira kağıt para çıkınca deli gibi sevinen insanlarız ya biz, mevzu paranın miktarı değil aslında. Kaybettiğini sandığın o 5 lirayı bulunca sevinirsin sadece. Kaybettiğini bulmak, mevzu bu. Zeyrek ve Dilhun kaybettiği sevgiyi bulmuşlar mıydı acaba? Bu sevinç başka ne için olabilir ki, bu huzur, bu doğanın bir anda çıkan eşsiz kokusu. Bütün bunlar sebepsiz olamazdı, Zeyrek ile Dilhunun sadece üçüncü karşılaşması olmasına rağmen sanki yıllardır tanışıyormuş gibi bir his vardı ikisinde.
Bizi sevgi kurtarıcak inanın, şiddet değil.

Ikisi sohbet etmeye devam ederken bir hareketlenme hissetmişti Zeyrek. Arkasına döndü, herşey normal gözüküyordu ama bir detay Zeyreğin dikkatini çekivermişti. Her geldiğinde kendisine hizmet eden garson yoktu. Onun yerine hiç tanımadığı değişik bir adam vardı. Durumdan oldukça şüphelenmişti Zeyrek, Dilhuna kalkmaları gerektiğini söyleyip ayağa kalkmışlardı. Arabaya doğru yürümeye başlar başlamaz kalabalık bir grup hareketlenmeye başladığını fark etmişlerdi.

Tarih, 01.08.2019
Vakit gelmişti Zeyrek.

DILHUN ILE ZEYREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin