17

38 10 1
                                    

Pod koniec tygodnia siedzę wieczorem i rozmyślam o tej sytuacji z Landą.. nie wiem czy napisać do niej czy zostawić to w pizdu. Zastanawiam się jakby postąpił Białowłosy w tej sytuacji.. Chyba najzwyczajniej napisałby „Cześć. Jak wrażenia po imprezie, podobało ci się?". I tak chyba zrobię"

-Siemanko jak podobała ci się ostatnia impreza?

-Hej :* no było nawet ok, ale ty dobrze ją urozmaiciłeś ;) . (To wydarzyło się naprawdę i do tego jeszcze chyba zrobiłem na niej wrażenie. Dobra Grzyb, uspokój walące serce i skup się na tym co odpisała by osobowość).

-Cieszę się ;) lubię dbać o rozrywkę atrakcyjnych dziewczyn :* . (Co?! Co za bzdury, ale za późno już, bo enter kliknięty).

-Ale wariat z ciebie :D no to skoro jesteś taki rozrywkowy może spikniemy się jeszcze kiedyś?- w tym momencie odchodzę od laptopa i muszę zapalić. Wracam po jakimś czasie i mam jakieś poczucie, że dobrze zrobiłem wyświetlając wiadomość i nie odpisując natychmiast. Puszczam Białowłosego luzem.. Skoro on zaczął pisać, niech on skończy.

-No możliwe.. czas pokaże ;) sorry, ale muszę kończyć narka :*.

-No pa :*- jej odpowiedź też padła jakąś chwilę po wyświetleniu.

Długo siedzę i analizuję co się stało „ Czy ona chce się spotykać ze mną na seks? Czy nie jest to ryzykowne i czy ona potrafi zachować dyskrecje? Zakończ temat z nią. Zaliczyłeś pierwszy raz i szukaj jakieś mniej kontrowersyjnej znajomości. Czemu alter ego miało tak dużą kontrolę nad tym co piszę? Może dlatego, że fizycznie nie przebywałem z rozmówcą. A może po prostu wyolbrzymiam sprawę, aby przekonać sam siebie, że to pierwszy większy sukces z osobowością..".

NOWA PERSONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz