ARYA POV.
M-am intros in compartiment cu fata in pământ, nu imi venea sa cred ca renumitul Draco Malfoy voia sa ma sărute, este la fel ca oricare baiat, ma asteptam sa fie altfel.
- Arya ce s-a întâmplat? (Herm)
- Cum? Nimic.
- Esti împreună cu Draco? (Harry)
- Cum, nu, doamne, de ce întrebi
asta?- V-am vazut cum vorbeați iar Draco s-a apropiat de tine, erai super aproape de el, aproape ca va sărutați. (Harry)
- Nu sunt împreună cu el, abia l-am cunoscut personal, am auzit numai lucruri rele despre el de la Albus. A încercat sa ma sarute, dar m-am ferit, nu vreau sa fiu împreună cu un Malfoy.
- Draco încearcă sa sarute majoritatea fetelor, daca te porti mai urat cu el, adica sa ii inchizi gura de fiecare data cand zice ceva, nu te v-a mai stresa. (Herm)
- A încercat sa te sărute si pe tine? (Arya)
- Nu, si ma bucur, sunt un sange-mal.
- Am înteles! (Arya)
- Spre binele tau, stai departe de el, se zvonește ca este un DEVORATOR AL MORTII. (Harry)
- Wow, o sa tin cont! (Arya)Peste 1 ora
Am ajuns insfarsit la Hogwarts, am mers împreună cu cei trei si restul copiilor in sala meselor, era o sala mare, avea 4 mese lungi si mai era o masa in fata lor, acesta statea pe o platforma, iar acolo erau toti profesorii. Eu împreună cu cei din anul I am așteptat in mijlocul salii, simțeam zeci de ochi asupra mea, poate chiar sute, era foarte ciudat.
Toti din anul I au fost repartizați la case, mai ramasesem doar eu.
- Arya Wulfric? Intreba doamna McGonagall. Toti copiii se mirasera, se auzeau șușoteli "ESTE NEPOATA DIRECTORULUI, ITI DAI SEAMA CAT DE PUTERNICA ESTE?" sau "NU MA ASTEPTAM CA DOMNUL ALBUS SA AIBA O NEPOATA ASA DRAGUTA"
M-am dus si m-am așezat pe scaun, bunicu' se uita la mine cu un zâmbet pe fata. Mi-a fost pusa palaria pe cap si a început sa vorbească :
- Hmmm.. Arya Wulfric, te așteptam, știam ca o sa fie dificil sa te repartizez... Ai un suflet bun, ești foarte puternica si sufletește si fizic, wow răzbunătoare doar atunci cand trebuie, altruista ai multe calități, daca ar trebui sa ti le enumar ar trebui sa stau 2 ore, dar ceva ciudat este in tine, nu ti se potrivește nu stiu ce. dar ai ceva, trebuie sa ai grija! Deci te voi baga la GRIFFINDOR!!
Toti cei de la masa Griffindor aplaudau si imi zâmbeau chiar si celelalte case aplaudau.
DRACO POV.
Am văzut-o pe Arya intrand in sala de mese, ma uitam ca prostul la ea, era chiar frumoasa, niciodată nu am spus asta, am fost cu celelalte fete doar pt interes nici nu pot spune ca am fost impreuna cu ele, dar... se pare ca nu eram singurul care se uita la ea, toti baietii se holbau chiar si cei de la mine din Slytherin, ăștia ai mei sunt cam bătuți in cap deci nu ma aștept sa se comporte dragut cu ea.
Dupa 10 ore de așteptat insfarsit a venit randul Aryei, a fost ultima, chiar ma întrebam care este întregul ei nume.
-Arya Wulfric? Intreba doamna McGonagall. Nu mi-a venit sa cred, Arya era nepoata lui Albus, ma dadusem la nepoata lui, doamne ce cretin sunt am vrut sa o sarut, dupa ce mancam o sa ma duc sa ii cer scuze pentru ca am încercat sa o sărut, imi pare bine ca e pur-sânge, poate am totuși o sansa cu ea.
Sper sa intre la Slytherin, are aer de al nostru. Palaria incepe si vorbește:
- Hmmm.. Arya Wulfric, te așteptam, știam ca o sa fie dificil sa te repartizez... Ai un suflet bun, ești foarte puternica si sufletește si fizic, wow răzbunătoare doar atunci cand trebuie, altruista ai multe calități, daca ar trebui sa ti le enumar ar trebui sa stau 2 ore, dar ceva ciudat este in tine, nu ti se potrivește nu stiu ce. dar ai ceva, trebuie sa ai grija! Deci te voi baga la GRIFFINDOR!!
Perfect... A picat la Griffindor, Slytherinii si Griffindorii precum știți, niciodată nu s-au suportat. S-a pus langa Pottah, probabil sunt prieteni.
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...