Dupa ce am mancat m-am dus la masa casei mele si am vorbit cu Mione, Harry si Ron despre ziua mea, le-am spus ca vom pleca din seara asta si ca vor sta la mine, Conacul Wulfric/Dumbledore.
Eram foarte emotionata, ma întrebam încontinuu cum vor reacționa cand vor vedea ca cineva ma arde pe piele si imi face un semn, runele noastre sunt foarte puternice dar, trebuie sa trecem printr-un chin când ni le facem. Am auzit aceste lucruri de la părinții mei, inca isi fac rune, au nevoie de ele.
****
În timp ce ma duceam spre dormitor, am simțit o arsura pe mana, am țipat de durere, locul unde runa avea sa fie se "pregătea", runa angelica este cea mai importanta si cea mai puternica, de aceea are un efect diferit decât celelalte asupra noastră.Toti copii care erau pe hol începuse să se uite la mine, ma simțeam ciudat, dintr-o data simt doua maini care ma ridica de pe podea, erau defapt 2 perechi de maini, una ma tinea de umeri din partea stanga iar cealalta ma luase de mâini, nu stiam cine sunt acele persoane, tot ce tin minte este ca am vazut negru in următorul moment.
****
M-am trezit în spital, langa mine era Bunicul :- Draga mea nepoata, te-ai trezit, cum te simti?
- Bine, cred. De ce doare asa rau? Am crezut ca cineva imi va sfâșia mana.- Doare, dar tu pentru ca ai sange de inger in organismul tau, asta face ca RUNA sa devina mai puternica, mai ti minte povestea ALESEI, pe care ti-o spuneam cand erai mai mica?
- Bunicule, mai mica pe la cati ani te referi? Il intreb eu zâmbind putin in coltul gurii.
- 4 ani, da, nu trebuia sa te intreb asta, o sa iti spun din nou povestea, mai mult este o legenda.
- Bine, te ascult! Spun eu cu o fata care tânjea dupa poveștile bunicului.
- Se spune ca pe Pământ v-a apărea o fata foarte puternica, aceasta fiind vrajitoare si vânător de umbre. Legenda spune ca sângele ei este același cu al Ingerului Gabriel, si ca are o conexiune cu acesta. Puterile ei devin mai puternice, nu va mai avea nevoie de bagheta pentru a făcea vraji, incepe sa le facă cu ajutorul mâinilor sau cu ajutorul mintii , nu va mai avea nevoie de Stelina pentru as activa runele, pe acestea le activează direct, se gândește la runa dorita si o activează. Ea este cea care v-a aduce lumina înapoi, dar un lucru trăit trebuie sa se întâmple, acest lucru nu ti l-am spus cand erai mica trebuie sa moara, pentru a salva omenirea, trebuie sa isi dea puterile, pentru a se odihnii in pace, dar asta este doar o legenda draga mea, nu trebuie sa se termine asa tragic si in viata reala.
- Părinții mei stiau ca o sa devin acea fata, daca ma injectau cu sangele lui Gabriel, iar ei tot eu făcut-o? Bunicule, nu cred ca o pot face, nu voi fi ca acea fata, sunt buna la orice, dar ma tem ca nu pot împlini profeția.
- Cine a zis ca e o profetie? Nu este, este doar o legenda.
- Dar daca este o profetie, si asa se va întâmplă, daca va trebui sa mor?
- Nu vei muri, dacă va muri cineva, eu sunt acela, tu esti mai puternica decat oricine altcineva, chiar si decat mine, tu esti raza noastră de speranță , trebuie sa il înfrângi pe Voldemort.
- Nu știu ce să zic bunicule, îmi este frică .
- Nu iti fie, totul va fi bine!
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...