Momente Drarya
M-am trezit de dimineață - Draco nu era lângă mine- bine , nu era dimineață , ora două după masa era o oră la care mă trezeam foarte rar , dar după cele întâmplate azi-noapte nu mă așteptam să mă trezesc mai devreme .
După ce mi-am făcut rutina am coborât la masă , acolo i-am văzut pe Harry , Ron, Mione , izzy , Alec, Jace, Clary și Hope mâncând , dar nu era nicio urmă de Draco .
- Unde este Draco? Întreb în timp ce mă așezam pe scaun .
- Bună dimineața și ție ! Îmi spune Harry .
- Scuze , bună dimineața !
- A trebuit să plece înapoi la Conacul Malfoy , spune Alec.
- Bine !
Mâine este Crăciunul , iar eu nu am cumpărat nimic .
- După ce mănânc o să mă duc pe Aleea Diagon , pentru a cumpăra cadouri ,spun în timp ce îmi pun un pahar de suc de dovleac.
- Pune elfii să se ducă , pentru că tu nu te duci nicăieri domnișoară ! Spune mama răspicată.
- De ce ?
- Vrei să ne aducem aminte de cele întâmplate azi-noapte ?
- Nu ! Spun cu fața în pământ .
- Așa ziceam și eu , Nery , Hugo , veniți până aici !
- Da stăpână ! Spun cei doi la unison .
- Astăzi veți merge pe Alea Diagon , pentru a cumpăra cadourile dorite de Arya.
- Bineînțeles !
Mama mi-a dat o foaie de pergament pentru a scrie cadourile pe care vreau să le iau , defapt cadourile pe care Nery și Hugo trebuie să le ia .
Pentru Harry : O trusă de îngrijit mătura și o brățară a prieteniei.
Pentru Mione : O carte despre creaturile magice și un colier al prieteniei.
Pentru Ron: O brățara a prieteniei și un tricou cu un hamburger.
Pentru Clary: O brățara a prieteniei și o poza în ramă cu noi două.
Pentru Jace: O brățară a prieteniei și o sabie nouă.
Pentru Izzy: O brățară a prieteniei și un lasou nou.
Pentru Alec: O brățară a prieteniei și un arc nou.
Pentru Hope: O brățară a prieteniei și o geacă de piele nouă.
Pentru Eros: Un album cu poze mișcătoare cu noi doi și o brățară cu inițiala mea.
Am citit lista cu mare atenție să văd dacă trebuia la cineva modificat. Mama a gândit cadourile la perfecție.
- Foarte bine mama! Hugo, Nery, puteți pleca.
- Desigur, stăpână!
Acum gândul meu nu este la cadouri, ci la Draco. Nu înțeleg de ce nu m-a anunțat că pleacă.
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...