Cap. 18

615 32 11
                                    

     Fug spre camera mea și a lui Mione și îmi iau o eșarfă, apoi plec spre prima oră.

   Prima oră am Prezicerea Viitorului, cu doamna Trelawney. Majoritatea o văd ca pe o femeie ciudată, dar eu o văd perfect normală. Niciodată nu am judecat oamenii, nu îmi stă în fire.

     Cât am făcut acasă școală, doamna Trelawney mereu îmi prezicea viitorul perfect, odata mi-a prezis că ma voi lovi foarte rau daca incerc să fac un truc pe mătură,  a avut dreptate, am stat 7 zile în spital, căzusem destul de rau.
   Pe la 11 ani, mi-a prezis ca atunci când voi veni la Hogwarts voi avea niște ani foarte grei, la anii aceia nu înțelegeam ce vrea sa zica, dar acum înțeleg, și este doar începutul, au trecut doar 3 luni.

****

    Intru în clasa, eram ultima, dar din fericire, doamna Trelawney nu apăruse. M-am pus lângă Mione și mi-am lăsat capul sa alunece ușor pe umărul ei, eram deja obosită. Șimteam multe priviri pe mine, probabil m-au văzut mai devreme plângând.

     Din nefericire acum avem ora cu Slytherin, Prezicerea Viitorului cu cei de la Slytherin e un adevărat coșmar, fac mișto încontinuu.

     Doamna Trelawney intră în clasă.

   - Bună ziua copii! Astăzi nu vom citi in frunze de ceai, ci în glob. Cred ca ați văzut cu toții măcar o dată în viața voastră așa ceva.

    Trelawney face sa apară cate un glob pe fiecare masa. Am mai citit in globuri.

    Dupa 10 minute în care ne-a explicat cum să ne vedem viitorul in glob m-a pus pe mine prima să spun :

    - Mă văd peste câțiva ani, cu 2 copii în brațe, iar lângă mine este... Aici am înghițit în sec m-am uitat spre Malfoy apoi mi-am întors privirea spre glob 'Un cățel, unul auriu' mint eu. Nu am înțeles de ce l-am văzut pe Malfoy lângă mine, nici nu ne cunoaștem așa de bine, nu suntem nici prieteni.

    - Foarte bine Arya, Harry, tu ce vezi?

    - Eu ma vad fericit cu prietenii mei uitându-ne la un răsărit , totul este distrus, castelul este  aproape dărâmat , sunt multe persoane pe jos, majoritatea inerte.

     Când l-am auzit pe Harry ce a zis mi-am dat seama despre ce vorbește, Războiul cu Voldemort.

    Dintr-o dată simt o durere inimaginabilă în tot corpul, cad pe jos țipând de durere, Harry își ținea mâna pe frunte, unde era semnul, următorul lucru pe care stiu că l-am văzut a fost Malfoy fugind spre mine.

**În timp ce Arya era leșinată**
*narator*

   - Ce sunt chestiile alea care strălucesc pe ea? Întreabă o fată de la slytherin.

    - Par a fi rune, sau litere, spune altă fată.

    - O nu, Harry, Ron, dați-mi ceva cu care sa o acopăr, ceva magic, acummm!! Striga Hermione la ei. Doamna Trelawney se uită speriată.

    - Doamna Trelawney, fața asta de masă este din ceva magic? Întrebă Ron.

    - Din câte știu conține praf de zâne.

    - Perfect, da-mi-o Ronald!

     Ron îi dă fața de masă lui Hermione și o pune peste Arya. Runele nu se mai vedeau prin bucata de material, pentru ca, aceasta conținea un lucru magic.

    -  Ce se întâmplă cu ea? Întreba Draco, agitat.

    - Nu știm, trebuie sa o ducem la Infirmerie. (Hermione)

    - Eu cred ca ar fi bine sa mergem cu ea la Domnul Dumbledore, spune Harry.

    - Ai dreptate, trebuie să știe ce se întâmplă, Harry, Ron, ajutați-mă sa o car.

    - Dați-vă tăntălăilor, o car eu, spune Draco ridicând-o.

    Au pornit toti 4 spre biroul lui Dumbledore. Gardianul biroului său, când a văzut-o pe Arya nici nu i-a  mai pus să spună parola, le-a deschis direct.
 
   Arya pov :

    M-am trezit cu o durere imensă la cap vedeam ințețoșat , corpul simțeam că îmi ardea. Când am început să văd mai bine am văzut ca eram in biroul Bunicului, în stânga mea erau Harry, Hermione și Ron, iar in dreapta, Malfoy - ce cauta el aici? -

   - Ce s-a întâmplat, de ce sunt in biroul bunicului?

   - Arya, te-ai trezit! Spune Hermione fericită.

   - Ai căzut pe jos și ai început să țipi, apoi ai leșinat, te-am dus la Domnul Dumbledore pentru că nu credeam ca ceea ce ți se întâmplă este ceva normal pentru a te duce la Madam Pomfrey. A spus Harry dintr-o răsuflare.

   - De ce mi s-a întâmplat asta, Bunicule?

   - Arya, cred ca are  legătură cu sângele tău. Spune acesta abătut.

   - Cu sângele meu, de ce? Adică lui -.. Am început să spun dar m-am oprit, am uitat ca Malfoy era în cameră. ' Malfoy poți să pleci, avem ceva de discutat'

   - Nu face nimic Arya, poate să stea, spune Dumbledore.

   - Dar, el nu știe... Spun eu mai încet.

   - O să afle acum! ( Dumbledore)

   - Ce să aflu? Întreabă Malfoy nedumerit.

   - Off, Malfoy, știi ce sunt astea? Îl întreb eu arătându-i mâinile mele, pentru a-mi vedea runele.

   - Astea sunt... rune?

   - Da, și ști ce persoane le poartă?

   - Ă, nu.. A, stai, dar nu se poate, Familia Wulfric nu este o familie-.. Intervin peste el:

   - Ba da, suntem Vânători de Umbre.

   - Dar cum? Se spune că numai există.

   - Dacă noi numai existam, cel mai probabil lumea vrăjitorilor numai era, spun râzând.

   - De aceea ai mișcări așa bune, spune Malfoy cu un zâmbet cam pervers pe față.

   - Ămm, da, Malfoy, nu ai voie sa spui nimănui despre asta, nu vreau să se afle încă.

   - Domnule Malfoy, dacă suflați o vorbă despre ceea ce am vorbit aici, nu voi avea de ales, v-a trebui să te exmatriculez și să îți șterg amintirile, spune Dumbledore foarte serios.

   - Nu voi sufla o vorba, spune Malfoy la fel de serios.

   - Bine, acum să revenim, Arya, cred că Îngerul Gabriel a pățit ceva.

   - Înger?  Întreabă Malfoy.

   - Mă mai gândesc dacă îți voi spune, Malfoy. Ii spun eu.

   - Ști că ești legată de el, dacă el moare toată puterea lui îți revine ție, și mă tem că i s-a întâmplat ceva, o să vorbesc cu o veche prietenă, vom încerca să îl invocăm, dacă nu se arata insemăna că i s-a întâmplat ceva.

   - Vin și eu! Spun hotărâtă

   - Arya, abia te-ai trezit, ai dormit 3 zile.  ( Harry)

   - 3 zile? Întreb eu.

   - Da! ( Mione)

   - Acum haideți, duceți-vă la ore, Arya, tu mai stai. ( Dumbledore)

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum