Cap. 4

877 42 8
                                    

Am uitat sa va arat cum era îmbrăcata Arya in prima zi la Hogwarts :

Am uitat sa va arat cum era îmbrăcata Arya in prima zi la Hogwarts :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

ARYA POV:

   Toți cei de la casa Griffindor se uita la mine, nici nu puteam manca foarte bine, era foarte ciudat.

*****
    După ce am mâncat am mers după Prefectul nostru, mi-a arătat unde o sa dorm, Bunicu m-a întrebat de acasa daca vreau o camera comuna cu 3 fete sau sa stau singura, iar eu am decis ca vreau sa o am comuna.
  
   În camera eram împreună cu Hermione,  Ira și Lily. M-am împrietenit destul de repede si cu celelalte 2 fete.
 
****
    Era ora 8 seara , Hermione, Ron si Harry erau in camera comuna, se jucau carti, m-am jucat si eu cu ei doar ca ma plictisisem si am decis sa ma plimb pe holuri, mi-am luat si o carte sa o citesc . Erau destul de pustii holurile , nu prea vedeai vreun elev sa se plimbe. Pana la urma am decis sa ies afara in curte, m-am asezat sub un copac si mi-am deschis cartea, am început sa citesc. Citeam Pumnalul Tanuit, abia mi-o cumpărasem asa ca eram foarte entuziasmata.
   

    In timp ce citeam am început sa aud niste pasi apropiindu-se de mine, mi-am scos bagheta si m-am întors, vazusem un baiat inalt, dar nu imi dadeam seama cine era, cand s-a apropiat mai bine l-am văzut, era Draco :
  - Oh, lasa bagheta jos Wulfric, nu iti fac nimic! Spusese Draco cu un rânjet cam ciudat.

  Începuse sa ma priveasca de sus in jos, ma analiza, pana cand i-am spus.

  - Ce faci aici Malfoy? Nu ai altceva de făcut, nu trebuie sa îngrozești vreun copil de an mai mic?

  - Nu sunt chiar asa un monstru, nu ii îngrozesc doar glumesc cu ei!

  - Aha, am auzit destule de la Albus despre tine. Asa ca, de ce ai venit aici?

  - Pai, voiam sa imi cer scuze, despre faza in tren, ma cam luase valul, mai ales la cum erai îmbrăcata, iti statea foarte bine. Spune el cu un zâmbet ciudat pe fata.

  - Ămmm.... Atunci imi voi schimba garderoba, nu imi voi mai lua fuste.

  - Nuuu, nu trebuie, dar oricum, imi cer scuze am fost cam idiot. Ce citești?

  - Pumnalul Tanuit, este o carte noua, acum am început sa o citesc, ii spun eu privindu-l direct in ochi. El mi-a luat cartea si a întors-o pentru ai vedea descrierea.
  
   - Ești fan SF, ma bucur, si eu le admir.

  - Imi mai plac si cele de dragoste si cele ce cuprind drama, dar sunt mai pasionata de cele SF.

   - Preferatele mele sunt cele de dragoste, apoi sunt cele SF. Spuse Draco uitându-se la ochi mei apoi la buzele mele.
   Simțeam cu ma înroșesc, cel mai probabil observase si el asta deoarece începuse sa rada.
 
   - Te-ai înroșit :)

   - Ce, nuuu, e din cauza luminii, spun eu uitându-mă in sus. Aoleu, este 23:30 , trebuie sa plecam, se da stingerea incurand.
 
   - Bine! Ma bucur ca ai zis TREBUIE SA PLECAM. Mi-am dat ochii peste cap.
 
   - Oh taci.
 
  Draco ma ia de mana si începe sa alege spre intrarea in castel.

****

     În următoarea dimineața m-am trezit foarte bine-dispusa. Am coborât la Sala cea Mare si m-am pus la locul meu, stateam langa Hermione si fata in fata cu Harry, lângă el era Ron, bineînțeles.

      In timp ce mancam simțeam multe perechi de ochi care se uitau la mine, printre care si cei ai lui Draco, copilul asta ma scotea din sărite.

   - Arya, esti bine? (Harry)

   - Da, nu am nimic. Draco de ce este asa ciudat?

   - Asa este familia Malfoy, rea. (Ron)

   - Mda... Avem potiuni acum?
 
   - Da, cu Slytherin! (Harry)
  
   - Âhhh, e deja a doua zi aici si nu ii mai suport.

   - Ce ti-a facut Draco? (Harry)

   - Aseara a venit la mine si si-a cerut scuze ca a încercat sa ma sarute, cum poti sa fi asa de... Âhhh nici nu ii pot da o insulta, nu ii pot gasi o insulta potrivita.
 
   - Lui Draco fetele ii cad la picioare, cred ca a vazut ca tu nu esti asa. (Ron)

   - Normal ca nu sunt asa, daca nu eram nepoata directorului nu isi cerea scuze.

   - Gata, sa nu ne mai gândim la el, hai la ora de potiuni. (Herm)

*****

   - Sper ca nu avem niciun absent azi, dacă avem, voi scade 10 puncte casei sau caselor. De acum inainte la orele mele cand vom face potiuni v-a trebui sa faceti echipa cu un alt coleg din alta casa, veti extrage aleatoriu. Astazi  vom face  NOROC LICHID, este una dintre cele mai grele potiuni, deobicei o învățați in anul 7, dar am decis sa va invat acum. (Snape)

  ~Hermione ridica mana~

   - Da, Domnișoară Granger.

   - Aceasta potiune trebuie facuta acum, la ora aceasta?

   - Bineînțeles ca da!

   - Dar este foarte greu de făcut.

   - Dacă va concentrati nu este.

   - Bine, am înțeles!

   - Acum, va rog, extrageți din acest bol un bilețel.

****
   A ajuns insfarsit si rândul meu, uraaa... Harry a picat cu Pansy, Hermione cu Goyle iar Ron cu o fata pe care nu o cunosc.

   Am bagat mana in bol si am extras un bilețel, l-am desfăcut si.... MI-A PICAT LUCIUS DRACO MALFOY, când am vauzt pur si simplu am picat pe scaun cu mainile pe fata. De ce trebuie sa lucrez cu el la aceasta poțiune? Of universule, chiar nu te inteleg.

   - Vreau sa spuneți fiecare, cei de la Griffindor cine v-a picat.

****
   - Ayra Andre Wulfric, cine v-a picat?

   - Malfoy domnule! Am răspuns eu mai supărata ca niciodată, apoi Draco cand a auzit a ras in felul ala al lui enervant si a venit langa mine.

   - Ma bucur ca lucram împreună. (Draco)

   - Mda, sper sa nu ma faci sa stric Poțiune.

   - Deoarece nu iti poti lua ochii de la mine? Sunt cel mai bun de la potiuni, nu am cum sa o fac greșit, poate tu sa o faci.

   - Fix, nu imi pot lua ochii de la tine, mi-am dat ochii peste cap. Ca sa știi, am făcut potiunea asta de cel putin 3 ori acasa, nu am cum sa dau gresi.

   - Gata cu cearta porumbeilor, la treaba! (Snape)

   - Noi nu -... (Eu)

   - La treaba!

   - Âhhhhh!!

  

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum