Cap. 38 ~ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴜʟ ᴍᴜʟᴛ ᴀșᴛᴇᴘᴛᴀᴛ ~

549 25 16
                                    

     Deschid ușa, iar în mijlocul camerei se afla ....

     ..Draco, vorbea cu bunicul .

   - Draco , aici erai , spun în timp ce închid ușa.

   - Arya , da , Dumbledore a vrut să vorbească cu mine .

  - Întradevăr. poți pleca acum Draco .

   - Mai stai puțin , îi spun după ce l-am apucat de mână.

   - Bine !

   - A făcut ceva? Îl întreb pe bunicul.

   - Nu, am vrut să vorbesc cu el despre ceva .

   - Despre? 

   - Arya hai să mergem în cameră ! Spune Draco.

   - Bunicule , de ce îmi ascundeți atâtea , spun apropiindu-mă de el .

   - Ar trebui să plecați , dacă nu mă înșel ai antrenament .

   - Schimbi subiectul , frumos . Hai Draco să mergem ! 

   - Arya-.. Începe bunicul ,dar eu cu Draco deja eram afară din biroul lui .

Draco Pov :

     Nu îi pot spune Aryei că Dumbledore m-a chemat în biroul lui pentru a mă anunța că voi primi un pachet de la o bufnită , în care se va afla inelul cu care o s-o cer azi - am mari emoții - trebuie să stau în cameră pentru a aștepta pachetul.

Arya pov :

     M-am îndreptat împreună cu el spre casa mea , când am vrut să spun parola și să intrăm , mi-a spus :

   - Trebuie să mă duc în cameră , ne vedem la 5 în fața ușilor de la Sala Mare? 

   - Ăm.. da , sigur , o să încerc să îmi termin până atunci antrenamentul , având în vedere că nu am făcut 3 zile , o să trag tare , spun râzând .

   - Bine , te iubesc ! 

     

     Mă  sărută scurt pe buze și pleacă spre casa Slytherin-ilor . 

     Oare ce are așa de important de făcut în camera aia ? 

     Te înșeală , nu este logic ?

     Am încercat să îmi ignor vocea interioară , și am pornit spre camera mea .

  

     După ce m-am schimbat m-am îndreptat spre Camera Necesităților .

Draco pov:

     Am așteptat zece minute în cameră , până când o bufniță neagră a apărut la geam . I-am deschis , a intrat și a scăpat o cutie mică pe pat , apoi a zburat pe unde a venit .

     Când am deschis cutia mă așteptam să văd inelul , dar nu , el era pus în altă cutie , aceasta era roșie și era îmbrăcată într-un material catifelat . 

     Înăuntru era un inel superb , cu o piatră verde , din argint .

     Înăuntru era un inel superb , cu o piatră verde , din argint

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum