Cap. 22

575 29 13
                                    

     Luna noiembrie a trecut foarte repede. Acum ne aflăm pe data de 15 decembrie, iar Profesoara McGonagall ne-a chemat intr-o sală pentru a vorbi cu noi:

   - Copii, precum știți, ca în fiecare an, se organizează un bal de Crăciun, doar că anul acesta o să fie diferit. Împreună cu domnul Dumbledore, ne-am gândit că ar fi frumos dacă am avea o  tematică, iar tematica este, vintage, adică veți avea costume și rochii pe stil vechi. Sunt foarte frumoase, mie îmi plac foarte mult. Iar acum vom învăța dansul pe care trebuie să il dansați, este foarte important să vă iasă perfect, deoarece vom avea niște musafiri. Acum, am nevoie de un baiat... Hmmm Ron, vin-o!

     Eram toate clasele în aceea sală, o urmăream pe Doamna McGonagall cum dansează cu Ron. Acesta era foarte stângaci, a călcat-o pe McGonagall de cel puțin 3 ori.

   - Vreau să încercați și voi, mai întâi vreau să văd un singur cuplu, apoi încercați cu toții

     Doamna McGonagall se uita foarte insistent la mine, deoarece știa că sunt o foarte bună dansatoare. M-a văzut de câteva ori dansând la Balurile organizate la Conacul Wulfric, de către părinții mei.

     După câteva secunde îl văd pe Draco cum se ridică după locul lui și se îndreaptă spre locul unde noi fetele stăteam. Când acestea au văzut, au început să chicotească, credeau ca le alege pe ele. Noi încă nu am făcut relația publică, nici nu știam exact dacă suntem împreună, Draco se poartă foarte ciudat, i-am spus doar lui Mione despre noi.

     Vine în fața lui Pansy și întinde mâna, spre mine, deoarece eu eram în spatele ei, aceasta văzând a crezut ca voia să danseze cu ea, dar după a vazut ca el defapt mi-a întins mie mâna.

   - Să le arătăm cum se dansează, Amaris, spune el cu un zâmbet arogant.

   - Haide! Mă ridic de pe locul meu și încep să dansez cu Draco.... Amândoi dansam așa de frumos, aveam impresia că zburăm, ne potriveam de minune. Toți ochii erau ațintiți asupra noastră, priviri ucigătoare erau ațintite asupra mea din partea fetelor, iar priviri pline gelozie din ochii băieților.

     Harry pov:

   - E șansa ta, du-te și invit-o pe Arya la dans, îmi spune Ron înghiontindu-mă în umăr.

   - Nu știu, Ron, poate nu vrea, spun eu întorcând-mă la el.

   - Prea târziu mă duc eu, spune Oliver.

   - Nu, eu ma duc la ea, spune Seamus ridicându-se de pe locul lui.

     Toți băieții, nu doar cei din casa mea, vorbeau despre Arya, voiau să danseze cu ea. Fata aceasta chiar dă băieții peste cap.

   Când dau să ma ridic îl văd pe Malfoy cum deja înainta spre fete. Credeam că vrea să o ia pe Pansy, dar nu, o ia chiar pe Arya. Nu mi-a venit să cred.

   - Bloody Hell, Arya dansează cu Malfoy, spune Ron mirat.

   - Arogantul ăsta trebuie neapărat să câștige totul? Spune Oliver.

   - Lasă, mai am o șansă să o invit la bal. (Eu)

   - Mai avem, mă corectează Oliver, împreună cu ceilalți băieți.

   - E singura fată din tot Hogwarts-ul care mi-a atras atenția, se aude Cedric vorbind.

   - Despre cine vorbești? Îl întreb eu.

   - Despre cine oare? Despe Arya, tu nu o vezi cum arată? Spune Cedric uitându-se atent la Arya.

   - E prea-.. Și înainte să apuce să își termine propoziția McGonagall spune :

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum