Azi avem oră cu Hagrid. Sunt foarte fericită pentru el , o să facă o treabă foarte bună . Nu ne-a spus ce ne arată azi , sunt foarte curioasă .
*NU ȚIN CONT DE ANUL DIN FILM ; POVESTEA CONȚINE ÎNTÂMPLĂRI DIN ANI DIFERIȚI ( DIN HP)*
Acum mă îndrept spre oră lui Hagrid , cu Harry , Hermione și Ron :
- Voi ce credeți că ne v-a arată ? Îi întreb eu .
- Nu știu , poate un păianjen , spune Harry în timp ce se uita la Ron râzând .
- Oh, taci Harry ! Spune Ron uitându-se urât la el .
- Bine copii , acum trebuie să îi așteptăm și pe ceilalți , spune Hagrid .
* După 10 minute*
- Așa , urmați-mă ! Să vă deschideți manualul la pagina 49
- Și cum ar trebui să facem asta? Întreabă Malfoy .
- Doar mângâiei șira , desigur , Doamne!
Neville a încercat să deschidă cartea , doar că aceasta l-a atacat .- Nu fi un așa tăntălău, Longbottom. Spune Malfoy batjocoritor .
- Sunt , ok , sunt ok
- Eu cred că sunt haioase , spune Mione .
- O , da , foarte haioase . Locul ăsta se duce de râpă , așteptați până v-a afla tatăl meu că Dumbledore a adus un profesor așa de prost ca să ne predea. Spune Malfoy râzând cu prietenii lui , Pansy râdea cel mai tare.
- Taci din gură , Malfoy ! Am spus în timp ce mă apropiam de el.
- Nu îl mai face pe Hagrid prost , nu ai niciun motiv să îl faci așa , spune Harry venind în spatele meu.
- Uhu huuu, ați prins glas? Spune Malfoy cu un zâmbet răutăcios pe față .
- Am avut mereu , mai ales când vine vorba de tine , spun uitându-mă urât la el.
- Opa, s-a supărat prințesa , oare ce trebuie să îi fac ca să își revină ?
- Trebuie doar să taci! Spun deja nervoasă , acesta s-a apropiat și mai mult de mine, eram la fel de apropiați ca aseară . Mă uitam în sus la el , este mult mai înalt decât mine , eu cu 1.54 el probabil cu 1.70.
- Fă-mă ! Spune , apoi s-a uitat la buzele mele . M-am îndepărtat de el si m-am dus lângă Mione.
- Ha, nu ești în stare ! A spus , apoi a început să râdă . Nu l-am mai băgat în seamă .
- Nu-i așa că este superb? Spuneți-i BUNĂ lui Buckbeak . Lângă Hagrid stătea un Hippogriff, l-am recunoscut , deoarece acum câteva zile am dat de el printr-o carte , în timp ce citeam .
- Hagrid , ce mai exact este ăsta ? Întreabă Ron confuz și puțin speriat .
- Ăsta Ron , este un Hippogriff , primul lucru pe care trebuie să-l știți despre Hippogriffi este , că aceștia sunt niște animale foarte mândre de sine . Sunt foarte ușor de supărat , nu ați vrea să supărați un Hippogriff , ar fi singurul lucru pe care l-ați mai face , spune Hagrid foarte serios. ' acum, cine vrea să vină să îl salute?'
Fără să îmi dau seama , cu toții s-au dat cu 2 pași în spate , eu rămânând în față :
- O, Arya , foarte bine, acum vin-o aici. Îmi spune Hagrid zâmbind .
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...