De umăr mi s-a lovit un origami in forma de porumbel, cred. L-am deschis iar in el scria :
'
Nu stiam ca te poti imbraca asa bine Wulfric, incearca sa porti mai mult fuste, te prind mai bine.
Numai trebuie sa ma semnez, sti deja!
'Dupa ce am citit-o am rupt-o si aruncat-o. Am scos un sunet de frustrare, iar toti cei care erau pe hol pe hol s-au uitat la mine, apoi Harry a apărut:
- Esti bine? Te-am auzit din partea cealaltă a holului.
- Nu, nu sunt bine, cred ca o sa il iau la bătaie pe Malfoy intr-o zi.
- Ce a mai făcut? Întreabă Harry in timp ce isi încleștase pumnii.
- Mi-a trimis un origami in care imi zicea ca ar trebui sa port mai des fuste, ca si cum pantalonii nu sunt de mine. Cine se crede? Doamne ce om.
- Arya, jur ca il fac sa plateasca pentru asta.
- Nu, Harry, nu o sa faci asta, nu te poti bate cu el doar pentru un lucru asa stupid, sau ce vrei tu sa ii faci, ma descurc si singura, mersi.
- E un nesimțit, cu totii știm asta, lasa-ma sa ma ocup de el.
- Nu Harry, am zis ca ma pot descurca si singura, cu asta am plecat de langa el si m-am dus spre următoarea ora, nu înțeleg, de ce ma crede asa slaba, ma pot descurca si singura.
****
Orele s-au terminat foarte repede, inca eram nervoasa din cauza lui Draco, am încercat sa ma calmez, doar ca este un mare nesimțit si stie cum sa enerveze pe cineva.
Acum ma plimb cu Harry, Ron si Mione prin curtea castelului:
- Te-ai mai liniștit? ( Harry)
- Sa zicem...
- Arya, asta vrea el, sa te enerveze. (Ron)
- Stiu, si incerc sa ma liniștesc, mai ales ca runele pot apara si dupa starile pe care le am, si inca nu vreau sa se afle - Arya a fost întrerupta de Malfoy.
- Ce sa se afle Wulfric? Ca esti îndrăgostită de mine? Întreabă Draco cu un zambet arogant apărându-i pe fata.
- Ai vrea tu, Malfoy! (Arya)
- O, chiar as vrea.. Spune Draco analizând-o pe Arya din nou.
- Nu ma mai analiza atat, poti sa te uiti si in alta parte, spune Arya înaintând spre el, cu o fata foarte deranjata de replicile lui.
- Nu pot sa cred cat esti de diferita Wulfric, pana acum daca nu erai asa de arțăgoasă poate aveai sansa sa ma pupi, spune Draco țuguindu-si buzele, si răzând.
- Gata, pana aici, spune Arya nervoasa, s-a apropiat de el destul încât sa ii i-a mana...
- Au, acum vrei sa ne plimbam împreună?
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...